Εγγραφές στο νηπιαγωγείο 2024-25!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2024-25

  • Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών (γεννημένοι/ες το 2020).
  • Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες.
  • Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου
Όρια Σχολικής Μονάδας
Το τμήμα της πόλης που περικλείεται δυτικά από το όριο της πόλης της Τρίπολης (Δ.Κ. Τρίπολης) στο τέρμα της οδού Καλαμάτας, εξ΄ ολοκλήρου η περιοχή των Φιλικών έως την πλατεία Φιλικών, η αριστερή πλευρά (δυτικά) της οδού Παπαζαφειροπούλου και της οδού Αχαιού έως το σημείο τομής με την οδό Παναγ. Τσούκα. Εξ΄ ολοκλήρου η περιοχή της Αγίας Αικατερίνης όπως αυτή ορίζεται από το τέρμα της οδού Καλαμάτας έως τη διασταύρωση με τις οδούς Τάπιας και Λεωφόρου Ο.Η.Ε. , την αριστερή πλευρά (νότια) της Λεωφόρου Ο.Η.Ε. έως το σημείο τομής με την οδό Παντελεήμωνος, την οδό Παντελεήμωνος (εκατέρωθεν αυτής) έως το τέρμα της. Επίσης, στη σχολική περιφέρεια της σχολικής μονάδας θα ανήκουν και οι Τοπικές Κοινότητες Μάκρης και Βαλτετσίου.

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 12:15- 13.30

Τηλέφωνο:2710233940

Πληροφορίες: κα Ζαχαρή Μερόπη 

ΠΡΟΝΗΠΙΑ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ:

  • Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) Θα απαιτηθεί υπεύθυνη δήλωση από τους γονείς.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΡΩΤΗ ΕΓΓΡΑΦΗ” 

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών–διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti–eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    ·Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
    Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα συνδέεται με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Διευκρινίζεται ότι η εγγραφή σε αυτά τα Τμήματα είναι προαιρετική. Ωστόσο, αν επιλεγεί η παρακολούθησή τους,  τότε η φοίτηση των νηπίων σε αυτά τα Τμήματα είναι υποχρεωτική και η παρουσία των παιδιών (εκτός φυσικά απροόπτου και ασθενειών), είναι καθημερινή. Δηλαδή δεν μπορεί κάποιος να επιλέξει την Πρωινή Ζώνη αλλά να έρχεται δύο μέρες την εβδομάδα αντί για πέντε.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και  για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών  (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).

ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ/ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Η εγγραφή στο συγκεκριμένο Τμήμα είναι Προαιρετική αλλά εφόσον επιλεγεί, η φοίτηση είναι υποχρεωτική (παρ 7δ και ε Κεφ Β άρθρο 11 ΠΔ 79 & άρθρο 13 Π.Δ.79 (ΦΕΚ 109 Α) )
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45–8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 (σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου) και στις 17.30 (για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου). Πρόωρη αποχώρηση από το Ολοήμερο Πρόγραμμα, δεν προβλέπεται.



Λήψη αρχείου

 

Η Διδασκαλία του Αέρα ως Στοιχείου της Φύσης στο Νηπιαγωγείο!

Σκοποί:

  • Να κατανοήσουν τα νήπια τον αέρα ως ένα από τα βασικά στοιχεία της φύσης.
  • Να αναπτύξουν τα νήπια περιέργεια και ενδιαφέρον για τον αέρα και τις ιδιότητές του.
  • Να καλλιεργήσουν τα νήπια δεξιότητες παρατήρησης, διερεύνησης και πειραματισμού.
  • Να συνειδητοποιήσουν τα νήπια τη σημασία του αέρα για τη ζωή.

Στόχοι:

  • Να γνωρίσουν τα νήπια τον αέρα ως αόρατο στοιχείο.
  • Να παρατηρήσουν τα νήπια τα αποτελέσματα του αέρα (π.χ. κίνηση των φύλλων, κίνηση ανεμόμυλου).
  • Να πειραματιστούν τα νήπια με τον αέρα (φύσημα, κατασκευές με χαρτί, παιχνίδι με μπαλόνια).
  • Να μάθουν τα νήπια για τη σημασία του αέρα για την αναπνοή και την καύση.
  • Να κατανοήσουν τα νήπια τους κινδύνους που σχετίζονται με τον αέρα (π.χ. δυνατός άνεμος, καταιγίδα).
  • Να αναπτύξουν τα νήπια σεβασμό προς το περιβάλλον και τον αέρα.

Ενδεικτικές Δραστηριότητες:

  • Παρατήρηση:
    • Παρατήρηση της κίνησης των φύλλων και των κλαδιών των δέντρων.
    • Παρατήρηση της κίνησης του ανεμόμυλου.
    • Παρατήρηση της κίνησης των μπαλονιών.
  • Πειραματισμός:
    • Φύσημα σε χαρτοπετσέτες, φτερά και μπαλόνια.
    • Κατασκευή ανεμόπτερου και χαρταετού.
    • Δημιουργία φυσαλίδων σαπουνιού.
  • Συζήτηση:
    • Συζήτηση για τη σημασία του αέρα για την αναπνοή.
    • Συζήτηση για τη σημασία του αέρα για την καύση.
    • Συζήτηση για τους κινδύνους που σχετίζονται με τον αέρα.
  • Τέχνη:
    • Ζωγραφική του αέρα και των φαινομένων του.
    • Κατασκευή χειροτεχνιών με θέμα τον αέρα.
  • Μουσική:
    • Τραγούδια για τον αέρα.

