Το σχολείο μας ντύθηκε χριστουγεννιάτικα…Με το δέντρο του, το καράβι του, τα λαμπιόνια του…
Ευχαριστούμε τα μέλη του Συλλόγου Γονέων του σχολείου μας που φρόντισαν για τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.
Μια πρωτότυπη προσέγγιση στα γεγονότα του Πολυτεχνείου…
Την Πέμπτη 17-11-2022 οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν το πρωί κανονικά , θα παρακολουθήσουν δίωρο αφιέρωμα στην επέτειο του Πολυτεχνείου και θα αποχωρήσουν στις 09.40΄ με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων. Η Πρωινή Ζώνη και το Ολοήμερο δεν θα λειτουργήσουν.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου
Στο μάθημα της Γλώσσας στη “Φρουτοσαλάτα” Ο Τάσος είναι το σαλιγκάρι που μας οδηγεί σ΄ ένα καινούριο γράμμα και μια καινούρια ιστορία.
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, στον πρώτο θεματικό κύκλο ‘Ευ ζην’ με θέμα “Υγιεινή Διατροφή” που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 2 -11-2022 οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης συμμετείχαν σε μια δραστηριότητα γεμάτη χρώμα, άρωμα, γεύση, χαρά και διασκέδαση….απόλαυσαν υπέροχη φρουτοσαλάτα.. Με την καθοδήγηση της κ. Καλλιόπης και τη βοήθεια της κ. Άρτεμις…Μπράβο παιδιά!
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, το Σχολείο μας συμμετείχε στην καθιερωμένη παρέλαση στην πόλη μας, για τον εορτασμό της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Με σύμμαχο τον καιρό και σε πανηγυρική ατμόσφαιρα, οι μαθητές/τριες συγκεντρώθηκαν στο καθορισμένο σημείο έναρξης της παρέλασης. Όλοι καμαρώσαμε τους μαθητές και τις μαθήτριες που παρέλασαν μπροστά από πλήθος κόσμου και από την εξέδρα των επισήμων, πραγματοποιώντας άψογη εμφάνιση.
Στα παιδιά μας και στις εκπαιδευτικούς μας – κ. Ευαγγελία που είχε την οργάνωση του τμήματος της παρέλασης, κ. Ηλιάνα και κ. Ηρώ που συνόδεψαν τους/τις μαθητές/τριες, αξίζουν πολλά μπράβο και ακόμα περισσότερα συγχαρητήρια! Σας ευχαριστούμε!