Στην περίοδο του Covid-19, ειδικά οι ζωές των μαθητών βασίζονται στην τεχνολογία και τα διαδικτυακά παιχνίδια. Οι μαθητές μας γίνονται εθιστικοί στην τεχνολογία και το διαδίκτυο. Με αυτό το έργο, στοχεύουμε να κερδίσουμε τους μαθητές μας με τη βοήθεια παιχνιδιών που παίζουν στην πραγματική τους ζωή και να τους δώσουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουν, να σχεδιάσουν και να προετοιμάσουν ένα παιχνίδι. Αυτό το παιχνίδι θα είναι τόσο ευχάριστο όσο και επιμορφωτικό. Θα μάθουν πώς να γίνονται μέλη μιας ομάδας επειδή λόγω πανδημίας παραμένουν μακριά από τις κοινωνικές τους ζωές. Με το περιεχόμενο που θα οργανώσουμε χρησιμοποιώντας διάφορα Web 2.0, θέλουμε να τους υποστηρίξουμε να χρησιμοποιούν τα διαδικτυακά περιβάλλοντα και ίσως τους καθοδηγήσει να αποκτήσουν νέες εμπειρίες στη ζωή τους.
Στόχοι του προγράμματος είναι:
• Να αυξήσει το επίπεδο συνείδησης ως προς τις αρχές ηθικής και ασφάλειας στην πληροφορική.
• Να αυξηθεί η δυνατότητα χρήσης διαδικτυακών παιχνιδιών για εκπαίδευση και μόρφωση.
• Να βελτιώσει την ικανότητα πρόσβασης σε πόρους και εγκαταστάσεις κατάλληλες για ανάγκες σε διαδικτυακά περιβάλλοντα.
• Να παρέχει στους μαθητές δεξιότητες ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου.
• Να αποκτήσουν πολιτιστική συνείδηση σε μαθητές διαφορετικών πολιτισμών.
• Να βελτιώσει το επίπεδο της ξένης γλώσσας.
Αφήστε μια απάντηση