Τροφή για δράση!!!

Με “σύνθημα για τα παιδιά γινόμαστε ασπίδα” το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα ” Τροφή για δράση “.

Το πρόγραμμα  δημιουργήθηκε από το Υπουργείο Υγείας   αναγνωρίζοντας το πρόβλημα της παιδικής παχυσαρκίας στη χώρα μας, κι έτσι προχωρά στην υλοποίηση της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας με την υποστήριξη και τον συντονισμό της UNICEF.

Στο παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικές και έτσι να συμμετέχετε κι εσείς οι γονείς στην υλοποίηση του προγράμματος:

https://www.paxisarkiakaipaiditoolboxes1.gr/

Εμείς αποφασίσαμε να εμπλέξουμε και τους γονείς σε αυτή  τη δράση οι οποίοι έχουν ενεργή συμμετοχή δημιουργώντας μαζί με όλα  τα παιδιά! Έτσι τα παιδιά θα πάρουν το μήνυμα, ελπίζουμε του πόσο σημαντικό  είναι  να δημιουργούμε την τροφή μας και να μην περιοριζόμαστε σε πράγματα που αγοράζουμε!!!

Έτσι αυτή την εβδομάδα ήρθε ο μπαμπάς και φτιάξαμε την Σαρακοστή μας!

Τη ζυμώσαμε…

ΔΙΑΤΡΟΦΗ 1 ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΠΑΜΠΑΣ.11 1 ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΠΑΜΠΑΣ.10 1ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΠΑΜΠΑΣ.9

Τη διακοσμήσαμε…

ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΠΑΜΠΑΣ12 1

Κι Ιδού το αποτέλεσμα!!!

ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ4 2

Μετά από αυτή την κατασκευή εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε τη δική μας Σαρακοστή με το δικό μας τρόπο!!!ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ3 1 ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ2 1 ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ1 1

ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ 1

Μια άλλη μέρα ήρθε η μαμά που μας έφτιαξε αλμυρά κουλουράκια.ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΑΜΑ.1 2..ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΑΜΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΑΜΑ.μουτζΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΑΜΑ.3ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΑΜΑ.4

ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΑΜΑ.2

Το πρόγραμμα μιλάει επίσης για την αναγκαιότητα του να αλλάξουμε συνήθειες να αφήσουμε στην άκρη την καθιστική ζωή και τις οθόνες και να εντάξουμε στη ζωή μας τον αθλητισμό και την σωματική δραστηριότητα. Να εμείς εδώ κάνουμε τη γυμναστική μας….ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΕΣ 4 ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Η υγιεινή διατροφή έδωσε το έναυσμα για να ακούσουμε παραμύθια … Και να δημιουργήσουμε τα έργα μας για  την Υγιεινούπολη και την Ανθυγιεινούπολη…

ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟΥΠΟΛΗΥΓΙΕΙΝΟΥΠΟΛΗ 1 1ΥΓΙΕΙΝΟΥΠΟΛΗ 2

…Ή Τραγούδια για φρούτα και λαχανικά με τους αγαπημένους μας Κρεμμύδω και πρίγκηπα Λεμόνη

ΛΕΜΟΝΗΣ ΚΡΕΜΜΥΔΩ.1ΛΕΜΟΝΗΣ ΚΡΕΜΜΥΔΩ.2ΛΕΜΟΝΗΣ ΚΡΕΜΜΥΔΩ.3ΛΕΜΟΝΗΣ ΚΡΕΜΜΥΔΩ

 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!!!

Είναι τόσο σημαντικό να αισθανόμαστε ασφαλείς όπου κι αν βρισκόμαστε… Πόσο μάλλον στο σπίτι και φυσικά στο σχολείο. Με αφορμή την παγκόσμια  ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού ασχοληθήκαμε με αυτό το τόσο σοβαρό θέμα και το προσεγγίσαμε μέσα από διάφορες δραστηριότητες ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΙ 1

Δώσαμε ιδιαίτερη βαρύτητα στο πόσο σημαντικό είναι να είμαστε “ΟΛΟΙ ΦΙΛΟΙ”

 

Προ ημερών είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε διαδικτυακή εκδήλωση για το ασφαλές διαδίκτυο… Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τους κινδύνους που κρύβει το μέσο που πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας…Στα πάντα, όπως συνηθίζουμε να λέμε, είναι θέμα προσέγγισης και χρήσης. ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 1 ΑΣΦΑΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 2

Όλα με μέτρο και μεγάλη προσοχή γιατί οι κίνδυνοι είναι μεγάλοι!!!



