Το ιστολόγιο  δημιουργήθηκε με σκοπό να έχουν την ευκαιρία οι μαθητές του σχολείου μας να μοιράζονται τις σκέψεις, τις ιδέες και τις απόψεις τους, μέσα από άρθρα, εικόνες, σχέδια, video, μουσική.

Καλή πλοήγηση!

*από το Δημήτρη Τσώλα, απόφοιτο 2020-21, σπουδαστή Δ.Ι.Ε.Κ. Γραφιστικής Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων

Πόλεμος στη Μέση Ανατολή (ημ/νία 20/11/2021)

Το Ιράκ μετά τον Σαντάμ Χουσεΐν (ημ/νία 08/11/2021)

Η πραγματική αιτία εισβολής των Αμερικάνων στο Ιράκ (ημ/νία 28/10/2021)

Covid-19 στη Μέση Ανατολή: Αυτή η πανδημία είναι μία υγειονομική κρίση ή ένας πόλεμος; (ημ/νία 11/102021)

Το εμπόριο όπλων στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική δείχνει την αποτυχία στον έλεγχο των εξαγωγών (ημ/νία 11/10/2021)

Αφγανιστάν 3 (ημ/νία 05/10/2021)

Οι γεωπολιτικές επιπτώσεις της πτώσης της Καμπούλ και ο φόβος της τρομοκρατίας (ημ/νία 01/10/2021)

Ανακατάληψη του Αφγανιστάν από τους Ταλιμπάν (ημ/νία 01/10/2021)

Χαμηλά-επίπεδα-για-την-οικονομία-της-Μέσης-Ανατολής (ημ/νία

15/04/2021)

Μέση-Ανατολή (ημ/νία 13/04/2021)

Συριακός-Εμφύλιος-Πόλεμος (ημ/νία 11/04/2022)

Σομαλία (ημ/νία 21/03/2021)

Πόλεμος-του-Ναγκόρνο-Καραμπάχ (ημ/νία 21/03/2021)

Αφγανιστάν- Ένας πόλεμος χωρίς τέλος (18/03/2021)

Αναζητώντας τα όπλα μαζικής καταστροφής του Ιράκ (16/03/2021)

 

* από το Δημήτρη Τσώλα, απόφοιτο 2020-21, σπουδαστή Δ.Ι.Ε.Κ. Γραφιστικής Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων



Λήψη αρχείου

* από το Δημήτρη Τσώλα, απόφοιτο 2020-21, σπουδαστή Δ.Ι.Ε.Κ. Γραφιστικής Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων



Λήψη αρχείου

Η ταινία μικρού μήκους “Προ(σ)λήψεις”, δημιουργήθηκε από τους μαθητές της Γ’ Λυκείου 2020-21, για την συμμετοχή του σχολείου μας στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακών Ταινιών με θέμα: “Το Φύλο σε Πρώτο Πλάνο”. Ο διαγωνισμός λαμβάνει χώρα στα πλαίσια του Διεθνούς Κινηματογραφικού Φεστιβάλ Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους.

Διαβάστε την Προκήρυξη του Διαγωνισμού.

Πατήστε στην Αφίσα της ταινίας παρακάτω, για να μεταφερθείτε στην σελίδα προβολής της ταινίας.

Ήταν μια δύσκολη και ιδιαίτερη χρονιά για όλους μας, αλλά τα χαμόγελά σας την υπέροχη αυτή βραδιά, μας γλύκαναν τη καρδιά. Τα καταφέρατε ..ηρωική φουρνιά του ’21 !!! 

Πάντα επιτυχίες στη ζωή σας όπως εσείς τις ορίζετε. Καλό νέο ξεκίνημα!!! 

Δείτε το video με εικόνες από τη φετινή χρονιά, που προβλήθηκε στη γιορτή (σκηνοθεσία Σοφία Μπασακίδου).

Δείτε τις φωτογραφίες από τη γιορτή (όπου είναι όλα τα παιδιά).

Δείτε τις φωτογραφίες από τη γιορτή (με παρέες).

Δείτε τις φωτογραφίες από τη γιορτή (οι καθηγητές).

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για μια μόδα που σέβεται το περιβάλλον αλλά και τους ανθρώπους; Αν ναι, ρίξτε μια ματιά στα ομαδικά πρότζεκτ που έκαναν τα παιδιά της Α’ Λυκείου για το μάθημα των Αγγλικών της Κ. Χριστοφοράτου.

1. Στο πρώτο θέμα θα διαβάσετε για την επαναχρησιμοποίηση και θα ανακαλύψετε φανταστικές ιδέες για το πώς μπορείτε να δώσετε νέα ζωή στα παλιά σας ρούχα. 

recycling-fashion-a-magazine-article   
upcycling-is-the-solution

2. Στο δεύτερο μιλάμε για το φαινόμενο της γρήγορης μόδας και για το πώς παράγουν τα ρούχα τους γνωστές εταιρίες όπως οι ZARA, Bershka, H&M και Forever 21. Γνωρίζουμε επίσης κάποιες εναλλακτικές επιλογές μόδας.

four-fast-fashion-brands 
fast-fashion-and-consumer-power
fast-fashion-ethics-and-sustainability  
six-ethical-fashion-brands 

3. Στο τρίτο, μαθαίνουμε για την τεράστια διαδικασία παραγωγής των δερμάτινων ειδών και αναρωτιόμαστε πως γίνεται να τα αγοράζουμε σε τόσο χαμηλές τιμές.

how-leather-is-made-in-23-steps 
leather-production-and-waste 

4. Στο τέταρτο τα παιδιά σχεδιάζουν και παρουσιάζουν τη δική τους οικολογική συλλογή μόδας.

eco-friendly-dreams-a-fashion-collection
the-way-we-express-ourselves-a-fashion-collection  

Τα πρότζεκτ για τη μόδα πραγματοποιήθηκαν τη σχολική χρονιά 2020-2021 για το μάθημα των Αγγλικών.

  • από τον Γιάννη Τσιωτάκη, Γ4, Γ Ανθρωπιστικό2



Λήψη αρχείου

* από την Μαρία Πρασίνου, Γ4, Γ Ανθρωπιστικό 2

 

Λίγο ακόμα μέχρι το αντίο

Τι κάνετε; Πώς είστε;

Αντέχετε;

Λίγο ακόμα;

Που εδώ και ένα χρόνολίγο ακόμα

λέμε όλοι μας μασουλώντας τον ήδη

μασημένο σανό.

Δε ξέρω πως είστε. Ή μάλλον ξέρω

Εγώ πλέον δεν

Δεν είναι θέμα αντοχής. Είναι θέμα

επιλογής.

Υποτιθέμενης ελεύθερης επιλογής.

Αντίστροφα μετρούσα από την αρχή το

χρόνο προς το τέλος.
Τώρα πια ότι και να συμβεί έχει τη

διορία του.

Λίγο ακόμα. – Δε ξέρω πόσο

Και μετά αντίο.