Μαθητές και εκπαιδευτικοί επισκεφθήκαμε Το μουσείο Θεσσαλικής Ζωής, στην Ελάτεια Λάρισας, ένα Πολυχώρο Προσομοίωσης Παραδοσιακών Αγροτικών Δραστηριοτήτων αλλά κι ένα παλιό Αρχοντικό, όπου είχαμε τη δυνατότητα να «ζήσουμε» την εμπειρία του παρελθόντος, να γνωρίσουμε εικόνες από την αγροτική αλλά και την αστική ζωή του τόπου μας. Ήταν πραγματικά μία ξεχωριστή εμπειρία για μικρούς και μεγάλους.!!
Ευχαριστούμε πολύ τον κ. Κώστα και την κ. Δέσποινα Συρμακέζη καθώς επίσης και την αγαπητή Σταυρούλα για την άψογη φιλοξενία κι εξαιρετική ξενάγηση!!
Στην αίθουσα εκδηλώσεων
Στην αυλή
Οι μαθητές γνωρίζουν τα γεωργικά εργαλεία
Παλιά μετέφεραν το νερό με τη στάμνα..
Η παγωτομηχανή!!!
Πως φτιάχναν παλιά το βούτυρο..
Μαθαίνουμε ότι με το μαλλί των προβάτων φτιάχνουμε ρούχα, κουβέρτες, σκεπάσματα και χαλιά στον αργαλειό!!
Καλάθια -Μεγάλα πυθάρια – πατητήρι για σταφύλια
Το μαγειριό όπου μαγείρευαν, ζύμωναν και έψηναν το ψωμί …
Στο αρχοντικό!!
Το δωμάτιο της γιαγιάς – το τραπέζι με σταμπωτά Τυρνάβου
Η κουζίνα και η τραπεζαρία
Το νυφικό δωμάτιο με τα στέφανα, τα φορέματα, η προίκα και το σερβίτσιο!!!
Το καθιστικό και διάφορα εκθέματα






































