Την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019, από τις 08.15 π.μ.- 14.15 μ.μ., θα διεξαχθεί επιμορφωτική ημερίδα με θέμα:
« Παρουσίαση Νέων Δομών Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου – Βασικές Παιδαγωγικές Αρχές και Μορφές Συνεργασίας στο Νηπιαγωγείο»
Η ημερίδα απευθύνεται στις/στους εκπαιδευτικούς των Δημόσιων και Ιδιωτικών Νηπιαγωγείων των Δήμων Νέας Σμύρνης, Παλαιού Φαλήρου, Καλλιθέας και Μοσχάτου- Ταύρου και θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο του 1ου Γυμνασίου Αγίου Δημητρίου.
Η ίδια ημερίδα θα πραγματοποιηθεί και για τις/τους εκπαιδευτικούς των Δημόσιων και Ιδιωτικών Νηπιαγωγείων των Δήμων Αγίου Δημητρίου, Αλίμου, Αργυρούπολης- Ελληνικού και Γλυφάδας την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019, από τις 08.15 π.μ.- 14.15 μ.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων της Σιβιτανιδείου Σχολής στην Καλλιθέα.
Στο πρώτο μέρος θα μιλήσουν:
- Νίκος Καμήλος, Οργανωτικός Συντονιστής 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής με τίτλο εισήγησης: «Συνοπτική παρουσίαση Δομών Υποστήριξης Εκπαιδευτικού ΄Εργου»
- Δημήτρης Καλαϊτζίδης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Εκπαίδευσης για την Αειφορία 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής με τίτλο εισήγησης: « Η εκπαίδευση για την αειφορία – Το αειφόρο σχολείο»
- Κώστας Παπαστέργιος, Συντονιστής Εκπαίδευσης Προσφύγων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας με τίτλο εισήγησης: «Δικαίωμα στην Εκπαίδευση»
- Εμμανουήλ Αποστολάκης, Προϊστάμενος 1ου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας και Αθανασία Καπετάνου, Προϊσταμένη 2ου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας με τίτλο εισήγησης: «Λειτουργία του ΚΕΣΥ»
- Αδριανός Μουταβελής, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής με τίτλο εισήγησης: «Συνεργασία Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης»
Στο δεύτερο μέρος θα μιλήσουν:
- Μαρία Σαλαγιάννη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής με τίτλο εισήγησης: «Συνεργασία και επικοινωνία στη σχολική μονάδα»
- Τριανταφυλλιά Νικολούδη, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής με τίτλο εισήγησης: «Δημιουργώντας πλαίσια συν-εργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας»
Στη συνέχεια θα γίνει χωρισμός σε μικρότερες ομάδες και θα συζητηθούν μελέτες περίπτωσης.