Υγιεινή διατροφή
Μέσα στα πλαίσια εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα τις σωστές διατροφικές συνήθειες, οι μαθητές του ΣΤ1 τμήματος ετοίμασαν μαζί με τη δασκάλα τους κ. Καρρά Αγγελική νόστιμα και υγιεινά εδέσματα και οργάνωσαν ένα πικ- νικ στην αυλή του Σχολείου, δίνοντας ένα φωτεινό παράδειγμα σε όλους μας.
Μπράβο σας!
Στο Πλανητάριο
Η ΣΤ΄ τάξη στο Πλανητάριο
























