Έρχονται…τα Χριστούγεννα

Το  σχολείο  μας  ντύθηκε χριστουγεννιάτικα…Με  το  δέντρο  του, το  καράβι του,  τα  λαμπιόνια  του…

Ευχαριστούμε  τα  μέλη  του   Συλλόγου Γονέων  του  σχολείου  μας   που  φρόντισαν  για  τη  χριστουγεννιάτικη  ατμόσφαιρα.

 

είσοδοςκυλικειουtrenotreno2

Επέτειος Πολυτεχνείου

Την  Πέμπτη   17-11-2022 οι  μαθητές/τριες   θα  προσέλθουν  το  πρωί  κανονικά ,  θα  παρακολουθήσουν  δίωρο  αφιέρωμα  στην  επέτειο  του Πολυτεχνείου  και  θα  αποχωρήσουν  στις  09.40΄ με  ευθύνη  των  γονέων/κηδεμόνων.  Η  Πρωινή Ζώνη  και  το  Ολοήμερο  δεν  θα  λειτουργήσουν.

Από  τη  Διεύθυνση  του   Σχολείου

 

Έργο Κατράκη Βάσω

Πολυτεχνειο

Έργο του χαράκτη Τάσσου

 

 

 

 

 

Η Α τάξη “Από τη Σαλάτα για τον Τάσο”

 

Στο  μάθημα  της  Γλώσσας  στη  “Φρουτοσαλάτα”  Ο Τάσος  είναι  το σαλιγκάρι  που  μας  οδηγεί  σ΄ ένα  καινούριο  γράμμα  και  μια  καινούρια  ιστορία.

Στα  πλαίσια  των  Εργαστηρίων  Δεξιοτήτων,  στον  πρώτο  θεματικό  κύκλο  ‘Ευ ζην’  με  θέμα  “Υγιεινή Διατροφή”  που  πραγματοποιήθηκε την  Τετάρτη  2 -11-2022  οι  μαθητές/τριες  της  Α’  τάξης  συμμετείχαν  σε  μια  δραστηριότητα  γεμάτη   χρώμα,  άρωμα,  γεύση, χαρά  και  διασκέδαση….απόλαυσαν   υπέροχη  φρουτοσαλάτα..  Με  την  καθοδήγηση  της  κ.  Καλλιόπης  και  τη βοήθεια  της  κ.  Άρτεμις…Μπράβο  παιδιά!

IMG d2f691d4961d6d5bbd63ee7e55d9e593 VIMG f1fa838c06c5f49fbd13aaed9f6aa5de VIMG 20221102 110423IMG 20221102 111439IMG 20221102 111633IMG 20221102 093331IMG 20221102 093311

Το 5ο Δημοτικό στην παρέλαση

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, το Σχολείο μας συμμετείχε στην καθιερωμένη παρέλαση στην πόλη μας, για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Με σύμμαχο τον καιρό και σε πανηγυρική ατμόσφαιρα, οι μαθητές/τριες   συγκεντρώθηκαν  στο  καθορισμένο  σημείο έναρξης  της  παρέλασης.  Όλοι καμαρώσαμε τους μαθητές και τις μαθήτριες που παρέλασαν μπροστά από πλήθος κόσμου και από την εξέδρα των επισήμων, πραγματοποιώντας άψογη εμφάνιση.

Στα παιδιά  μας   και  στις   εκπαιδευτικούς  μας – κ. Ευαγγελία  που  είχε   την οργάνωση  του  τμήματος  της  παρέλασης,  κ.  Ηλιάνα  και  κ.  Ηρώ  που  συνόδεψαν τους/τις  μαθητές/τριες,  αξίζουν  πολλά μπράβο και ακόμα περισσότερα συγχαρητήρια!  Σας  ευχαριστούμε!

 

1 επεξεργασία                      8 επεξεργασία      7 επεξεργασία     6 επεξεργασία4 επεξεργασία