Στα πλαίσια της ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας, πραγματοποιήθηκαν στις τάξεις του σχολείου μας οι ακόλουθες δράσεις:
Α΄τάξη
Τα τμήματα Α1 και Α2 υλοποιούν δράσεις διάρκειας 10-12 ωρών, σχετικά με το θέμα: «Μικροί πολίτες στη γειτονιά μας» στο Θεματικό Πεδίο «Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες». Η δράση εντάσσεται στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
Β’ τάξη
Τα τμήματα Β1 και Β2, υλοποιούν δύο δράσεις:
- «Εργαλειοθήκη (toolkit) για περίπτωση ανάγκης» στη Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, στον Τομέα: Εθελοντισμός διαμεσολάβηση (Β΄ Δημοτικού), στη Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το Περιβάλλον και στον Τομέα: Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική προστασία (Β΄ Δημοτικού). Το μάθημα στο οποίο εντάσσεται η δράση είναι των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στους κύκλους; α) Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ και β) Φροντίζω το Περιβάλλον – Φυσικές Καταστροφές. Κάθε κύκλος διαρκεί περίπου 2 μήνες.
- «Κυκλοφορώ με ασφάλεια» : η δράση ανήκει στο 9ο θεματικό πεδίο του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη»: Βιομηχανία, Καινοτομία και Υποδομές. Το μάθημα στο οποίο εντάσσεται η δράση είναι το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο πλαίσιο της Ενότητας «Ζω καλύτερα – Ευ ζην» καθώς και το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
Γ΄ τάξη
Τα τμήματα Γ1 και Γ2 υλοποιούν δράσεις διάρκειας 10-12 ωρών, σχετικά με το θέμα: «Δικαιώματα και Υποχρεώσεις, φίλοι αχώριστοι», στο θεματικό πεδίο «Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη». Η δράση εντάσσεται στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στο πλαίσιο της Ενότητας «Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, Τα παιδιά μιλούν για τα δικαιώματά τους», καθώς και στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος.
Δ΄ τάξη
Τα τμήματα Δ1 και Δ2 υλοποιούν δράσεις διάρκειας 10-12 ωρών, σχετικά με το θέμα: «Γνωρίζω τα Επαγγέλματα της Κοινότητάς μου: Διαδρομές Εκπαίδευσης και Εργασίας», το οποίο συνδέεται με τους στόχους 4, 5 και 8 από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Η δράση εντάσσεται στο μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ, Δημιουργώ & Καινοτομώ) και στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος (ενότητες 4 και 7).
Ε’ τάξη
Τα τμήματα Ε1 και Ε2 υλοποιούν δράσεις διάρκειας 10-12 ωρών, σχετικά με το θέμα «Δημιουργία παρουσίασης με ενημερωτικό υλικό και παιχνίδι γνώσεων σχετικά με τις φυσικές καταστροφές και την πολιτική προστασία» που αφορά στο Θεματικό Πεδίο 13: Δράση για το κλίμα. Η δράση συνδέεται τόσο με το μάθημα των ΤΠΕ, όσο και με αυτό των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και την θεματική ενότητα «Κλιματική αλλαγή – Φυσικές Καταστροφές – Πολιτική προστασία», καθώς και με το μάθημα της Γλώσσας και της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής.
ΣΤ΄ τάξη
- Τα τμήματα ΣΤ1 και ΣΤ2 υλοποιούν δράσεις διάρκειας 10-12 ωρών, σχετικά με το θέμα: «Μπαζάρ για προσφορά χρημάτων σε σχολείο και ευπαθείς κοινωνικές ομάδες» σχετικές με το Θεματικό Πεδίο: Ενεργός Πολιτειότητα, Αλληλεγγύη και Κοινωνική Προσφορά. Η δράση συνδέεται με τα μαθήματα της Γλώσσας και των Θρησκευτικών.
- Επίσης το τμήμα ΣΤ1 υλοποιεί δράσεις διάρκειας 10-12 ωρών, σχετικά με το θέμα: «Αφιέρωμα στα Τέμπη μέσα από τα μάτια των παιδιών» στο θεματικό πεδίο: Ειρήνη, Δικαιοσύνη και ισχυροί Θεσμοί. Η δράση συνδέεται με το μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στις Θεματικές Ενότητες «Το άτομο και η πολιτεία» και «Το άτομο και η Διεθνής Κοινότητα».