Από την Ιωάννα… στο ταχυδρομείο.
Με αφορμή το μάθημα για την Ιωάννα, που πήγε στο ταχυδρομείο με τη μαμά της για να πάρει γράμμα και δωράκια από τον θείο Παύλο, η Α’ Δημοτικού έκανε τη δική της επίσκεψη αφού πρώτα έγραψε το πρώτο της γράμμα!
Οι υπάλληλοι του ταχυδρομείου μάς υποδέχτηκαν με χαμόγελο και μας έδωσαν πολλές χρήσιμες πληροφορίες.
Τα παιδιά είδαν πώς φεύγουν τα γράμματα και θυμήθηκαν τον θεό Ερμή, τον πρώτο «ταχυδρόμο» των θεών!






