Άρθρα κατηγορίας Χωρίς κατηγορία
Κρούσμα covid
Αγαπητοί γονείς,
ύστερα από ενημέρωση γονέα, μαθήτρια του Ε1 βρέθηκε θετική στον covid 19, το Σάββατο 15/1/21.Σύμφωνα με το πρωτόκολλο πρέπει όλοι οι μαθητές του τμήματος να κάνουν σήμερα 16/1 rapid test και τη Δευτέρα self test.
Μπορείτε να παραλάβετε βεβαίωση δική μου σήμερα 11.30 με 13.15 στο σχολείο, με την οποία μπορείτε να κάνετε τα rapid tests σε δημόσια δομή(ΙΚΑ ΗΛ/ΛΗΣ).
Επίσης μπορείτε να μου στείλετε mail ή να πάρετε τηλέφωνο σχολείο τις ίδιες ώρες να τις αποστείλω ηλεκτρονικά.
Επισυνάπτω ανακοίνωση του Δημάρχου σύμφωνα με την οποία μπορείτε rapid tests από αύριο να κάνετε δωρεάν στο ΚΑΠΗ Αγίας Μαρίνας αλλά και χαμηλότατο κόστος και σήμερα σε πολλά φαρμακεία της πόλης μας.
Παρακαλώ πολύ να κάνετe τα tests και να ενημερώνετε την πλατφόρμα edupass καθημερινά.
Εύχομαι να είστε όλοι υγιείς.
Ο Διευθυντής
Μάλλιος Λεωνίδας
Επιστροφή στα σχολεία 10 / 1 / 2022 – οδηγίες
Πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής
Ανταλλάξαμε δώρα και ευχές
Το αστεράκι της ευχής
Για άλλη μια χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση του
Make a wish
Φέτος, κάθε αστέρι κρύβει αγάπη και … ΕΥΧΕΣ!
Μας καλεί να έρθουμε πιο κοντά από ποτέ με τα παιδιά ευχής, στέλνοντάς τους τις καρδιές με τις ευχές μας, δίνοντας τους δύναμη να συνεχίσουν τον δύσκολο αγώνα τους.
Χριστόψωμα
Μμμμ….. Μοσχομύρισε το σχολείο μας…..
Οι μαθητές του Δ2 μαζί με την δασκάλα μας φτιάξαμε χριστόψωμα. Αλεύρι, μαγιά, μαστίχα, λάδι καρύδια και λίγο αλάτι και….. έτοιμα τα χριστόψωμά μας. Ευχαριστούμε τον Διευθυντή του σχολείου μας, τον κ. Λεωνίδα, που μας βοήθησε με τη συνταγή και το ζύμωμα καθώς και τον κ. Στέφανο που προσφέρθηκε να μας τα ψήσει στο φούρνο του κυλικείου μας.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!!!!
Τα πορτραίτα μας
Επίσκεψη “στο τρένο” των συναισθημάτων!
Η Β΄ τάξη κάναμε μια πολύ όμορφη εκπαιδευτική επίσκεψη στο θεατρικό εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού “Ένεκα Παιδείας”, όπου συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το τρένο των συναισθημάτων».
Όταν ένα τρένο έχει φτερά και ταξιδεύει στις χώρες των συναισθημάτων τα παιδιά βιάζονται να επιβιβαστούν για το παραμυθένιο ταξίδι.
Οι μικροί ταξιδιώτες γεμίσαμε τα βαγόνια με επιθυμίες και όνειρα. Ταξιδέψαμε στις χώρες του θύμου, της λύπης, του φόβου, της χαράς και της αγάπης. Μάθαμε να επιλέγουμε σωστά τις λέξεις, τις εικόνες, τα χρώματα, τις κινήσεις και τα τραγούδια που ταιριάζουν σε κάθε συναίσθημα.
Περάσαμε πολύ όμορφα!!!!!
Τα ημερολόγιά μας – ΣΤ1
Φρούτα – Λαχανικά-Γάλα
Καλημέρα,
παρακαλώ πολύ να διαβάσετε προσεκτικά το κείμενο και να επιστρέψετε μέχρι Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου τη υπεύθυνη δήλωση, σε περίπτωση που επιθυμείτε να συμμετέχει το παιδί σας στο πρόγραμμα διανομής γάλακτος και φρούτων.
Ο Διευθυντής
Μάλλιος Λεωνίδας
Ερωτόκριτος
Ευχές στους ακριτικό νησί των Αρκιών
Αγαπώ το σώμα μου
Στα εργαστήρια δεξιοτήτων και στο θεματικό άξονα Ευ Ζην – Ζω καλύτερα οι μαθητές του ΣΤ2 μέσα από διαφορετικές δράσεις και παιχνίδια ασχοληθήκαμε με το θέμα ” Γνωρίζω το σώμα μου, το φροντίζω, το αγαπώ”
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος φτιάξαμε τα δικά μας ανθρωπάκια.
Το ευχαριστηθήκαμε αρκετά μιας και μας αρέσουν πολύ οι κατασκευές.
Πρόγραμμα διατροφής
Επίσκεψη στο Βυζαντινό Μουσείο
Πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής
Οι μαθητές του Δ1 στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων για τα εργαστήρια δεξιοτήτων και στο θεματικό άξονα Ευ ζην – Ζω καλύτερα φτιάξαμε σε μακέτες πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής
Εργαστήκαμε ομαδικά και πραγματικά το ευχαριστηθήκαμε. Μάθαμε για την οδική μας συμπεριφορά και πώς πρέπει να κυκλοφορούμε με ασφάλεια στους δρόμους.
Ετοιμαζόμαστε για τα Χριστούγεννα
Οι μαθητές του ΣΤ2 ξεκινήσαμε με πολλή χαρά και ενθουσιασμό τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας.
Μαζέψαμε άδεια βαζάκια από το σπίτι, με πινέλο τα περάσαμε με ατλακόλ και έπειτα τα βουτήξαμε σε χοντρό αλάτι.
Τα χιονισμένα μας ρεσό είναι έτοιμα να στολίσουν κάποια γωνιά του σπιτιού μας φτιάχνοντας μια όμορφη γιορτινή ατμόσφαιρα!!!!
Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές με υγεία, αισιοδοξία
και χαρούμενη διάθεση
Γράμμα στον Α’ι’ Βασίλη
Οι μαθητές και μαθήτριες του Γ1 αφού στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης μας, γράψαμε γράμμα στον Α’ι’ Βασίλη, το ρίξαμε σε ένα πολύ όμορφο γραμματοκιβώτιο και μαζί με τα υπόλοιπα γράμματα του σχολείου μας θα σταλούν στο ταχυδρομείο.
Ευχόμαστε σε όλους εσάς καλές γιορτές με χαρά, υγεία και όμορφες οικογενειακές στιγμές
H Γ τάξη στους άθλους του Ηρακλή
Στις 8/12/2021 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ τάξης παρακολούθησαν στο Christmas theater τη θεατρική παράσταση” Οι άθλοι του Ηρακλή“.
Η ζωή και οι μυθικές περιπέτειες του Ηρακλή ζωντάνεψαν σε μια μεγάλη παραγωγή με εντυπωσιακά σκηνικά, κοστούμια, ειδικά εφέ και βιντεοπροβολές. Ήταν μια μαγευτική παράσταση που αξίζει να δείτε.

























































