ΑΝΟΙΞΗ: ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ-ΕΝΤΟΜΑ!

Η διδασκαλία της άνοιξης στο νηπιαγωγείο αποτελεί μια συναρπαστική εμπειρία γεμάτη χρώματα, αρώματα και νέες γνώσεις. Μέσα από παιχνίδια, δραστηριότητες και δημιουργικές ασκήσεις, τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τον μαγικό κόσμο της φύσης που αναγεννιέται, αναπτύσσοντας παράλληλα σημαντικές δεξιότητες και γνώσεις.

Ας δούμε 4 βασικούς στόχους που επιτεύχθηκαν:

1. Αναγνώριση και ονομασία των εαρινών λουλουδιών και φυτών:

Τα παιδιά εξοικειώθηκαν με τα ονόματα και τα χαρακτηριστικά των εαρινών λουλουδιών, όπως η μαργαρίτα, η τουλίπα, το νάρκισσο, η ανεμώνη, κ.α.
Έμαθαν να διακρίνουν τα διαφορετικά φυλλώματα και τα χρώματα των ανθών.
Δημιούργησαν κολάζ και κατασκευές με λουλούδια και φυτά, ενισχύοντας την αισθητική τους αντίληψη και τις λεπτές κινητικές δεξιότητες.

2. Κατανόησαν τον κύκλο ζωής των φυτών:

Τα παιδιά έμαθαν για τη σπορά, τη βλάστηση, την άνθιση και την καρποφορία των φυτών.

3. Γνωριμία με τα εαρινά ζώα και τον βιότοπό τους:

Τα παιδιά έμαθαν για τα εαρινά ζώα, όπως οι πεταλούδες, οι μέλισσες, τα πουλιά, τα έντομα, κ.α.
Αναγνώρισαν τα χαρακτηριστικά τους, τον τρόπο ζωής τους και τον βιότοπό τους.
Δημιούργησαν ζωγραφιές, κατασκευές και ιστορίες με θέμα τα εαρινά ζώα, ενισχύοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους.

4. Ενίσχυση της οικολογικής συνείδησης:

Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν για την προστασία του περιβάλλοντος και την αξία της φύσης.

1 2 IMG 20240521 125247 IMG 20240521 125251 IMG 20240521 125307 IMG 20240521 125423

Τα έντομα στο νηπιαγωγείο μας!

Οι δραστηριότητες για την γνωριμία με τα έντομα στο νηπιαγωγείο μπορούν να προσφέρουν στα παιδιά μια σειρά από οφέλη, όπως:

  • Ανάπτυξη γνώσεων για τον φυσικό κόσμο: Τα παιδιά μαθαίνουν για τα διαφορετικά είδη εντόμων, την ανατομία τους, τον τρόπο ζωής τους και τον ρόλο τους στο οικοσύστημα.
  • Καλλιέργεια δεξιοτήτων παρατήρησης και έρευνας: Τα παιδιά μαθαίνουν να παρατηρούν προσεκτικά τα έντομα, να καταγράφουν τα ευρήματά τους και να κάνουν ερωτήσεις για να μάθουν περισσότερα.
  • Ενίσχυση της δημιουργικότητας και της φαντασίας: Τα παιδιά μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία τους για να φτιάξουν ιστορίες, τραγούδια και ζωγραφιές με θέμα τα έντομα.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας και επικοινωνίας: Τα παιδιά μπορούν να συνεργαστούν για να ολοκληρώσουν δραστηριότητες και να μοιραστούν τις γνώσεις τους με τους άλλους.
  • Καλλιέργεια σεβασμού προς το περιβάλλον: Τα παιδιά μαθαίνουν για τη σημασία της προστασίας των εντόμων και του περιβάλλοντος.

IMG 20240515 120528 IMG 20240515 120537  IMG 20240515 121253IMG 20240515 121105

Αναβίωση Πασχαλινών Εθίμων!

Σήμερα Πέμπτη 25-4-2024 οργανώσαμε στο νηπιαγωγείο μας Εργαστήριο Αναβίωσης Πασχαλινών Εθίμων:

Στόχοι για τη δράση με τη συνεργασία των γονέων αναβίωσης πασχαλινών εθίμων στο νηπιαγωγείο:

  1. Ενίσχυση της σύνδεσης γονέων-παιδιών: Η δράση προσέφερε μια ευκαιρία στους γονείς να συμμετάσχουν ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία των παιδιών τους και να μοιραστούν μαζί τους την κληρονομιά των πασχαλινών εθίμων.

  2. Γνωριμία με τα ελληνικά έθιμα: Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τα παραδοσιακά έθιμα του Πάσχα, μαθαίνοντας για την ιστορία και τη σημασία τους.

  3. Ανάπτυξη δεξιοτήτων: Η δράση ενθάρρυνε την ανάπτυξη διάφορων δεξιοτήτων στα παιδιά, όπως η κοινωνικότητα, η ομαδικότητα, η δημιουργικότητα και η λεπτή κινητικότητα.

  4. Διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς: Η αναβίωση των πασχαλινών εθίμων συνέβαλε στη διατήρηση της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας.

  5. Δημιουργία ενός ευχάριστου και γιορτινού κλίματος: Η δράση προσέφερε στους γονείς και στα παιδιά μια ευκαιρία για να περάσουν ποιοτικό χρόνο μαζί, να διασκεδάσουν και να γιορτάσουν το Πάσχα με χαρά.

 

 

Πασχαλινές κατασκευές!

Οι πασχαλινές κατασκευές προσφέρουν μια πληθώρα οφελών για τα παιδιά του νηπιαγωγείου, τόσο εκπαιδευτικά όσο και συναισθηματικά. Είναι μια διασκεδαστική και δημιουργική δραστηριότητα που μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να μάθουν, να αναπτυχθούν και να γιορτάσουν τη γιορτή του Πάσχα.

unnamed file 1 1 IMG 20240417 120417 IMG 20240422 150918

IMG 20240424 120701 IMG 20240424 120724 IMG 20240424 120733 IMG 20240424 120835 IMG 20240424 120903 IMG 20240424 120930 IMG 20240424 120947

 

Ο Καραγκιόζης μας μαθαίνει κυκλοφοριακή αγωγή!

Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε το θέατρο σκιών Μπάμπη Μακρή. 

Ο Καραγκιόζης, με το χιούμορ και τη ζωντάνια του, κέντρισε το ενδιαφέρον των παιδιών και τα ενθάρρυνε να συμμετέχουν ενεργά στην παράσταση. Μέσω της ιστορίας, τα παιδιά γνώρισαν και κατανόησαν βασικούς κανόνες κυκλοφορικής αγωγής. Η παράσταση βοήθησε τα παιδιά να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους με λέξεις σχετικές με την κυκλοφορία. Μέσω του παιχνιδιού και του χιούμορ, ο Καραγκιόζης ευαισθητοποίησε  τα παιδιά για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει ο δρόμος και τα ενθάρρυνε να υιοθετήσουν ασφαλείς συμπεριφορές. Η παράσταση αυτή του καραγκιόζη με θέμα την κυκλοφορική αγωγή αποτέλεσε ένα πολύτιμο εργαλείο για την εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση των παιδιών νηπιαγωγείου σε θέματα ασφάλειας στον δρόμο.

1 2 3 4

Η Άνοιξη στο νηπιαγωγείο μας!

Η Άνοιξη στο Νηπιαγωγείο:

Σκοποί:

  • Να γνωρίσουν τα νήπια τα χαρακτηριστικά της άνοιξης ως εποχής, σε αντιδιαστολή με τις υπόλοιπες.
  • Να καλλιεργήσουν την παρατηρητικότητα, την περιέργεια και την αγάπη τους για τη φύση.
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες σε διάφορους τομείς, όπως η γλώσσα, η μαθηματική σκέψη, η δημιουργικότητα και η κοινωνική αλληλεπίδραση.

Στόχοι:

  • Γνώση του περιβάλλοντος:
    • Να αναγνωρίσουν τα σημάδια της άνοιξης (π.χ. ζεστός καιρός, ανθισμένα λουλούδια, φύλλα στα δέντρα, κελάηδημα πουλιών).
    • Να παρατηρήσουν και να ονομάσουν τα ανοιξιάτικα λουλούδια και φυτά.
    • Να μάθουν για τον κύκλο ζωής των φυτών και των ζώων.
    • Να κατανοήσουν τη σημασία της φροντίδας του περιβάλλοντος.
  • Γλώσσα:
    • Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους με ανοιξιάτικες λέξεις.
    • Να απαγγείλουν ποιήματα και να τραγουδήσουν τραγούδια για την άνοιξη.
    • Να αφηγηθούν ιστορίες σχετικές με την άνοιξη.
    • Να εξασκηθούν στην περιγραφή και στην αφήγηση.
  • Μαθηματικά:
    • Να μετρήσουν ανοιξιάτικα λουλούδια, φύλλα και άλλα αντικείμενα.
    • Να ταξινομήσουν αντικείμενα με βάση το χρώμα, το μέγεθος και το σχήμα.
    • Να δημιουργήσουν απλά μοτίβα με ανοιξιάτικα στοιχεία.
  • Δημιουργικότητα:
    • Να κατασκευάσουν ανοιξιάτικες χειροτεχνίες (π.χ. λουλούδια από χαρτί, γιρλάντες, κάρτες).
    • Να ζωγραφίσουν ανοιξιάτικα τοπία.
    • Να παίξουν με ανοιξιάτικα χρώματα και υλικά.
  • Κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη:
    • Να συνεργαστούν με τα υπόλοιπα νήπια σε ομαδικές δραστηριότητες.
    • Να μοιραστούν τα συναισθήματα και τις σκέψεις τους για την άνοιξη.
    • Να αναπτύξουν σεβασμό προς τη φύση και τα ζώα.

4 11 1

2 1 3 1

Η γιορτή της 25ης Μαρτίου στο πολεμικό μουσείο Τρίπολης!

Ο Σύλλογος εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας φέτος αποφάσισε να γιορτάσει την διπλή εορτή της 25ης Μαρτίου στο Πολεμικό Μουσείο Τρίπολης για τους εξής λόγους:

Εκπαιδευτικοί λόγοι:

  • Αυθεντικό περιβάλλον: Το Πολεμικό Μουσείο προσφέρει ένα αυθεντικό περιβάλλον για να μάθουν τα παιδιά για την Επανάσταση του 1821. Μέσα από τα εκθέματα, τα παιδιά έρχονται σε άμεση επαφή με αντικείμενα και όπλα που χρησιμοποίησαν οι αγωνιστές, νιώθοντας πιο κοντά στην ιστορική περίοδο.
  • Πολυαισθητηριακή εμπειρία: Η επίσκεψη στο μουσείο προσφέρει μια πολυαισθητηριακή εμπειρία, καθώς τα παιδιά μπορούν να δουν, να αγγίξουν, και σε κάποιες περιπτώσεις να ακούσουν ιστορίες και ήχους από την εποχή.
  • Ενίσχυση του πατριωτισμού: Η γιορτή της 25ης Μαρτίου στο Πολεμικό Μουσείο αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για να καλλιεργηθεί στα παιδιά το αίσθημα του πατριωτισμού και να γνωρίσουν τους ήρωες που αγωνίστηκαν για την ελευθερία της Ελλάδας.
  • Αλλαγή σκηνικού: Η γιορτή στο μουσείο αποτελεί μια ευχάριστη αλλαγή για τα παιδιά, καθώς βγαίνουν από τον συνηθισμένο χώρο του νηπιαγωγείου και ζουν μια διαφορετική εμπειρία.

Επιπλέον οφέλη:

  • Κοινωνικοποίηση: Η επίσκεψη στο μουσείο δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να κοινωνικοποιηθούν, να γνωριστούν μεταξύ τους και να συνεργαστούν σε ομαδικές δραστηριότητες.
  • Ενίσχυση της περιέργειας: Η επίσκεψη στο μουσείο μπορεί να ξυπνήσει την περιέργεια των παιδιών για την ιστορία και τον πολιτισμό, και να τα ωθήσει να μάθουν περισσότερα.
  • Δημιουργία αναμνήσεων: Η γιορτή στο μουσείο θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη των παιδιών ως μια ξεχωριστή και αξέχαστη εμπειρία.

Η γιορτή της 25ης Μαρτίου στο Πολεμικό Μουσείο ήταν για όλους μια εμπειρία μοναδική και αξέχαστη!

