Τελετή υποδοχής Ευρωπαίων εταίρων στο 1ο Γυμνάσιο Ελληνικού, από τη ΣΕΕ ΠΕΟ6 Μαρία Ανδριτσοπούλου

Στο 1ο Γυμνάσιο Ελληνικού “ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ” πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 21/10/2019, στις 9:00 πμ  η τελετή υποδοχής των Ευρωπαίων Εταίρων (εκπαιδευτικοί και μαθητές) από την Ρουμανία, την Ιταλία, την Τσεχία, την Πολωνία και την Τουρκία, στα πλαίσια της εβδομάδας κινητικότητας του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+KA299   “ALL in One Hand”  ένταξης παιδιών με ιδιαιτερότητες στη σχολική ζωή, με θέμα “Συμπερίληψη μέσω θεάτρου”.

Στην εκδήλωση, στην οποία παρευρέθησαν οι δημοτικές αρχές της πόλης Αργυρούπολης – Ελληνικού, μέλη της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων του οικείου Δήμου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς, το 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής εκπροσώπησαν ο Οργανωτικός Συντονιστής κ. Νίκος Καμήλος κλ. ΠΕ 70 και η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου κλ. ΠΕ06 με την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου  κ. Μαρία Ανδριτσοπούλου.
Η τελετή υποδοχής περιελάμβανε ομιλία από τη Διευθύντρια κ. Κατερίνα Γερογιάννη, χαιρετισμούς από τους επίσημους προσκεκλημένους, μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, μαθητές του σχολείου και από μέλη των ξένων αποστολών, προσφορά αναμνηστικών δώρων και χορευτικές εκδηλώσεις στον προαύλιο χώρο.  Μετά τη λήξη της τελετής παρατέθηκαν εδέσματα και αναψυκτικά στους παρευρισκόμενους. 
Προτεραιότητα των εκπαιδευτικών συστημάτων της Ευρώπης, σήμερα. είναι η δημιουργία ενός δημοκρατικού και υποστηρικτικού σχολείου, που θα παρέχει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στο εκπαιδευτικό αγαθό σε όλα τα παιδιά. Η φιλοσοφία αυτή συμπυκνώνεται στις λέξεις ενσωμάτωση – συνεκπαίδευση – συμπερίληψη όλων των μαθητών στην τάξη, που κατ` επέκταση σημαίνει όχι περιθωριοποίηση, αποκλεισμός και διακρίσεις στην εκπαίδευση σε βάρος μαθητών με νοητικές, γλωσσικές, σωματικές ή συναισθηματικές ιδιαιτερότητες, με μαθησιακές δυσκολίες, από ευαίσθητες πληθυσμιακές ομάδες κ.λπ. Με τέτοιου είδους προγράμματα πολυπολιτισμικής αγωγής και αντιρατσιστικής εκπαίδευσης, ευαισθητοποιείται η σχολική κοινότητα για την κοινωνική ένταξη και τη σχολική αποδοχή των παιδιών αυτών, την αποδοχή του άλλου-του ξένου-του διαφορετικού, με απώτερο στόχο την κοινωνικοσυναισθηματική ωρίμανση των παιδιών και τη ψυχική τους ενδυνάμωση, την απόκτηση ενσυναίσθησης και διαπολιτισμικής κατανόησης, την ανάπτυξη κώδικα ανθρωπιστικών αξιών με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, στην κοινωνική ισότητα, στην ενεργό πολιτειότητα, που θέλει άτομα υπεύθυνα, έτοιμα να δείξουν αλληλεγγύη στους συνανθρώπους τους και να αποδεχτούν τη διαφορετικότητά τους.
  
Κατηγορίες: Αγγλικών, Δευτεροβάθμια, Επιμορφωτικές δράσεις. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.