Οι μαθητές του Ε2 μαζί με τη δασκάλα τους κα Πιοτοπούλου Ηλιάνα
γιόρτασαν την Παγκόσμια μέρα ποίησης
τιμώντας τον Νομπελίστα ποιητή μας Οδυσσέα Ελύτη,
που το όνομά του έχει και το σχολείο μας.
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος η παρέλαση της 25ης Μαρτίου.
Καμαρώσαμε τους μαθητές μας που παρέλασαν με περηφάνια και με άψογο σχηματισμό!
Χρόνια πολλά!
Οι μαθητές/ριες τίμησαν την έναρξη της ελληνικής Επανάστασης του 1821 και τους ήρωες που αγωνίστηκαν για μία Ελεύθερη Ελλάδα. Το Ε1 τμήμα κατασκεύασε τσολιαδάκια, το Ε2 κάδρα με προσωπογραφίες ηρώων του 1821 και το Στ1 διαδραμάτισε θεατρικά ένα απόσπασμα από το βιβλίο της Γλώσσας της έκτης τάξης με τίτλο “Η πολιορκία και η έξοδος του Μεσολογγίου”.