Τον Μάιο οι μαθητές του Δ1 και του Δ2 με τις υποδείξεις του κ. Ταξίδη, διευθυντή του σχολείου, ξεκίνησαν τη δημιουργία του δικού τους λαχανόκηπου. Σκάλισαν το χώμα, φύτεψαν και πότισαν με μεγάλη χαρά.
Ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα περιβάλλοντος όπως η βιολογική καλλιέργεια, έδαφος – κλίμα, βιοποικιλότητα κλπ. Διαπίστωσαν την αναγκαιότητα και την ωφέλεια των ταρατσόκηπων σε περιοχές με πυκνοδομημένο περιβάλλον.
Μετά από ένα μήνα περιποίησης των φυτών, οι μαθητές αντιλήφθηκαν ότι έχουν τη δυνατότητα να παρέμβουν στο εγγύτερο περιβάλλον τους, να το διαμορφώσουν και να το προστατεύσουν.
Τα φυτά τους μεγάλωσαν και τα παιδιά έμαθαν για τη σπουδαιότερη διαδικασία στη φύση, της φωτοσύνθεσης .
Η φωτοσύνθεση είναι η βιοχημική διαδικασία κεφαλαιώδους σημασίας για τους φυτικούς οργανισμούς κατά την οποία τα πράσινα φυτά και ορισμένοι άλλοι οργανισμοί μετασχηματίζουν τη φωτεινή ενέργεια σε χημική.