Διάκριση του Σχολείου μας σε Διαγωνισμό Ζωγραφικής

Το Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης και ο Όμιλος Ανάδειξης και Διάδοσης της Πολιτιστικής-Καλλιτεχνικής Εθνικής Κληρονομιάς <<Φέρμελη>> ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα του Πανελλήνιου Διαγωνισμού ζωγραφικής <<ΕΥΖΩΝΕΣ>>.

Το σχολείο μας τη χρονιά 2019-2020  συμμετείχε στο διαγωνισμό, στο μάθημα των Εικαστικών. Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 1200 από όλη την Ελλάδα και διακρίθηκαν 111 μαθητές.

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την διάκριση 4 μαθητριών του σχολείου μας. Οι μαθήτριες  είναι οι: Αικατερίνη Αθανίτη Β1, Μελίνα Θεοδώρου Β1, Σπυριδούλα Ζάβρα Γ1 και Αργυρή Γαλάνη Γ1.  Η πενταμελής κριτική επιτροπή που αξιολόγησε τα έργα των συμμετεχόντων απαρτίζονταν από : 1. Παύλο Σάμιο, Ομότιμος καθηγητής ΑΣΚΤ Αθήνας, 2. Ίρις Κρητικού, Πρόεδρος Μ.Ε.Π.Τ. , Ιστορικός Τέχνης, 3. Λουίζα Καραπιδάκη, Μέλος ΔΣ Μ.Ε.Π.Τ., Μουσειολόγος, Ιστορικός Τέχνης  , 4. Νίκος Βατόπουλος, Δημοσιογράφος, συγγραφέας και 5. Λίζα Πενθερουδάκη, Εικαστικός, Πρόεδρος <<Φέρμελης>> .

Η Εικαστικός του σχολείου μας, Μαρίνα Κουτσοσπύρου αναφέρει:  <<Με μεγάλη μου χαρά ενημερώθηκα για την διάκριση και έπαινο των μαθητριών του σχολείου μας. Συγχαρητήρια καταρχήν σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια τους στο διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε με αφορμή τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση. Οι Εύζωνες αποτελούν κομμάτι της συλλογικής μνήμης του τόπου μας, και απόδειξη της αέναης συνέχειας της πολιτιστικής κληρονομιάς. Συγχαίρω τις μαθήτριες μας για την μεγάλη διάκριση τους!»

Θερμά συγχαρητήρια εκφράζει και ο Δ/ντής του Σχολείου τόσο στις  διακριθείσες  μαθήτριες όσο και σε όλους τους συμμετέχοντες -μαθητές και μαθήτριες – αλλά και στην εκπαιδευτικό για την καθοδήγηση των μαθητών μας!!

Η έκθεση με τα διακριθέντα έργα των παιδιών θα παρουσιαστεί στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών , σε ημερομηνία που θα ανακοινώσει το Μουσείο σε μελλοντικό χρόνο λόγω των  έκτακτων μέτρων.

Κατηγορίες: Γενικά. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *