Μέσα στο φως της Ανάστασης, το κόκκινο αυγό λάμπει σαν σύμβολο νίκης και ελπίδας. Παιδικά χεράκια πλάθουν με αγάπη τις πασχαλινές κατασκευές, στολίζοντας την τάξη μας με απλότητα και χαρά.
Στην τάξη μας παίζουμε όλοι μαζί αλλά και σε ομάδες…
Επιτραπέζια παιχνίδια, παιχνίδια σκέψης … διαδραστικά παιχνίδια, για να ανακαλύψουμε πώς να εκφραζόμαστε με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο, να αναπτύξουμε την παρατηρητικότητα μας, να εφαρμόσουμε οδηγίες, να ψάξουμε στρατηγικές νίκης, να συνεργαστούμε και να επιχειρηματολογήσουμε.
Από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β’ Δημοτικού μια εικονική λαογραφική έκθεση!
`Ενας μοναδικός τρόπος να αναδειχθεί η δημιουργικότητα και το ενδιαφέρον των παιδιών για την παράδοση.
Μέσα από την αυθόρμητη καταγραφή των χαρακτηριστικών μιας τέλειας γειτονιάς για μικρά παιδιά και των συναισθημάτων που γεννιούνται από την περιήγησή μας σε αυτή, εμείς οι μαθητές της Β` τάξης δημιουργήσαμε όμορφες ζωγραφιές-κολλάζ .
Να και η γειτονιά μας όπως την ονειρευόμαστε εμείς, οι μαθητές της Β’ τάξης!
Μελετώντας διάσημους ζωγράφους, γινόμαστε και εμείς … για μία ώρα διάσημοι!!!
Με στόχο την ευαισθητοποίηση και την προώθηση θετικών αλλαγών,εμείς οι μαθητές της Β’ τάξης, δημιουργήσαμε αυτή την αφίσα ως μέσο ενημέρωσης και έμπνευσης.
Είναι στο χέρι μας να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον για όλους.
Σας ευχόμαστε καλές γιορτές
με υγεία και χαρά!!!
Τα Χριστούγεννα αποτελούν αφόρμηση για να εμπνευστούμε, να συνεργαστούμε, να επιλέξουμε και να κατασκευάσουμε….
Φτιάχνουμε ψηφιακά καρτούλες με ευχές για τα πρωτάκια μας που την επόμενη σχολική χρονιά θα είναι και αυτά δευτεράκια και δεχόμαστε αντίστοιχα καρτούλες από τα τριτάκια μας στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από τάξη σε τάξη.
Στέλνουμε μηνύματα αγάπης σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας και σας ενημερώνουμε ότι «δεν είστε μόνοι σας ούτε μόνες σας, είμαστε εδώ για σας εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β` τάξης».
Αισθάνομαι
Σε αυτό το πρόγραμμα οι μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν και να αποδεχτούν τα συναισθήματά τους. Μέσα από δραστηριότητες, ζωγραφική, παιχνίδια και συζήτηση ήρθαν σε επαφή με ένα πλήθος συναισθημάτων τα οποία βοήθησαν να κατανοήσουν τόσο τον εαυτό τους όσο και τους γύρω τους.
Είμαστε πάντα ευγενικοί με τους συμμαθητές μας και τις συμμαθήτριές μας και μαθαίνουμε ότι…
«Η δική μας βιβλιοθήκη» μας βοηθάει να κάνουμε την απόλαυση του διαβάσματος καθημερινή συνήθεια!
- Ανταλλάσσουμε βιβλία από αυτά που εμείς έχουμε επιλέξει και φέρει στην τάξη τα οποία ανήκουν σε διάφορα είδη και έτσι όλοι/ες βρίσκουν κάτι που τους αρέσει!
- Τελειώνοντας το διάβασμα του κάθε βιβλίου, το επιστρέφουμε στη δική μας βιβλιοθήκη, αφού συμπληρώσουμε μια ειδική φόρμα, την οποία παίρνουμε από την κυρία της τάξης, παρουσιάζοντας κάποιες δημιουργικές δραστηριότητες σε σχέση με το βιβλίο που διαβάσαμε (λ.χ. γράφουμε τη γνώμη μας για το βιβλίο ή σημειώνουμε μια φράση που μας άρεσε πολύ).
- Μπορούμε ακόμα να γράψουμε κάτι δικό μας ή να κάνουμε κάτι άλλο αν έχουμε κάποια πρωτότυπη ιδέα. Τα έργα μας διαβάζονται στην ολομέλεια και αναρτώνται στον τοίχο της τάξης και ίσως αργότερα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε μια δική μας ιστορία!
Εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β` τάξης …
Μαθαίνουμε ότι από γράμματα φτιάχνονται λέξεις και από λέξεις ολόκληρες ιστορίες. Ταξιδεύουμε στον μαγικό κόσμο της ελληνικής γλώσσας ανακαλύπτοντας τη σημασία λέξεων και τη δύναμη τους αν ενωθούν σε προτάσεις. Βασικό εργαλείο είναι η φαντασία μας…
Καλώς ήρθατε στον ψηφιακό μας κόσμο!