Σχολικός κήπος και εξοικονόμηση νερού

1655794975999

Τον Μάιο οι μαθητές του Δ1 και του Δ2 με τις υποδείξεις του κ. Ταξίδη, διευθυντή του σχολείου, ξεκίνησαν τη δημιουργία του δικού τους λαχανόκηπου. Σκάλισαν το χώμα, φύτεψαν και πότισαν με μεγάλη χαρά.

Ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα περιβάλλοντος όπως η βιολογική καλλιέργεια, έδαφος – κλίμα, βιοποικιλότητα κλπ. Διαπίστωσαν την αναγκαιότητα και την ωφέλεια των ταρατσόκηπων σε περιοχές με πυκνοδομημένο περιβάλλον.

Μετά από ένα μήνα περιποίησης των φυτών, οι μαθητές αντιλήφθηκαν ότι έχουν τη δυνατότητα να παρέμβουν στο εγγύτερο περιβάλλον τους, να το διαμορφώσουν και να το προστατεύσουν.

Τα φυτά τους μεγάλωσαν και τα παιδιά έμαθαν για τη σπουδαιότερη διαδικασία στη φύση, της φωτοσύνθεσης .

Η φωτοσύνθεση είναι η βιοχημική διαδικασία κεφαλαιώδους σημασίας για τους φυτικούς οργανισμούς κατά την οποία τα πράσινα φυτά και ορισμένοι άλλοι οργανισμοί μετασχηματίζουν τη φωτεινή ενέργεια σε χημική.

1655795306857 1655795306851 1655795306840 1655795288269 1655795288258 1655795288241 1655795205620 1655795205612 1655795205603 1655794976009 1655794975992

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *