Την Πέμπτη 14 Μαρτίου οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ενδοσχολική, επιμορφωτική συνάντηση με θέμα την εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε από τον κ. Λάζαρο Κωστανάσιο, Σύμβουλο Εκπαίδευσης Π.Ε. Ιωαννίνων και Επιμορφωτή στα Νέα Προγράμματα Σπουδών.
Ενδοσχολική Επιμόρφωση για την Αειφορία




