ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ

Το 4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής, λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα της διερεύνησης επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών των σχολείων ευθύνης του, διοργανώνει δύο σεμινάρια με γενικό τίτλο –θέμα «Διαχείριση προβλημάτων της σχολικής τάξης».  Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν ως εξής: 

1ο Σεμινάριο Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης

Το 1ο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη  19 Φεβρουαρίου 2019 από 5μμ ως 9μμ στο 5ο ΓΕΛ Καλλιθέας (πολύ κοντά στο σταθμό ΗΣΑΠ)

Πρόγραμμα

4.30        Προσέλευση-εγγραφές

5.00        Χαιρετισμός εκ μέρους των διοργανωτών

5.15        Ομιλία της κας  Ουρανίας Κυριαζή με θέμα: Τα όρια και οι κανόνες ως προϋπόθεση αποτελεσματικής λειτουργίας της τάξης και της αρμονικής συνεργασίας σχολείου- οικογένειας

5.45        Ερωτήσεις-Συζήτηση

6.00        Διάλειμμα (δεν υπάρχει κυλικείο το απόγευμα)

6.20        Χωρισμός σε δύο ομάδες: Πρωτοβάθμιας-Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ακολούθως χωρισμός σε  τέσσερις υποομάδες (δύο ανά βαθμίδα) για τα εργαστήρια:

 

Εργαστήρια Πρωτοβάθμιας: (Ε. Χριστοπούλου, Ι. Καμπούρμαλη, Ν. Καμήλος, Μ. Σαλαγιάννη)

  1. Τίτλος: Συμβόλαιο τάξης Συντονίστριες- εμψυχώτριες: Ευσταθία Χριστοπούλου (ΣΕΕ-ΠΕ70) και Μαρία Σαλαγιάννη (ΣΕΕ-ΠΕ60)
  2. Τίτλος: Όρια και κανόνες στην τάξη: Συντονιστές- εμψυχωτές: Νικόλαος Καμήλος (ΣΕΕ-ΠΕ70)-Ιωάννα Καμπούρμαλη (ΣΕΕ-ΠΕ70)

Εργαστήρια Δευτεροβάθμιας: (Δ. Καλαϊτζίδης, Α. Μουταβελής, Ο. Μπελτέ, Α. Κοντογεωργίου)

  1. Κοινωνιόγραμμα και Αποσαφήνιση αξιών: Δημήτριος Καλαϊτζίδης (ΣΕΕ-ΕγΑ) και Αδριανός Μουταβελής (ΣΕΕ-ΕΑ &ΕΕ)
  2. Χτίζοντας κανόνες στην τάξη: Ουρανία Μπελτέ-(ΣΕΕ-ΠΕ87.01) και Ασημίνα Κοντογεωργίου-(ΣΕΕ-ΠΕ04)

Δηλώσεις συμμετοχής ΕΔΩ, μέχρι Κυριακή 10-2-19 στις 12 τα μεσάνυχτα.

Προτείνουμε να δηλώσετε εγγραφή το ταχύτερο. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και ίσος για κάθε βαθμίδα (Α/θμια-Β/θμια)

 

2ο Σεμινάριο Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης

Το 2ο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 5  Μαρτίου 2019 στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Παλαιού Φαλήρου, από τις 5 ως τις 9μμ

Πρόγραμμα

4.30        Προσέλευση-εγγραφές

5.00        Χαιρετισμός εκ μέρους των διοργανωτών

5.15        Δρ Γεώργιος Τσίτσας. Συμβουλευτικός Ψυχολόγος. Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο με θέμα: Μέθοδοι και διαδικασίες αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας και της διασπαστικής συμπεριφοράς.

5.45        Ερωτήσεις-Συζήτηση

6.00        Διάλειμμα

6.20        Χωρισμός σε δύο ομάδες: Πρωτοβάθμιας-Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ακολούθως χωρισμός σε τέσσερις υποομάδες (δύο ανά βαθμίδα) για τα εργαστήρια:

Εργαστήρια Πρωτοβάθμιας: (E. Χριστοπούλου, Ι. Καμπούρμαλη, Ν. Καμήλος, Μ. Σαλαγιάννη)

  1. Δύσκολες καταστάσεις στο σχολείο: Ενδυνάμωση και υποστήριξη: Συντονίστριες-εμψυχώτριες: Ευσταθία Χριστοπούλου (ΣΕΕ-ΠΕ70) και Μαρία Σαλαγιάννη (ΣΕΕ-ΠΕ60)
  2. Kαι τώρα τι γίνεται; : Συντονιστές- εμψυχωτές: Νικόλαος Καμήλος (ΣΕΕ-ΠΕ70) και Ιωάννα Καμπούρμαλη (ΣΕΕ-ΠΕ70)

 

Εργαστήρια Δευτεροβάθμιας: (Δ. Καλαϊτζίδης, Α. Μουταβελής, Ο. Μπελτέ, Α. Κοντογεωργίου)

  1. Τρικυμισμένα νερά στην τάξη: επαναφέροντας την ηρεμία-Δημήτριος Καλαϊτζίδης (ΣΕΕ-ΕγΑ) και Αδριανός Μουταβελής (ΣΕΕ-ΕΑ&ΕΕ)
  2. Τρικυμισμένα νερά στην τάξη: επαναφέροντας την ηρεμία– Ουρανία Μπελτέ (ΣΕΕ-ΠΕ87.01) και Ασημίνα Κοντογεωργίου (ΣΕΕ-ΠΕ04).

Δηλώσεις συμμετοχής ΕΔΩ, μέχρι Κυριακή 18-2-19 στις 12 τα μεσάνυχτα.

Δηλώσετε συμμετοχή το ταχύτερο. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος

Κατηγορίες: Επιμορφωτικές δράσεις. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.