1 2 2 2 3 1 4 1 20240227 094636 20240227 094647 20240227 1000120

11

Η μικρή σταγόνα ταξιδεύει!

Νερό πηγή ζωής!

Η διδασκαλία του νερού γίνεται με τρόπο βιωματικό, παιγνιώδη και διασκεδαστικό. Η υιοθέτηση ποικίλων δραστηριοτήτων, όπως παιχνίδια, πειράματα, ιστορίες, τραγούδια και ζωγραφική, συμβάλλει στην ενεργή συμμετοχή των νηπίων και στην αποτελεσματική αφομοίωση των γνώσεων.

Παραμύθι “Οι σταγόνες!”

IMG 20240209 122150  IMG 20240209 122218

1

Μαθαίνουμε για το νερό!

IMG 20240213 121205 IMG 20240214 121019IMG 20240214 121026IMG 20240214 121039IMG 20240214 121059IMG 20240214 121109IMG 20240213 121212IMG 20240213 121324

Πειράματα με το νερό!

Διαλυτότητα

Σκοπός:

  • Να κατανοήσουν τα νήπια την έννοια της διαλυτότητας.
  • Να παρατηρήσουν και να περιγράψουν τη διαδικασία διάλυσης διαφορετικών ουσιών σε υγρά.
  • Να ταξινομήσουν ουσίες ως διαλυτές ή αδιάλυτες.
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες κριτικής σκέψης, παρατήρησης και πειραματισμού.

Στόχοι:

  • Να αναγνωρίσουν τα νήπια υγρά (νερό, λάδι, χυμό) και στερεά υλικά (αλάτι, ζάχαρη, άμμος).
  • Να προβλέψουν εάν μια ουσία θα διαλυθεί σε ένα υγρό.
  • Να σχεδιάσουν και να διεξάγουν απλά πειράματα διαλυτότητας.
  • Να καταγράψουν τα αποτελέσματα των πειραμάτων τους με λέξεις, σχέδια ή γραφήματα.
  • Να επικοινωνήσουν τα ευρήματά τους στους συμμαθητές τους.

Επιπλέον οφέλη:

  • Ενίσχυση της περιέργειας και του ενδιαφέροντος για την επιστήμη.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας και ομαδικότητας.
  • Εξάσκηση της λεπτής κινητικότητας και του συντονισμού.
  • Ενίσχυση του λεξιλογίου και των γλωσσικών δεξιοτήτων.

1 1 2 3 4 5 6 7 8

Ο κύκλος του νερού! 

IMG 20240223 122243

Κοπή Βασιλόπιτας!

Η κοπή της βασιλόπιτας ήταν μια ευχάριστη και διασκεδαστική εμπειρία για τα παιδιά και εμάς. Ήταν μια ευκαιρία για να περάσουμε χρόνο μαζί και να γιορτάσουμε όλοι μαζί την έναρξη της νέας χρονιάς.

Μέσα από το κόψιμο της βασιλόπιτας, τα παιδιά έμαθαν για τα έθιμα και την παράδοση του λαού μας.

IMG 20240126 122114 IMG 20240126 122228

1 1

Πραγματοποίηση Χριστουγεννιάτικης γιορτής!

Την Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του νηπιαγωγείου μας με τίτλο:

Η Γέννηση του Θεανθρώπου! 

1

2

 

 2 1

4

5

Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά!

Πρόσκληση σε συνάντηση για την δράση σχέση σχολείου οικογένειας!

Αγαπητοί γονείς, 

 Την Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023 και ώρα 18:00-20:00 σας προσκαλούμε στο χώρο του νηπιαγωγείου μας προκειμένου να παρακολουθήσετε συνάντηση-ομιλία στα πλαίσια της σχολικής δράσης: Συνεργασία σχολείου–οικογένειας με θέμα: «Εμπλοκή και συμμετοχή των γονιών στην σχολική καθημερινότητα». Την συνάντηση- ομιλία θα υλοποιήσουν η κα Τσάρα Ειρήνη Σύμβουλος Εκπαίδευσης Αρκαδίας ΠΕ60, σε συνεργασία με την κοινωνική λειτουργό κα Κοτσιώνη Κωνσταντίνα ΠΕ30 και την Ψυχολόγο κα Πολύδερα Ελένη ΠΕ23 μέλη της ΕΔΥ του Νηπιαγωγείου μας.

istockphoto 1197654394 612x612 1

Στολισμός Χριστουγεννιάτικου δέντρου!

Στολισμός χριστουγεννιάτικου δέντρου του νηπιαγωγείου μας στο κέντρο της πόλης μας!

Στις 7-12-2023 όλοι μαζί παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο του νηπιαγωγείου μας στο κέντρο της πόλης μας!

Χρόνια Πολλά!

IMG 20231207 162813 IMG 20231207 163236 IMG 20231207 163617  IMG 20231207 165646  IMG 20231207 170035 IMG 20231207 182203 

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα!

ΤΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ!



Λήψη αρχείου

11 1