Σήμερα επισκεφτήκαμε το Μουσείο Αφής στην Καλλιθέα. Τα παιδιά έμαθαν πολλά πράγματα για τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης και πως μπορούμε να βοηθήσουμε κάποιον. Επίσης είχαν την ευκαιρία να πιάσουν τα αγάλματα και να παίξουν παιχνίδια αφής.
Τις προηγούμενες ημέρες ασχοληθήκαμε με τα μέσα μεταφοράς. Τα ξεχωρίσαμε σε αυτά της ξηράς, του αέρα και της θάλασσας. Μοιραστήκαμε προσωπικές εμπειρίες από ταξίδια με τα μέσα και παίξαμε παιχνίδια μνήμης, ταξινόμησης, σειροθέτησης και παζλ. Φτιάξαμε κατασκευή με αυτοκίνητο και ολοκληρώσαμε με σχετικά φύλλα εργασίας!
Με αφορμή τα μέσα μεταφοράς μάθαμε και το γράμμα Μ,μ.
Ολοκληρώσαμε το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο “Τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω;”. Στα 7 εργαστήρια που κάναμε στα 2 πρωινά τμήματα
μιλήσαμε για τη λέξη επάγγελμα και τι σημαίνει αυτό και μοιραστήκαμε προσωπικές εμπειρίες για τα επαγγέλματα των γονιών μας. Παρουσιάσαμε τις εργασίες που κάναμε στο σπίτι με τους γονείς μας σχετικά με τα επαγγέλματα τους σε μία κοινή διδασκαλία με τα 2 τμήματα του Νηπιαγωγείου μας!
Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με το θέμα:
Παίξαμε παιχνίδι με τα επαγγέλματα:
Διαβάσαμε το βιβλίο “Άρης ο τσαγκάρης” και κάναμε σχετικά φύλλα εργασίας:
Ασχοληθήκαμε με καλλιτεχνικά επαγγέλματα γνωρίζοντας τη Φρίντα Κάλο και το Μπετόβεν
Μιλήσαμε για το επάγγελμα του γιατρού και φτιάξαμε την κατασκευή “γιατρός”:
Αναφέραμε επαγγέλματα περασμένων χρόνων που δεν υπάρχουν πια :
Ντυθήκαμε μάγειρες αφού παρακολουθήσαμε το τραγούδι με το Μάριο Φραγκούλη και τον Ηλία Μαμαλάκη
Ζωγραφίσαμε τι θέλουμε να γίνουμε όταν μεγαλώσουμε:
και ολοκληρώσαμε με το φύλλο αυτοαξιολόγησης που συμπλήρωσαν τα παιδιά