🌍 Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής! 🥗
Την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου γιορτάσαμε στο σχολείο μας την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής! Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες έφεραν από το σπίτι τους υγιεινά γεύματα και φάγαμε όλοι μαζί στο προαύλιο, μέσα σε ένα κλίμα χαράς, συνεργασίας και φιλίας. 🍎🥪🍇
Μιλήσαμε για το πόσο σημαντικό είναι να τρέφεται σωστά το σώμα μας και να επιλέγουμε υγιεινές τροφές που μας χαρίζουν ενέργεια και δύναμη. Παράλληλα, μάθαμε ότι σε πολλές χώρες του κόσμου υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν αρκετό φαγητό, και πως όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε — με σεβασμό, αλληλεγγύη και λιγότερη σπατάλη τροφίμων. 🤝🌾
Η μέρα αυτή μας θύμισε ότι η διατροφή δεν είναι μόνο θέμα υγείας, αλλά και ζήτημα δικαιοσύνης και αγάπης για τους ανθρώπους γύρω μας. ❤️
Ήταν μια όμορφη και γευστική εμπειρία που μας γέμισε χαμόγελα, σκέψεις και ελπίδα! 🌞
WWF Ελλάς – Κάθε φρούτο στον καιρό του!