Λήψη αρχείου

Οι εγγραφές για τη σχολική χρονιά 2025-2026

 Οι εγγραφές για το 2025-2026 θα διαρκέσουν από 5 ως 24 Μαρτίου 2025 και θα γίνουν ηλεκτρονικά!!!

46144283 745564835797366 4404680796762275840 n

Στο 4ο Νηπιαγωγείο Βριλησσίων θα εγγραφούν οι μαθητές οι οποίοι διαμένουν εντός των ορίων της περιφέρειας του.

ΧΑΡΤΗΣ_ΟΡΙΑ_ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ_2025-26

Τα όρια  του 4ου Νηπιαγωγείου ορίζονται με το κίτρινο χρώμα ( δεξί κλικ και μετάβαση στο σύνδεσμο) και συγκεκριμένα:

ΟΡΙΑ ΤΟΥ 4ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ

 Το πολύγωνο που σχηματίζεται από τις οδούς:

ΠΙΝΔΟΥ – ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ – ΥΜΗΤΤΟΥ – ΠΛΑΤΑΙΩΝ –

ΜΑΙΝΑΛΟΥ – ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ – ΡΕΑΣ – ΔΙΟΣ –

ΔΙΟΣ – ΑΝΑΠΑΥΣΕΩΣ – ΒΡΙΛΗΣΣΟΥ – ΑΜΑΖΟΝΩΝ-

ΕΒΡΟΥ – Π.ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ – ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΥ – ΠΙΝΔΟΥ

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας από 11.45 ως 12.45 στο τηλέφωνο 2106139131 ή με μειλ στο: mail@4nip-vriliss.att.sch.gr

Θα σας παρακαλέσουμε να επικοινωνείτε με το Νηπιαγωγείο,  κατά την ώρα που προαναφέραμε καθώς η προϊσταμένη είναι και δασκάλα του τμήματος και χρειάζεται να βρίσκεται στην τάξη με τους μαθητές της.

Για την πρώτη εγγραφή θα απαιτηθούν οι παρακάτω ενέργειες.:

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-
προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-
προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Για την επίσκεψή σας αυτή θα υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία της προϊσταμένης μαζί σας για να ρυθμιστεί συνάντηση.

Σε αυτή τη συνάντηση  στα παραστατικά που θα χρειαστεί να προσκομίσετε  πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχετε αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου
γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε
πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε
δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα

 

ΚΑΛΑ ΚΟΥΛΟΥΜΑ!!!!

εικόνα Viber 2025 02 27 19 55 17 244 εικόνα Viber 2025 02 27 19 55 17 302

Ο Ανρί Ματίς ήταν αυτός που μας ενέπνευσε για τους φετινούς μας χαρταετούς… Καλά κούλουμα!!! Κι ο χαρταετός σας να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται!!! Κι ας μεταφέρει όσο πιο ψηλά γίνεται ευχές, όνειρα και ελπίδες…!!!

ΜΙΑ ΤΡΕΛΛΗ ΤΡΕΛΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ!!!

 

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 4

Η γιορτή που περιμέναμε εδώ και πολύ καιρό με μεγάλη χαρά έφτασε… Και περάσαμε φανταστικά!!! Βάλαμε τα κοστούμια μας, κι αρχίσαμε τους χορούς και τα τραγούδια και φυσικά το μεγάλο φαγοπότι. Όλοι εσείς αγαπημένοι μας γονείς φροντίσατε για μια ακόμα φορά για ένα πλούσιο τραπέζι με πολλά πολλά καλούδια!!! Πόσο πολύ σας ευχαριστούμε!!!

IMG 3d7bb7dea1313b5e855e86e9d200f510 V IMG 9dce3c2b41715637faef5b48c163ca2b V

 

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 2 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 5 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 6

IMG 20250227 123445IMG 20250227 123441IMG 20250227 123457

Μέχρι και food styling κάναμε με τα φαγητά μας, καθώς είμαστε και δημιουργικά παιδιά… Μετά βεβαίως τα γευτήκαμε!!!

