Αποκριάτικο πάρτι του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων διοργάνωσε στις 18 Φεβρουαρίου 2017 το καθιερωμένο αποκριάτικο πάρτι του στο “Elefsina Hotel”. Τα παιδιά ήρθαν μαζί με τους γονείς τους, διασκέδασαν με την ανιματέρ και χόρεψαν με την ψυχή τους! Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς που συμμετείχαν και στηρίζουν στην πράξη τον Σύλλογό μας! Και του χρόνου με υγεία!
Διαβάστε περισσότερα 22 Φεβρουαρίου 2017 5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ












