Σχολική Κοινωνική Λειτουργός – διαδικασία επικοινωνίας

koinonikoi_leitourgoi

Σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε, αν φυσικά το επιθυμείτε με την Σχολική Κοινωνική Λειτουργό του σχολείου μας. Παρακάτω δίνονται οδηγίες για τον τρόπο επικοινωνίας.

 Σκουμή Αλεξάνδρα   

ΠΕ30 Σχολική Κοινωνική Λειτουργός  ΕΔΕΑΥ

Στοιχεία Επικοινωνίας:

  • Email: skoumialex@gmail.com
  • Ιστοσελίδα Webex: https://minedu-primary.webex.com/meet/skoumialex
  • Meeting Number στο Webex: 124 148 0985
  • Σύνδεση με σταθερό τηλέφωνο στο Webex: 30-21-1990-2394 και                                                                                           30-21-1198-1029
  • Skype: Alexandra Skoumi

Διαδικασία Επικοινωνίας

Σεβόμενη το προσωπικό απόρρητο και τη διαφύλαξη των προσωπικών δεδομένων, τα βήματα επικοινωνίας είναι τα εξής:

  1. Επικοινωνείτε με τον διευθυντή/τη διευθύντρια του σχολείου και εκδηλώνετε το ενδιαφέρον σας για διαδικτυακό ραντεβού.
  2. Ο διευθυντής/διευθύντρια οφείλει να μεταφέρει το αίτημα σας σε εμένα, να μου δώσει τα προσωπικά σας στοιχεία επικοινωνίας (e-mail, τηλ. επικοινωνίας).
  3. Έρχομαι σε επαφή μαζί σας με e-mail ή τηλέφωνο για να συμφωνήσουμε από κοινού το μέσο και τον τρόπο επικοινωνίας.

Με το κλείσιμο το σχολείο βρισκόμαστε ξανά μακριά από τις σχολικές τάξεις. Είμαι στην καθημερινή διάθεση των μαθητών, των οικογενειών και των εκπαιδευτικών για οτιδήποτε σας προβληματίζει, σας δυσκολεύει ή σας ανησυχεί. Να είστε καλά και ασφαλείς!

Με εκτίμηση και φιλικούς χαιρετισμούς,
Σκουμή Αλεξάνδρα

Ο θεσμός της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. στα σχολεία

Τα τελευταία χρόνια έχει εισαχθεί ένας νέος θεσμός στη σχολική πραγματικότητα, με στόχο την κάλυψη αναγκών και αιτημάτων της σύγχρονης οικογένειας. Ο θεσμός αυτός ονομάζεται Επιτροπή Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.) και έχει ως αρμοδιότητα την εκπαιδευτική αξιολόγηση και υποστήριξη των μαθητών. Αποτελείται από το Διευθυντή/τη Διευθύντρια του σχολείου, τον Εκπαιδευτικό του Τμήματος Ένταξης του σχολείου, έναν Κοινωνικό Λειτουργό, έναν Ψυχολόγο  καθώς και τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων του μαθητή ή της ομάδας μαθητών που έχουν ανάγκη υποστήριξης.

Ο Κοινωνικός Λειτουργός στην Ε.Δ.Ε.Α.Υ έχει τις εξής αρμοδιότητες:

  • Προσφέρει υποστηρικτικές υπηρεσίες με σκοπό α) την πρόληψη ή την αντιμετώπιση ανθρώπινων αναγκών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι οικογένειες τους και β) αλλαγή των παραγόντων και των συνθηκών της οικογενειακής και κοινωνικής ζωής των μαθητών ενδυναμώνοντας τους γονείς ως προς την ικανότητα κάλυψης των αναγκών τους και εκπλήρωσης του ρόλου ανατροφής, φροντίδας και προστασίας των παιδιών τους.
  • Εστιάζει σε κοινωνικούς, οικονομικούς, πολιτισμικούς, περιβαλλοντικούς και οικογενειακούς παράγοντες που εμποδίζουν την πρόσβαση στο σχολείο, επηρεάζουν την ομαλή σχολική φοίτηση, τη μελέτη στο σπίτι, τη συμμετοχή στη μάθηση και σχολική επίδοση των μαθητών.
  • Εστιάζει σε παράγοντες στο περιβάλλον της οικογένειας και της εξωσχολικής ζωής που προκαλούν διακρίσεις, εμπόδια, ανισότητα και αδικίες σε βάρος των δικαιωμάτων των μαθητών που τους περιθωριοποιούν ή αποκλείουν από ευκαιρίες συμμετοχής σε κοινωνικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με συνομηλίκους ή και ενήλικες.
  • Συνεργάζεται με τα υπόλοιπα μέλη της ΕΔΕΑΥ για τη σύνταξη του Ατομικού Τριμηνιαίου Προγράμματος Διεπιστημονικής και Διαφοροποιημένης Υποστήριξης του κάθε μαθητή και την παραπομπή του στα Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ).
  • Συντάσσει το κοινωνικό ιστορικό του μαθητή α) με ατομικές συνεντεύξεις με το γονέα και τα άλλα μέλη της οικογένειας β) με επισκέψεις του κοινωνικού λειτουργού στο σπίτι και γ) με συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς.
  • Στηρίζει συστηματικά και προγραμματισμένα, σε ατομική και ομαδική βάση, τους μαθητές, που αντιμετωπίζουν προσωπικά ή άλλου είδους προβλήματα.
  • Συνεργάζεται με την οικογένεια (γονείς, αδέλφια, ευρύτερη οικογένεια), με στόχο τη θετική στάση, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και την αντιμετώπιση προβλημάτων προσωπικής ή κοινωνικής φύσης.
  • Ενημερώνει, διασυνδέει και διευκολύνει την οικογένεια στην επικοινωνία της με τους αρμόδιους φορείς παροχής κοινωνικών επιδομάτων και υπηρεσιών υποστήριξης. Μπορεί να συνοδεύει το μαθητή και την οικογένειά του κατά την επαφή με αρμόδιους φορείς, όταν χρειάζεται, ιδίως σε έκτακτες ανάγκες.

Σε περιπτώσεις οικογενειακής παραμέλησης, κακοποίησης ή άλλων σοβαρών προβλημάτων συνεργάζεται με αρμόδιες κοινωνικές υπηρεσίες του οικείου Δήμου και τις αρμόδιες δικαστικές αρχές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *