Τρίτο Εργαστήριο για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών στο πνεύμα της συνεργασίας που αναδεικνύεται στα Νέα Προγράμματα Σπουδών Μαθηματικών 2022

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής και της Εφαρμογής της Πιλοτικής Εφαρμογής των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών διοργανώνεται από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Μαγδαληνή Κοκκαλιάρη, κλάδου ΠΕ03, σε συνεργασία με το Ε.Π.Ε.Σ. του ΓΕ.Λ. Αγίων Αναργύρων το 2ο

«Εργαστήριο Διδασκαλίας και Μάθησης Μαθηματικών:

διδάσκω, πάντα μαθαίνοντας να συνεργάζομαι».

Το σεμινάριο απευθύνεται στους/ις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Μαθηματικά για το σχολικό έτος 2021-22 και εστιάζει:

  1. στη διάχυση της εμπειρίας από την πιλοτική εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών των εκπαιδευτικών των Προτύπων Πειραματικών Σχολείων στις/στους εκπαιδευτικούς των υπολοίπων σχολείων και στην (ανα)τροφοδότηση από την εμπειρία όλων
  2. στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μαθήματος, αξιοποιώντας τη διαφορετικότητα των εκπαιδευτικών και των τάξεων στο πρότυπο της «Μελέτης Μαθήματος»
  3. στη συζήτηση και τον επανασχεδιασμό, όπου εκτιμάται ότι είναι απαραίτητος.

Το εργαστήριο είναι το τρίτο από μια σειρά που  πραγματοποιούνται (με συμπλήρωση Πλατφόρμα edupass Προσοχή: Δήλωση ως επισκέπτης, πριν την είσοδο και σύμφωνα με όλα τα μέτρα για τον COVID) κάθε δεύτερη Πέμπτη και θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 31-03-22 και ώρα 12.00-14.00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Προτύπου ΓΕ.Λ. Αγίων Αναργύρων, Κωνσταντινουπόλεως 255 (277 στο google maps)  Άγιοι Ανάργυροι 135 62, με βάση το πρόγραμμα στο τέλος της πρόσκλησης.

Παρακαλούμε τις Διευθύντριες/ Διευθυντές των σχολείων να διευκολύνουν τις/τους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν και τις/τους εκπαιδευτικούς να δηλώσουν συμμετοχή συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα (κάνοντας κλικ στον υπερσύνδεσμο «φόρμα» ) ή αντιγράφοντας το σύνδεσμο  https://tinyurl.com/38jwsaeu ).

Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ03 του 3ου     ΠΕΚΕΣ

Μαγδαληνή Κοκκαλιάρη

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗΣ, 31-03-22

 

12.00-12.15 Τα ερωτήματα που προέκυψαν γύρω την έννοια της συνάρτησης,

Μαγδαληνή   Κοκκαλιάρη, Σ.Ε.Ε. ΠΕ03 3ου ΠΕΚΕΣ Αττικής

12.15-13.00 Η παραβολή ως συνάρτηση και το τριώνυμο: ολοκλήρωση παρουσίασης και συζήτηση

                        Φωτεινή Ζιάννη Κοντονή, 3ου Προτύπου ΓΕ.Λ. Ιλίου

13.00-13.45 Μια διδακτική προσέγγιση για τη συνάρτηση, Θεοδόσιος Φίλιππας, 7ο ΓΕΛ Ιλίου

13:45-14:00 Προτάσεις για υλοποίηση στην τάξη

 

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Μαθηματικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.