1 1 2 3 4

Εγγραφές στο νηπιαγωγείο 2024-25!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2024-25

  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2020).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου
Όρια Σχολικής Μονάδας
Το τμήμα της πόλης που περικλείεται δυτικά από το όριο της πόλης της Τρίπολης (Δ.Κ. Τρίπολης) στο τέρμα της οδού Καλαμάτας, εξ΄ ολοκλήρου η περιοχή των Φιλικών έως την πλατεία Φιλικών, η αριστερή πλευρά (δυτικά) της οδού Παπαζαφειροπούλου και της οδού Αχαιού έως το σημείο τομής με την οδό Παναγ. Τσούκα. Εξ΄ ολοκλήρου η περιοχή της Αγίας Αικατερίνης όπως αυτή ορίζεται από το τέρμα της οδού Καλαμάτας έως τη διασταύρωση με τις οδούς Τάπιας και Λεωφόρου Ο.Η.Ε. , την αριστερή πλευρά (νότια) της Λεωφόρου Ο.Η.Ε. έως το σημείο τομής με την οδό Παντελεήμωνος, την οδό Παντελεήμωνος (εκατέρωθεν αυτής) έως το τέρμα της. Επίσης, στη σχολική περιφέρεια της σχολικής μονάδας θα ανήκουν και οι Τοπικές Κοινότητες Μάκρης και Βαλτετσίου.

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 12:15- 13.30

Τηλέφωνο:2710233940

Πληροφορίες: κα Ζαχαρή Μερόπη 

ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    ·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα συνδέεται με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου) και στις 17.30 (για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.



Λήψη αρχείου

 

Η Διδασκαλία του Αέρα ως Στοιχείου της Φύσης στο Νηπιαγωγείο!

Σκοποί:

  • Να κατανοήσουν τα νήπια τον αέρα ως ένα από τα βασικά στοιχεία της φύσης.
  • Να αναπτύξουν τα νήπια περιέργεια και ενδιαφέρον για τον αέρα και τις ιδιότητές του.
  • Να καλλιεργήσουν τα νήπια δεξιότητες παρατήρησης, διερεύνησης και πειραματισμού.
  • Να συνειδητοποιήσουν τα νήπια τη σημασία του αέρα για τη ζωή.

Στόχοι:

  • Να γνωρίσουν τα νήπια τον αέρα ως αόρατο στοιχείο.
  • Να παρατηρήσουν τα νήπια τα αποτελέσματα του αέρα (π.χ. κίνηση των φύλλων, κίνηση ανεμόμυλου).
  • Να πειραματιστούν τα νήπια με τον αέρα (φύσημα, κατασκευές με χαρτί, παιχνίδι με μπαλόνια).
  • Να μάθουν τα νήπια για τη σημασία του αέρα για την αναπνοή και την καύση.
  • Να κατανοήσουν τα νήπια τους κινδύνους που σχετίζονται με τον αέρα (π.χ. δυνατός άνεμος, καταιγίδα).
  • Να αναπτύξουν τα νήπια σεβασμό προς το περιβάλλον και τον αέρα.

Ενδεικτικές Δραστηριότητες:

  • Παρατήρηση:
    • Παρατήρηση της κίνησης των φύλλων και των κλαδιών των δέντρων.
    • Παρατήρηση της κίνησης του ανεμόμυλου.
    • Παρατήρηση της κίνησης των μπαλονιών.
  • Πειραματισμός:
    • Φύσημα σε χαρτοπετσέτες, φτερά και μπαλόνια.
    • Κατασκευή ανεμόπτερου και χαρταετού.
    • Δημιουργία φυσαλίδων σαπουνιού.
  • Συζήτηση:
    • Συζήτηση για τη σημασία του αέρα για την αναπνοή.
    • Συζήτηση για τη σημασία του αέρα για την καύση.
    • Συζήτηση για τους κινδύνους που σχετίζονται με τον αέρα.
  • Τέχνη:
    • Ζωγραφική του αέρα και των φαινομένων του.
    • Κατασκευή χειροτεχνιών με θέμα τον αέρα.
  • Μουσική:
    • Τραγούδια για τον αέρα.

1 2 2 2 3 1 4 1 20240227 094636 20240227 094647 20240227 1000120

11