Στα πλαίσια του προγράμματος ΄΄Εργαστήρια Δεξιοτήτων ΄΄ είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με την θεματική ενότητα: «Ζω καλύτερα- Ευ ζην» με τίτλο: «Τον Κ.Ο.Κ. αγαπώ, με ασφάλεια κυκλοφορώ»
Διαβάσαμε τα βιβλία «Καλώς τον κύριο Κ.Ο.Κ.», «Οχήματα στην πόλη» και «Μαθαίνω να κυκλοφορώ με τον Κοκκινούλη και την Πρασινούλα».
Είδαμε τα σήματα σε ομάδες ανάλογα με το σχήμα τους και το χρώμα τους και μάθαμε ποιο χρώμα και σχήμα σημαίνει ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ , ποιο σημαίνει ΚΙΝΔΥΝΟΣ, ποιο σημαίνει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και ποιο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
Παίξαμε το αγαπημένο παιχνίδι των παιδιών ¨Ντόμινο¨ με σήματα κυκλοφοριακής αγωγής.
Φτιάξαμε φανάρια και σήματα από χαρτόνι ,τα βάψαμε με τα σωστά χρώματα και παίξαμε με αυτά στην τάξη. Κάποιοι έγιναν οχήματα, κάποιοι έγιναν πεζοί και κάποιοι άλλοι κρατούσαν τα φανάρια και τα σήματα. Τα οχήματα και οι πεζοί κυκλοφορούσαν στην τάξη λαμβάνοντας υπόψη τους το φανάρι και το σήμα που είχαν μπροστά τους.
Βρήκαμε σύνθετες λέξεις με τη λέξη ΄΄ δρόμος΄΄και τις αποτυπώσαμε στο χαρτί. Παίξαμε με εικονολέξεις που είχαν ως δεύτερο συνθετικό τη λέξη δρόμος.
Στη συνέχεια φτιάξαμε μια ιστορία με πρωταγωνιστές δυο παιδιά και τα ποδήλατά τους και την κάναμε ¨Μικρό βιβλίο¨. Από την ιστορία αυτή ¨ βγήκαν ¨ εύκολα από τα ίδια τα παιδιά οι κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε όταν οδηγούμε ποδήλατο.
Υποδεχτήκαμε τη μελισσούλα beebot και κάναμε διαδρομές μαζί της σε πίστα που έδειχνε μια πόλη με σήματα.
Τέλος φτιάξαμε σε χαρτόνι μια αφίσα με τον κύριο Κ.Ο.Κ. ζωγραφίσαμε διάφορα σήματα , γράψαμε τη σημασία τους και υποσχεθήκαμε ότι θα τηρούμε αυστηρά τον Κ.Ο.Κ. από δω και πέρα είτε είμαστε πεζοί ,είτε ποδηλάτες ,είτε επιβάτες σε αυτοκίνητο.