eTwinning: Συνεργατικές δράσεις για την απόκτηση γνώσεων και την καλλιέργεια δεξιοτήτων σε ένα ποιοτικό έργο.

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία μια ενδιαφέρουσα διαδικτυακή επιμορφωτική δράση που διοργανώθηκε από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Αγγλικής Γλώσσας (Κλ. ΠΕ06) κ. Μαρία Ανδριτσοπούλου σε συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής, για τους/τις εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας, με τίτλο:

«eTwinning: Συνεργατικές δράσεις για την απόκτηση γνώσεων και την καλλιέργεια δεξιοτήτων σε ένα ποιοτικό έργο». 

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα ήταν συνολικής διάρκειας έξι (6) ωρών και περιλάμβανε τρία (3) βιωματικά διαδικτυακά εργαστήρια διάρκειας δυο (2) ωρών το καθένα, που υλοποιήθηκαν μέσω CISCO WEBEX MEETINGS, τις παρακάτω ημέρες: Πέμπτη 20/01/2021, Πέμπτη 27/01/2021 και Τετάρτη 02-02-2022 κατά τις ώρες 18:00 – 20.00.

Στο ιστοσεμινάριο προσκεκλημένη εισηγήτρια ήταν η κ. Νεκταρία (Ναταλία) Τζίτζη, ΠΕ06 (10ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης), M.Ed, Πρεσβευτής δράσης eTwinning Α΄ & Δ΄ Αθήνας.

Μπορείτε να δείτε ενδεικτικά το Βραβευμένο eTwinning έργο που προβάλλει την συνεργασία ανάμεσα σε μαθητές  ΕΠΑΛ και μαθητές/τριες Δημοτικού της κ. Ναταλίας Τζίτζη.

Το κιτ του eTwinning «Ρομποκώδικας (Robo-code)», βασισμένο σε ένα βραβευμένο έργο του 2020, αποσκοπεί να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το αναλυτικό πρόγραμμα του Επαγγελματικού Λυκείου και να εξοικειώσει παράλληλα τους μικρούς μαθητές με τα ρομπότ και με εφαρμογές προγραμματισμού μέσω εμπειρικών δραστηριοτήτων.Robo-code (https://twinspace.etwinning.net/78147/home)

Κατά τη διάρκεια του 3ου Εργαστηρίου παρουσίασαν έργα eTwinning για διάχυση Καλών πρακτικών οι εκπαιδευτικοί:

  1. Μαρία Λογγινίδου, ΠΕ06 (11ο Δημοτικό Σχολείο Π. Φαλήρου), ΜΑ (Applied Linguistics), M.Ed (Πληροφορική στην Εκπαίδευση).

Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση της κ. Λογγινίδου εδώ. 

  1. 2. Ασήμω (Μίνα) Σπηλιοπούλου, ΠΕ06 (3ο ΓΕΛ Αργυρούπολης), MA TEFL  https://www.youtube.com/watch?v=19Ji3_Dyj5g

 

 

247850176 446760947145435 959817549218803490 n 248366921 3069901253222705 7460427666586998504 n 257640380 272382745000621 8499447000356190440 n 260138757 5137398852947186 8304908478586305738 n 262555678 2240880306071782 7843127706361980857 n 269849358 649719722814895 4885762035092257434 n 272163992 417868960092870 1024206649119035076 n 272189906 3012100732389401 8086363594766397667 n 272191904 310613781122655 498053652066129351 n 272428852 1332770120564342 1350538440863356429 n 272627545 630315951562864 8867495878457313089 n 272690206 354469692964715 8533400944727365067 n 272699779 238771768458276 8767333368551069518 n 272863671 1917511415124363 3058929224209448420 n

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.