Πώς… υιοθετήσαμε ένα μέρος του προαυλίου του σχολείου μας

Γράφουν τα Τριτάκια του σχολείου μας

Όταν διαβάσαμε στην Γλώσσα μας την ενότητα «Πώς υιοθετήθηκε ένα κομμάτι γης», οι κυρίες μας, κ. Λίτσα και κ. Πόπη, μας έδωσαν την ιδέα γιατί να μην κάνουμε κι εμείς κάτι παρόμοιο.

Το μέρος μας… περίμενε από καιρό! Ήταν ένα μέρος  που χρειαζόταν φροντίδα, στο πίσω μέρους του προαυλίου μας, δίπλα στην τάξη μας.

Έτσι, ξεκινήσαμε τις εργασίες. Και τα δύο τμήματα της τάξης μας γίναμε ένα πραγματικό συνεργείο! Πρώτα  καθαρίσαμε το χώρο, με τη βοήθεια ,βέβαια, των μεγάλων. Μετά μετατρέψαμε τις παλιές βρύσες σε ανθόκηπο, φυτεύοντας όλοι από ένα φυτό και στο τέλος, με την καθοδήγηση της κ. Μαρίας, της κυρίας  των  Καλλιτεχνικών μας, αρχίσαμε να μετατρέπουμε τη μάντρα του σχολείου μας σε αληθινό πίνακα ζωγραφικής! Μικροί, μεγάλοι γίναμε ζωγράφοι!

Μετά από πολλή δουλειά το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε όλους!

Βέβαια, μπορεί εμείς τα Τριτάκια να είχαμε αυτή την ιδέα της …υιοθεσίας αλλά θέλουμε και ελπίζουμε όλοι οι συμμαθητές μας να φροντίζουν τη «γωνιά μας».

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

2 Responses to Πώς… υιοθετήσαμε ένα μέρος του προαυλίου του σχολείου μας

  1. Ο/Η Κ. ΡΟΒΑ λέει:

    Πολλά συγχαρητήρια, στα παιδιά, στις δασκάλες, στο σχολείο!!!! Υπέροχη δουλειά που δείχνει εμπράκτως στα παιδιά μας πως το μυστικό για να ομορφαίνουμε τη ζωή μας είναι στα χέρια μας αρκεί να το αποφασίσουμε και να προσπαθήσουμε με κέφι και μεράκι για αυτό.

Αφήστε μια απάντηση