«Η Τροφή σου το Φάρμακό σου: Μαθητές και Μαθήτριες εμπνέονται από τον Ιπποκράτη» – Έπαινος συμμετοχής

Το σχολείο μας συμμετείχε στον Μαθητικό Καλλιτεχνικό Διαγωνισμό με θέμα: «Η Τροφή σου το Φάρμακό σου: Μαθητές και Μαθήτριες εμπνέονται από τον Ιπποκράτη», τον οποίο διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, σε συνεργασία με το Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τον Σύλλογο «Ο Ιπποκράτης στη Λάρισα».

Τα έργα του σχολείου μας:

1ο Βασικό τμήμα 

Υπεύθυνη εκπ/κός κ. Κατσαγκόλη Κατερίνα

Τρισδιάστατο έργο με θέμα: “Το τότε… και το τώρα”

684158870 987894066991851 5581894769494752644 n 685295830 2188250065333670 7717817081541888988 n 686521819 946508701532194 8107148412561135625 n

 

2ο Βασικό τμήμα 

Υπεύθυνη εκπ/κός: κ.  Τσιάνα Βίκυ

Εκπ/κός ΕΑΕ: Μιχαλέ Μαρία

1)Τρισδιάστατο έργο με θέμα:

“Οι συμβουλές του Ιπποκράτη: Φάτε φρούτα και λαχανικά”

cupESlrh owzBslqg

2)Ποίημα με θέμα:” Ο Ιπποκράτης συμβουλεύει τους μικρούς μαθητές”

SFs N6q4 S4h6pYyb

 

3ο Βασικό τμήμα 

Υπεύθυνη εκπ/κός κ. Ταμπάκη Εύα

Αφίσα με θέμα: “Βάλτε βότανα στη διατροφή σας: Κάνει καλό” !!!

688962029 1703587494322663 8936100360912479232 n

 

1ο και 2ο Ολοήμερα τμήματα

Ποίημα με θέμα:”Οι συμβουλές του Ιπποκράτη”

Υπεύθυνη εκπ/κοί: 1) Ντελή Ξένια    2) Τζήκα Ιωάννα

Uca1Ll00 Dxk2Lznf

 

Στο μαθητικό Διαγωνισμό συμμετείχαν 27 σχολεία  με εκατόν έξι (106) εικαστικά έργα, είκοσι τέσσερεις (24) αφίσες, έξι (6) τρισδιάστατες κατασκευές και έξι (6) λογοτεχνικές δημιουργίες.

Η επιτροπή συνεδρίασε  με μεγάλη δυσκολία λόγω της αρτιότητας του συνόλου των μαθητικών έργων που κατατέθηκαν, αποφάσισε ομόφωνα να απονείμει 3  Βραβεία, 2 Ειδικούς Επαίνους και  Έπαινο Συμμετοχής στο σύνολο των συμμετεχόντων/ουσών μαθητών/τριών.
Τα έργα που βραβεύτηκαν:

Ip1

Η τελετή βράβευσης των μαθητικών έργων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 9/5/2026 και ώρα 19:30, στο Δημοτικό Ωδείο Λάρισας, στο πλαίσιο της τελετής λήξης του 4ου Ιπποκράτειου Συνεδρίου. Κατά τη διάρκεια της τελετής θα πραγματοποιηθεί Συναυλία Συνόλου Πνευστών με τη συμμετοχή της Δημοτικής Σχολής Μπαλέτου.

Προσκεκλημένοι/-ες είστε όλοι/-ες οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετείχατε στον Μαθητικό Διαγωνισμό, μαζί με τους/τις γονείς και κηδεμόνες σας για να παραλάβετε τον Έπαινο Συμμετοχής.