Με αφορμή το θέμα “Η σπορά και οι σπόροι”
Φτιάξαμε στάχυα και σαλιγκαράκια με φασόλια
Φυτέψαμε φακές και φασόλια στο χωραφάκι μας
Με αφορμή το Πολυτεχνείο ψηφίσαμε τον ήρωα της Ντενεκεδούπολης που θέλουμε να είναι αρχηγός
Με αφορμή το θέμα “Η σπορά και οι σπόροι”
Φτιάξαμε στάχυα και σαλιγκαράκια με φασόλια
Φυτέψαμε φακές και φασόλια στο χωραφάκι μας
Με αφορμή το Πολυτεχνείο ψηφίσαμε τον ήρωα της Ντενεκεδούπολης που θέλουμε να είναι αρχηγός
Παρακαλούμε πολύ τους γονείς να έχουν πάντα μέσα στην τσάντα του παιδιού τουλάχιστον μία ακόμη μάσκα σε σακουλάκι. Οι μάσκες συχνά βρέχονται ή πέφτουν κάτω και θα πρέπει να αλλάζουν το λιγότερο μία φορά μέσα στην ημέρα.
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία!
Αγαπητοί γονείς,
Από τις 29/10 ξεκινάνε στο σχολείο μας οι προγραμματισμένες προσωπικές συναντήσεις με γονείς.
Στην είσοδο του σχολείου υπάρχουν για το σκοπό αυτό λίστες με ώρες και ημερομηνίες για να επιλέξετε αυτή που σας βολεύει και για το 1ο τμήμα (Κα Λία) και για το 2ο τμήμα (Κα Διονυσία).
Παρακαλούμε να γράψετε σε αυτές τις λίστες το όνομα του παιδιού σας για να ενημερωθείτε για την πρόοδό του.
Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι η γιορτούλα μας για την 28η Οκτωβρίου θα γίνει την Τρίτη 27/10 χωρίς την παρουσία των γονέων.
Τα παιδιά θα έρθουν κανονικά το πρωί 8.15-8.30 και θα τα παραλάβετε στις 10.00.
Θα φοράνε άσπρη μπλούζα ή πουκάμισο και μπλε παντελόνι ή φούστα.
Σας ενημερώνουμε ότι όλοι οι μαθητές μας θα πρέπει να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.). Στην περίπτωση που κάποιος γονέας έχει αντικειμενικές δυσκολίες να ολοκληρώσει τη διαδικασία μπορεί να ζητήσει βοήθεια από την προισταμένη του Νηπιαγωγείου μας.
Παρακαλούμε επίσης τους γονείς να επιστρέψουν άμεσα στο σχολείο το χαρτί με τα προσωπικά τους στοιχεία για επικαιροποίηση.
Οι φθινοπωρινές δημιουργίες μας


