12 Δεκεμβρίου 2025

Πρόγραμμα Δράσης του Ενεργού Πολίτη

Την Παρασκευή 12-12-2025, οι μαθητές της Β΄ τάξης υποδέχτηκαν τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους στο πλαίσιο του Προγράμματος Δράσης του Ενεργού Πολίτη με τίτλο «Μια αγκαλιά και μια ιστορία από τον παππού και τη γιαγιά».
Τα παιδιά τους συνόδευσαν στην τάξη, τους καλωσόρισαν με γλυκίσματα, παρουσίασαν χριστουγεννιάτικα ήθη και έθιμα του τόπου μας και τραγούδησαν τα κάλαντα.
Στη συνέχεια, οι παππούδες και οι γιαγιάδες μοιράστηκαν με τα παιδιά αναμνήσεις από τα σχολικά τους χρόνια.
Η γιορτή ολοκληρώθηκε με την προσφορά χειροποίητων κατασκευών, ως ένδειξη αγάπης, ευγνωμοσύνης και σεβασμού.

eikona Viber 2025 12 19 15 24 57 338

Η πρόσκλησή μας

eikona Viber 2025 12 18 19 50 52 575

 


 

28 Νοεμβρίου 2025

Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ
Η Β’ Τάξη στέλνει το δικό της μήνυμα

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας ΑμεΑ, τα παιδιά της Β΄ τάξης, με τη δασκάλα τους, έφτιαξαν μια αφίσα, γράφοντας το δικό τους μήνυμα για έναν κόσμο καλύτερο, που θα σέβεται τα άτομα με αναπηρίες και το δικαίωμά τους να ζουν χωρίς εμπόδια.
Η αφίσα αυτή των παιδιών της Β΄ τάξης θα είναι και η επίσημη αφίσα του σχολείου μας στην εκδήλωση του Υπουργείου Παιδείας, όπου θα συμμετέχουν οι μαθητές της Ε1 και Ε2 τάξης και θα τραγουδήσουν στις 3 Δεκεμβρίου 2025.

eikona Viber 2025 11 28 15 17 07 846
2025 11 28 21 31 44 1st level Support Inbox 1st level Support Outlook


Αποχαιρετώντας τη Β΄ Δημοτικού…

…μια σελίδα αφιερωμένη στο τελευταίο τρίμηνο του σχολικού μας ταξιδιού

«Κι η χρονιά φεύγει…

Γεμίσαμε λέξεις, αριθμούς, γέλια, χαρές και μικρές ανακαλύψεις.

Τα παιδιά μας δεν είναι πια τα ίδια με του Σεπτέμβρη —

είναι πιο ψηλά, πιο σίγουρα, πιο φωτεινά.»

Φωτογραφικό Άλμπουμ – Στιγμές …

  • Ζωγραφιές και ιστορίες βγαλμένες από παιδικές ψυχές

035

804

346

  • Μαρτυρίες των Παιδιών

Στη Β΄ τάξη μάθαμε να γράφουμε ιστοριούλες,σενάρια,άρθρα…

Diafaneia2

… και να κάνουμε φίλους!

116

043

  • Από την αρχή του τριμήνου κάνουμε τις προετοιμασίες  μας  για  τη  δραματοποίηση ενός τραγουδιού που θα σας παρουσιάσουμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς!

CHoris titlo

 

 

 

Stigmiotypo othonhs 2025 04 11 202456

Μέσα στο φως της Ανάστασης, το κόκκινο αυγό λάμπει σαν σύμβολο νίκης και ελπίδας. Παιδικά χεράκια πλάθουν με αγάπη τις πασχαλινές κατασκευές, στολίζοντας την τάξη μας  με απλότητα και χαρά.

CHoris titlo

CHoris titlo 1

 

Στην τάξη μας παίζουμε όλοι μαζί αλλά και σε ομάδες…

Επιτραπέζια παιχνίδια, παιχνίδια σκέψης … διαδραστικά παιχνίδια, για να ανακαλύψουμε πώς να εκφραζόμαστε με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο, να αναπτύξουμε την παρατηρητικότητα μας, να εφαρμόσουμε οδηγίες, να ψάξουμε στρατηγικές νίκης, να συνεργαστούμε και να επιχειρηματολογήσουμε.

Paroysiash1

Από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β’ Δημοτικού μια εικονική λαογραφική έκθεση!

