Επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ03

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων των ΠΕΚΕΣ διοργανώνεται από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Μαγδαληνή Κοκκαλιάρη, κλάδου ΠΕ03, σε συνεργασία με τους/τις Συντονιστές/ίστριες Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου ΠΕ03 Μαθηματικών, Παναγιώτα Κοταρίνου του 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, Λέλα Λυμπεροπούλου, του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής, Δημήτρη Αργύρη του 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής, Νικόλαο Ανταμπούφη και Λεμονιά Δαργινίδου του  ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, Αφροδίτη Χατζίδου του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ηπείρου και Κατερίνα Καλφοπούλου του 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Βορείου Αιγαίου, επιμορφωτικό σεμινάριο  με θέμα:

«Η επόμενη μέρα στην τάξη των Μαθηματικών:

Ιεραρχήσεις και διαφοροποιήσεις με την επάνοδο στις σχολικές αίθουσες»

και πρόγραμμα:

16:00-16:30 Η επόμενη ημέρα: Ιεραρχήσεις και διαφοροποιήσεις με την επάνοδο στις σχολικές αίθουσες, με εισηγητή τον Νίκο Σ. Μαυρογιάννη (MSc, PhD), π. Σύμβουλο Α στο Ι.Ε.Π.

16:30-17:00 Εργαστήριο «Γραμμικά συστήματα: προτάσεις διδασκαλίας από το τμήμα ένταξης ως το Λύκειο»  με τον Χρήστο Κυριαζή, εκπ. ΠΕ03 στο 2ο ΓΕΛ Αγίας Βαρβάρας και τη Μαρία Σαμπάνη, αν. εκπ. ΠΕ03, ΚΕΣΥ Θεσσαλίας

17:00-17:45 Συζήτηση με τη συμμετοχή των διοργανωτών Σ.Ε.Ε.

17:45-18:00 Συμπεράσματα

Το σεμινάριο απευθύνεται στους/ις εκπαιδευτικούς που διδάσκουν Μαθηματικά για το σχολικό έτος 2020-21 σε Γυμνάσια και Λύκεια, Γενικά και Επαγγελματικά,  αρμοδιότητάς της ΣΕΕ ΠΕ03 του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής, Ελένης Λυμπεροπούλουκαι θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 06-04-2021 και ώρα 16:00-18:00.

Ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης είναι: https://minedu-secondary.webex.com/meet/mkokkal Παρακαλούμε, για την αρτιότερη οργάνωση του συγκεκριμένου, οι εκπαιδευτικοί να δηλώσουν τη συμμετοχή, και, κυρίως, τα ερωτήματά τους, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα (κάνοντας κλικ στον υπερσύνδεσμο «φόρμα») ή αντιγράφοντας το σύνδεσμο https://tinyurl.com/nt9aw6rz)  να τηρήσουν την ώρα ‘προσέλευσης’.

 

Η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου του 4ου ΠΕΚΕΣ

 

Ελένη Λυμπεροπούλου, κλάδου ΠΕ03

 

Αναλυτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Τρίτη 6 Απριλίου 2021, 16:00-18:00

ΘΕΜΑ: «Η επόμενη ημέρα στην τάξη των Μαθηματικών: Ιεραρχήσεις και διαφοροποιήσεις με την επάνοδο στις σχολικές αίθουσες»

  1. Εισήγηση-συζήτηση του Νίκου Μαυρογιάννη, π. Σύμβουλος Α στο ΙΕΠ:

Τίτλος: Η επόμενη ημέρα (Ιεραρχήσεις και διαφοροποιήσεις με την επάνοδο στις σχολικές αίθουσες).

Σύντομη περιγραφή: Η επαναφορά στην δια ζώσης διδασκαλία είναι μια εκπαιδευτική κατάσταση ειδικών συνθηκών στην οποία οι εκπαιδευτικοί έχουν να αντιμετωπίσουν σημαντικά προβλήματα όπως η διαχείριση τυχόν γνωστικών ελλείψεων, η ομαλή ένταξη στων μαθητών στην διδασκαλία, η αξιολόγηση, η λήψη αποφάσεων για την βέλτιστη αξιοποίηση του εναπομείναντος χρόνου και ο σχεδιασμός για την επόμενη σχολική χρονιά. Τα θέματα αυτά θα αποτελέσουν αντικείμενο της εισήγησης-συζήτησης.