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 8 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 9

IMG 20250226 132226

Τηρήθηκε και φέτος η παράδοση….αποφασίσαμε για τη στολή της κ. Ντίνας και βοηθήσαμε στην κατασκευή της….βεβαίως βεβαίως!!!

 

Οι δασκάλες μας εμπνεύστηκαν από το θέμα που μας απασχολεί αυτό το διάστημα… Τα συναισθήματα και η ταινία τα μυαλά που κουβαλάς πηγές έμπνευσης. ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 18

IMG 20250227 113526 Αντιγραφή IMG 20250227 113634 Αντιγραφή IMG 20250227 113657 Αντιγραφή IMG 20250227 113743 Αντιγραφή IMG 20250227 115512 Αντιγραφή IMG 20250227 115518 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 9 1 IMG 20250224 150009 Αντιγραφή IMG 20250224 150734 Αντιγραφή

Φτιάξαμε και τις κατασκευές μας φυσικά!!!

Παρούσα κι εδώ η τέχνη … Ο εγείρων πρόποσιν κυκλαδικό ειδώλιο ή αλλιώς ο “Γλεντζές”  λόγω των ημερών και των γλεντιών που τις χαρακτηρίζουν.

IMG 20250226 143021 IMG 20250226 143024 IMG 20250226 144206 IMG 20250226 144212

Ο Μιρό και το καρναβάλι του.ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 24 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 25 ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2025 26

Είχε προηγηθεί φυσικά κι η Τσικνοπέμπτη και τηρήθηκε και φέτος το έθιμο! Η τσίκνα των σουβλακίων  που μας έκανε δώρο ο Σύλλογος γονέων, τον οποίο πολύ ευχαριστούμε, μας έμαθε τι κάνουν αυτή την ημέρα από τα πολύ παλιά χρόνια παντού στην Ελλάδα!  Μιλήσαμε για τα έθιμα στις πόλεις και τα χωριά απανταχού στη χώρα μας…

Φυσικά συνοδεύτηκαν και με σαλατικά και πατατούλες που μας έφεραν οι αγαπημένες μας μαμάδες, από χυμούς και από χορούς και τραγούδια!!!482498682 1264254274637130 1114633878180043013 n ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 2025.1 ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 2025

 

 

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Αυτές τις μέρες προσεγγίσαμε το θέμα της Αγάπης και του έρωτα αγαπημέσα από την υπέροχη ιστορία του Βιντζέτζου Κορνάρου για τη μεγάλη αγάπη του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας! Την ιστορία τους την αποτυπώσαμε με τις δικές μας ζωγραφιές!

ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ 3 ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ.1 ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ.2 ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ

Διατμηματική Αγάπη αφού οι φίλοι μας μας χάρισαν μια υπέροχη καρδιά!!!αγάπη διατμηματική 1 αγάπη διατμηματική2

ΚΑΙ την Τσικνοπέμπτη τα συναισθήματα έγιναν μάσκες!!!

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 2.1 480878161 1319194599406481 5473672115873483839 n ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 3 ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 6 ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 7

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 2025.1

Ακόμα και ο βιβλιοπόντικάς μας μασκαρεύτηκε!!!

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ 8

Διατροφή!!!

Το 2ο εργαστήρι μας ” Τροφή για σκέψη ”   ξεκίνησε με τι άλλο; Με μια πεντανόστιμη βασιλόπιτα!βασιλοπιτα 1.11 Είχαμε τη χαρά να έχουμε στο σχολείο μας μαμάδες που μας βοήθησαν να δημιουργήσουμε υπέροχες παρασκευές…

Στο ένα τμήμα  η μαμά Σοφία της Εβελίνας και στο άλλο η μαμά Βιβή του Γιώργου έπαιξαν το ρόλο του Σεφ ενώ “σου σεφ” ποιοι άλλοι;;; Όλοι εμείς.! IMG 20250216 200135 IMG 20250216 200201 IMG 20250216 200326

Βασιλόπιτα Βασιλόπιτα2.2 Βασιλόπιτα2.3 Βασιλόπιτα2.4 Βασιλόπιτα2.10

Την επόμενη ημέρα τις διακοσμήσαμε!!!

