Stigmiotypo othonhs 2025 04 11 202456

Μέσα στο φως της Ανάστασης, το κόκκινο αυγό λάμπει σαν σύμβολο νίκης και ελπίδας. Παιδικά χεράκια πλάθουν με αγάπη τις πασχαλινές κατασκευές, στολίζοντας την τάξη μας  με απλότητα και χαρά.

CHoris titlo

CHoris titlo 1

 

Στην τάξη μας παίζουμε όλοι μαζί αλλά και σε ομάδες…

Επιτραπέζια παιχνίδια, παιχνίδια σκέψης … διαδραστικά παιχνίδια, για να ανακαλύψουμε πώς να εκφραζόμαστε με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο, να αναπτύξουμε την παρατηρητικότητα μας, να εφαρμόσουμε οδηγίες, να ψάξουμε στρατηγικές νίκης, να συνεργαστούμε και να επιχειρηματολογήσουμε.

Paroysiash1

Από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β’ Δημοτικού μια εικονική λαογραφική έκθεση!

`Ενας μοναδικός τρόπος να αναδειχθεί η δημιουργικότητα και το ενδιαφέρον των παιδιών για την παράδοση.

https://youtu.be/JEdAw90CM60

Stigmiotypo othonhs 2025 04 10 211353

Μέσα από την αυθόρμητη καταγραφή των χαρακτηριστικών μιας τέλειας  γειτονιάς για μικρά παιδιά  και των συναισθημάτων που γεννιούνται από την περιήγησή μας σε αυτή, εμείς οι μαθητές της Β` τάξης δημιουργήσαμε όμορφες ζωγραφιές-κολλάζ .

Να και η γειτονιά μας όπως την ονειρευόμαστε εμείς, οι μαθητές της Β’ τάξης!

010

026

 

Μελετώντας διάσημους ζωγράφους, γινόμαστε και εμείς … για μία ώρα διάσημοι!!!

014

022 023

 

Με στόχο την ευαισθητοποίηση και την προώθηση θετικών αλλαγών,εμείς οι μαθητές της Β’ τάξης, δημιουργήσαμε αυτή την αφίσα ως μέσο ενημέρωσης και έμπνευσης.

2

Είναι στο χέρι μας να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον για όλους.

1

 

013

Σας ευχόμαστε καλές γιορτές
με υγεία και χαρά!!!

Τα Χριστούγεννα  αποτελούν αφόρμηση για να εμπνευστούμε, να συνεργαστούμε, να επιλέξουμε και να κατασκευάσουμε….

024

020

002

Φτιάχνουμε ψηφιακά καρτούλες με ευχές για τα πρωτάκια μας που την επόμενη σχολική χρονιά θα είναι και αυτά δευτεράκια και δεχόμαστε αντίστοιχα καρτούλες από τα τριτάκια μας στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από τάξη σε τάξη.

024

029

Στέλνουμε μηνύματα αγάπης σε όλους τους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας και σας ενημερώνουμε ότι «δεν είστε μόνοι σας ούτε μόνες σας, είμαστε εδώ για σας εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β` τάξης».

σταφύλι

Αισθάνομαι

Σε αυτό το πρόγραμμα οι μαθητές/τριες  είχαν την ευκαιρία να αναγνωρίσουν και να αποδεχτούν τα συναισθήματά τους. Μέσα από δραστηριότητες, ζωγραφική, παιχνίδια και συζήτηση  ήρθαν σε επαφή με ένα πλήθος συναισθημάτων τα οποία  βοήθησαν να κατανοήσουν τόσο τον εαυτό τους όσο και τους γύρω τους.

β2

Είμαστε πάντα ευγενικοί με τους συμμαθητές μας και τις συμμαθήτριές μας και μαθαίνουμε ότι…

006

«Η δική μας βιβλιοθήκη» μας βοηθάει να κάνουμε την απόλαυση του διαβάσματος καθημερινή συνήθεια!

  • Ανταλλάσσουμε βιβλία από αυτά που εμείς έχουμε επιλέξει και φέρει στην τάξη τα οποία ανήκουν σε διάφορα είδη και έτσι όλοι/ες βρίσκουν κάτι που τους αρέσει!
  • Τελειώνοντας το διάβασμα του κάθε βιβλίου, το επιστρέφουμε στη δική μας βιβλιοθήκη, αφού συμπληρώσουμε μια ειδική φόρμα, την οποία παίρνουμε από την κυρία της τάξης, παρουσιάζοντας κάποιες δημιουργικές δραστηριότητες σε σχέση με το βιβλίο που διαβάσαμε (λ.χ. γράφουμε τη γνώμη μας για το βιβλίο ή σημειώνουμε μια φράση που μας άρεσε πολύ).
  • Μπορούμε ακόμα να γράψουμε κάτι δικό μας ή να κάνουμε κάτι άλλο αν έχουμε κάποια πρωτότυπη ιδέα. Τα έργα μας διαβάζονται στην ολομέλεια και αναρτώνται στον τοίχο της τάξης και ίσως αργότερα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε μια δική μας ιστορία!

037

005

Εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β` τάξης …

Μαθαίνουμε ότι από γράμματα φτιάχνονται λέξεις και από λέξεις ολόκληρες ιστορίες. Ταξιδεύουμε στον μαγικό κόσμο της ελληνικής γλώσσας ανακαλύπτοντας τη  σημασία λέξεων και τη  δύναμη τους αν ενωθούν σε προτάσεις. Βασικό εργαλείο είναι η φαντασία μας…

126

124

122

011 1

140

Καλώς ήρθατε στον ψηφιακό μας κόσμο!

003