Δια Βίου Μάθηση…

Δια Βίου Μάθηση…

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας παρακολούθησαν, κατά τη διάρκεια της χρονιάς διάφορες επιμορφώσεις με στόχο να ενισχύσουν τη σχέση τους με τους μαθητές. Μέσα από αυτές απέκτησαν νέες γνώσεις και πρακτικές για την καλύτερη επικοινωνία και διαχείριση της τάξης. Έμαθαν τρόπους να κατανοούν περισσότερο τις ανάγκες και τα συναισθήματα των παιδιών. Παράλληλα, ενίσχυσαν τις δεξιότητές τους στην επίλυση συγκρούσεων και στην καλλιέργεια κλίματος εμπιστοσύνης και σεβασμού. Με αυτόν τον τρόπο, το σχολείο μας γίνεται ένα πιο φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον για όλους.

Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί η Ημερίδα για τον Σχολικό Εκφοβισμό , η οποία πραγματοποιήθηκε στις 18 Φεβρουαρίου, το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα: “Πρόληψη και Αντιμετώπιση Περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού” στο πλαίσιο της συνεργασίας ΙΕΠ – ΕΚΠΑ, τα σεμινάρια του ΕΕΠΕΚ «Μαθαίνω να αξιοποιώ τη θετική ψυχολογία στην εκπαίδευση», «Διδάσκοντας βιωματικά: Τεχνικές διδασκαλίας και Βιωματική Μέθοδος» και «Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων στο Σχολικό Περιβάλλον», τα σεμινάρια της Tech Talent School for Education για την ψυχική ενδυνάμωση εκπαιδευτικών και μαθητών, και πολλά άλλα.