Στις 5 Μαίου 2023 ,στο χώρο του σχολείου μας, 5ο Γυμνάσιο Αγρινίου, είχαμε την τιμή και την ευκαιρία ,να φιλοξενήσουμε τη θεολόγο και συγγραφέα κ. Σταυρούλα Κάτσου-Καντάνη. Ταξιδέψαμε στον όμορφο κόσμο του βιβλίου της , μέσα από το ταξίδι ενός Αγγέλου στον κόσμο της Θείας Λειτουργίας. Ο διευθυντής κ. Ευθύμιος Αδάμης ,οι καθηγήτριες κ. Ελένη Αλιάγα και κ. Θεοδώρα Πολίτη καθώς και οι μαθητές της Α’ τάξης ,άνοιξαν την αγκαλιά τους σε αυτή τη νέα εμπειρία. Τα παιδιά έθεσαν τα ερωτήματά τους και γνώρισαν από κοντά τη συγγραφέα. Ο ενθουσιασμός τους μεγάλος !