  1. Εργαστήριο των Χρήστου Κυριαζή, μόνιμος εκπαιδευτικός, ΠΕ03, στο 2ο ΓΕΛ Αγίας Βαρβάρας και Μαρίας Σαμπάνη, αναπληρώτριας εκπαιδευτικού, ειδ. αγ. ΠΕ03, στο ΚΕΣΥ Θεσσαλίας

Τίτλος: Γραμμικά συστήματα: προτάσεις διδασκαλίας από το τμήμα ένταξης ως το Λύκειο

Σύντομη περιγραφή: Μια πρόταση διδασκαλίας στην επίλυση γραμμικών συστημάτων που επιχειρεί να εμπλέξει κάθε μαθητή και μαθήτρια στην απομακρυσμένη εκπαίδευση  αλλά και στη φυσική τάξη. Επαναπροσδιορίζουμε, αξιοποιώντας ό,τι μάθαμε τον τελευταίο χρόνο, τους ρόλους μας και τους τρόπους μας με σκοπό να ‘επανα’φέρουμε τους μαθητές στη μάθηση των Μαθηματικών.

  1. Συζήτηση-Συμπεράσματα για τα θέματα που αναδεικνύονται

Σύντομα βιογραφικά εισηγητών

Ο Νίκος Σ. Μαυρογιάννης (MSc, PhD) υπηρέτησε στην Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση επί 40 χρόνια. Δίδαξε στο Λύκειο Κάτω Τιθορέας, στο 5ο Γυμνάσιο Ν. Σμύρνης, στο 3ο Λύκειο Ν. Σμύρνης, στο Πρότυπο Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης και στο Τμήμα Μαθηματικών του Παν. Αθηνών ως αποσπασμένος καθηγητής. Την τετραετία 2016-2020 υπηρέτησε ως Σύμβουλος Α΄ Μαθηματικών στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Προσωπική ιστοσελίδα: http://nsmavrogiannis.gr/

Σελίδα στην academia: https://independent.academia.edu/NSMavrogiannis

Ο Χρήστος Κυριαζής  σπούδασε Μαθηματικά στο Α.Π.Θ. Έχει μεταπτυχιακό από το Ε.Α.Π. και  είναι υποψήφιος διδάκτορας του Ε.Α.Π. Εργάστηκε από το 1996 έως το 2009 στη φροντιστηριακή εκπαίδευση. Από τον Αύγουστο του 2009 έως σήμερα υπηρετεί στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα τα τελευταία έξι χρόνια είναι μόνιμος εκπαιδευτικός στο 2ο Γενικό Λύκειο Αγίας Βαρβάρας. Λαμβάνει μέρος από το 2011 στα συνέδρια της Ε.Μ.Ε με συγγραφή άρθρων για τα Μαθηματικά.

Η Μαρία Σαμπάνη σπούδασε στο Μαθηματικό Τμήμα Ιωαννίνων κι ακολούθησε τον τομέα της Γεωμετρίας.  Έχει δύο μεταπτυχιακά διπλώματα, στα Θεωρητικά Μαθηματικά και στην Ειδική Αγωγή. Τα τελευταία δύο χρόνια ασχολείται με τον Τομέα της Κρυπτογραφίας. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων, γνωρίζει τη γραφή Braille, έχει επάρκεια σε 4 ξένες γλώσσες (άριστη γνώση), ενώ μαθαίνει και Γερμανικά. Από το 2006 ως το 2017 εργάστηκε σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης της Λάρισας, ενώ από το 2017 μέχρι σήμερα υπηρετεί στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως αναπληρώτρια. Είναι επιστημονικός συνεργάτης  ιδιωτικής εταιρείας που πραγματοποιεί προγράμματα Erasmus+ σε καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης άλλων χωρών από το 2018. Συμμετέχει από το 2013 με εργασίες σε συνέδρια της ΕΜΕ και από το 2017 σε συνέδρια πολύγλωσσων.

 

 

 

 

 

Με εκτίμηση

 

Ελένη Λυμπεροπούλου

Συντονίστρια  Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ03

4ο  ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής

 

 

Παρακαλώ τις/τους Διευθύντριες/ντες των σχ. μονάδων  να ενημερώσουν

έγκαιρα και ενυπόγραφα τους συναδέλφους που διδάσκουν το μάθημα των

μαθηματικών ώστε να διευκολυνθεί  η συμμετοχή τους στη συνάντηση.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

 

Δημοσιεύθηκε στην ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Δευτεροβάθμια, ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Επιμορφωτικές δράσεις, Μαθηματικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.