`Ενας μοναδικός τρόπος να αναδειχθεί η δημιουργικότητα και το ενδιαφέρον των παιδιών για την παράδοση.

https://youtu.be/JEdAw90CM60

Stigmiotypo othonhs 2025 04 10 211353

Μέσα από την αυθόρμητη καταγραφή των χαρακτηριστικών μιας τέλειας  γειτονιάς για μικρά παιδιά  και των συναισθημάτων που γεννιούνται από την περιήγησή μας σε αυτή, εμείς οι μαθητές της Β` τάξης δημιουργήσαμε όμορφες ζωγραφιές-κολλάζ .

Να και η γειτονιά μας όπως την ονειρευόμαστε εμείς, οι μαθητές της Β’ τάξης!

010

026

 

Μελετώντας διάσημους ζωγράφους , στα πλαίσια του μαθήματος των εικαστικών, γινόμαστε και εμείς … για μία ώρα διάσημοι!!!

014

022 023

 

Με στόχο την ευαισθητοποίηση και την προώθηση θετικών αλλαγών,εμείς οι μαθητές της Β’ τάξης, δημιουργήσαμε αυτή την αφίσα ως μέσο ενημέρωσης και έμπνευσης.

2

Είναι στο χέρι μας να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον για όλους.

1

 

013

Σας ευχόμαστε καλές γιορτές
με υγεία και χαρά!!!

Τα Χριστούγεννα  αποτελούν αφόρμηση για να εμπνευστούμε, να συνεργαστούμε, να επιλέξουμε και να κατασκευάσουμε….

024

020

002

Φτιάχνουμε ψηφιακά καρτούλες με ευχές για τα πρωτάκια μας που την επόμενη σχολική χρονιά θα είναι και αυτά δευτεράκια και δεχόμαστε αντίστοιχα καρτούλες από τα τριτάκια μας στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από τάξη σε τάξη.

024

029

Στέλνουμε μηνύματα αγάπης σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας και σας ενημερώνουμε ότι «δεν είστε μόνοι σας ούτε μόνες σας, είμαστε εδώ για σας εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β` τάξης».

σταφύλι

Αισθάνομαι

Σε αυτό το πρόγραμμα οι μαθητές/τριες  είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν και να αποδεχτούν τα συναισθήματά τους. Μέσα από δραστηριότητες, ζωγραφική, παιχνίδια και συζήτηση  ήρθαν σε επαφή με ένα πλήθος συναισθημάτων τα οποία  βοήθησαν να κατανοήσουν τόσο τον εαυτό τους όσο και τους γύρω τους.

β2

Είμαστε πάντα ευγενικοί με τους συμμαθητές μας και τις συμμαθήτριές μας και μαθαίνουμε ότι…

006

«Η δική μας βιβλιοθήκη» μας βοηθάει να κάνουμε την απόλαυση του διαβάσματος καθημερινή συνήθεια!

  • Ανταλλάσσουμε βιβλία από αυτά που εμείς έχουμε επιλέξει και φέρει στην τάξη τα οποία ανήκουν σε διάφορα είδη και έτσι όλοι/ες βρίσκουν κάτι που τους αρέσει!
  • Τελειώνοντας το διάβασμα του κάθε βιβλίου, το επιστρέφουμε στη δική μας βιβλιοθήκη, αφού συμπληρώσουμε μια ειδική φόρμα, την οποία παίρνουμε από την κυρία της τάξης, παρουσιάζοντας κάποιες δημιουργικές δραστηριότητες σε σχέση με το βιβλίο που διαβάσαμε (λ.χ. γράφουμε τη γνώμη μας για το βιβλίο ή σημειώνουμε μια φράση που μας άρεσε πολύ).
  • Μπορούμε ακόμα να γράψουμε κάτι δικό μας ή να κάνουμε κάτι άλλο αν έχουμε κάποια πρωτότυπη ιδέα. Τα έργα μας διαβάζονται στην ολομέλεια και αναρτώνται στον τοίχο της τάξης και ίσως αργότερα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε μια δική μας ιστορία!

037

005

Εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β` τάξης …

Μαθαίνουμε ότι από γράμματα φτιάχνονται λέξεις και από λέξεις ολόκληρες ιστορίες. Ταξιδεύουμε στον μαγικό κόσμο της ελληνικής γλώσσας ανακαλύπτοντας τη  σημασία λέξεων και τη  δύναμη τους αν ενωθούν σε προτάσεις. Βασικό εργαλείο είναι η φαντασία μας…

126

124

122

011 1

140

Καλώς ήρθατε στον ψηφιακό μας κόσμο!

003