Το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων αφορά στη διαφορετικότητα και τη γνωριμία μας με τα άτομα με ιδιαίτερες ικανότητες. Σκοπός μας ήταν τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με τη νοηματική γλώσσα και τη γλώσσα Μπράιγ, ώστε να μπορέσουν να αντιληφθούν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι άνρθωποι με προβλήματα ακοής και όρασης. Παράλληλα, μιλήσαμε για τις κινητικές δυσκολίες που μπορεί να έχουν κάποιοι άνθρωποι, ωστόσο δεν αποτελούν τροχοπέδη στην καθημερινότητά τους. Είναι ένα ευαίσθητο θέμα που προσπαθήσαμε να προσεγγίζουμε βάζοντας θεμέλια στη σκέψη των παιδιών και δίνοντάς τους ερεθίσματα.
Με κλειστά μάτια, το ένα παιδί βοηθούσε έναν συμμαθητή του να περιηγηθεί στο χώρο.
Με τα μάτια κλειστά, αναγνωρίσαμε μουσικά όργανα και με την αφή μας τα πρόσωπα των φίλων μας.
Γνωρίσαμε τη γραφή Μπράιγ και βρήκαμε το αρχικό του ονόματός μας. Στη συνέχεια το φτιάξαμε με πλαστελίνη και έπειτα το ζωγραφίσαμε.
Αφού μιλήσαμε για τα άτομα με κινητικές δυσκολίες, είδαμε ανθρώπους που έχουν καταφέρει να φτιάξουν σπουδαία έργα, ζωγραφίζοντας με το στόμα. Αυτό προσπαθήσαμε να κάνουμε κι εμείς και αντιληφθήκαμε πόσο δύσκολο και απαιτητικό είναι.
Τέλος, δεχτήκαμε στην τάξη μας τον δάσκαλο νοηματικής γλώσσας, ο οποίος είναι και ο ίδιος κωφός. Μας μίλησε για τη ζωή του και μας έφερε σε επαφή με λέξεις και εκφράσεις στη νοηματική γλώσσα. Μάθαμε και φτιάξαμε το αρχικό του ονόματός μας στη νοηματική γλώσσα.
Διαβάσαμε ιστορίες που μας ενεπνευσάν και έγιναν το ερέθισμα για να φτιάξουμε μια ομαδική εργασία με θέμα “Ένας κόσμος για όλους” όπου τα παιδιά μπορούν και έχουν τη δυνατότητα να παίζουν, να αθλούνται, να συνυπάρχουν χωρίς προβλήματα και δυσκολίες.