 

IMG 2041fd58c7bbb44962de05f0f72ed7e9 VIMG 20250216 200056Βασιλόπιτα2.7IMG 20250216 200034βασιλοπιτα 1.1

βασιλοπιτα 1.8

βασιλοπιτα λαμπρος1βασιλοπιτα λαμπρος2

Και τις κόψαμε!!! και ψάχναμε τον τυχερό! Για το πρώτο τμήμα τυχερός ήταν ο Λάμπρος ενώ στο άλλο τμήμα το φλουρί κέρδισε ο Κωνσταντίνος…

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου για τη διατροφή θα έρθουν κι άλλες μαμάδες, ή μπαμπάδες ή όποιος μπορεί για να μας μαθαίνει πόσο σημαντικό είναι να παρασκευάζουμε η ίδιοι τη τροφή μας και να μην τρώμε πράγματα που δεν μας βοηθάνε να μεγαλώσουμε σωστά.!

Για τη συνέχεια διαβάσαμε την ιστορία “Πώς να καταβροχθίσετε ένα ουράνιο τόξο” φτιάξαμε τη δική μας υπέροχη, πολύχρωμη πεντανόστιμη φρουτοσαλάτα που πραγματικά μας άρεσε τόσο πολύ… Διότι διατροφή σωστή χωρίς φρούτα γίνεται;;; ΔΕ γίνεται!!!

IMG 01206ab4c407930f7f5614d67af42925 V IMG 8833a94cee3c47191c6809de62ef0ed1 VIMG 87eed157340f2bb07f51a0266dc1e524 V 1

IMG 9a31b94dfd6b69dd9a12b1a2c1dbd5f5 V IMG 76aac2c3feda3d59839447ba871542a6 VIMG 6f1fec0f62096186f49408bf34ce9fb0 V

Με τόσα φρούτα δεν μπορούσαμε να μην μιλήσουμε και για τον  Αρτσιμπόλντο που δημιουργεί πίνακες με φρούτα και λουλούδια όπως κι εμείς:IMG 20250212 134503 IMG 20250212 134535 IMG 20250212 134641 IMG 20250212 134818

ΦΡΟΥΤΑ 1 ΦΡΟΥΤΑ 3 ΦΡΟΥΤΑ 5 ΦΡΟΥΤΑ 6

Τα φρούτα μας έδωσαν την ευκαιρία να μιλήσουμε και για πίνακες με νεκρή φύση!!!

ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ κολαζ

Διαμορφώσαμε με τα φρούτα το σκηνικό για να δημιουργήσουμε το δικό μας σκηνικό και φυσικά να φτιάξουμε τους δικούς μας πίνακες, με έμπνευση από τους πίνακες του Λόη Ανθάκη!!!

ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ 7ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ 11 1ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ 12

 

ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ 8 ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ 9

ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗ ΧΑΡΑ!!!

Σήμερα Κυριακή Φεβρουαρίου παιδιά του Νηπιαγωγείου μας μαζί με τους γονείς τους, και νηπιαγωγούς τους, παρακολούθησαν την εξαιρετική παράσταση “ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΤΡ…ΑΙΝΩ” στο θέατρο “Τρένο στο Ρουφ”! Η παράσταση, αφορούσε σε συναισθήματα, τα οποία παρουσίασαν με ευρηματικό τρόπο και τα παιδιά αλλά και οι μεγάλοι το έζησαν στο έπακρο και… ενθουσιάστηκαν!!! Επίσης ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον το όλο περιβάλλον μέσα στα παλιά βαγόνια του τρένου, που ήταν διαμορφωμένα έτσι που να εξυπηρετούν τις ανάγκες των επισκεπτών, ενώ σε μετέφεραν σε άλλες εποχές…!!!

IMG 20250216 131247 IMG 20250216 131259 IMG 20250216 131303

IMG 20250216 130207 ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΤΡ.ΑΙΝΩ5

IMG 20250216 130957 ΑντιγραφήΦΤΟΥ ΚΑΙ ΤΡ.ΑΙΝΩ2

Κατά τη διάρκεια της παράστασης όλοι μαζί ψάξαμε τη χαρά, μέσα από διάφορες περιπέτειες  με συνοδοιπόρους τα συναισθήματα της λύπης, του φόβου, της αηδίας, του θυμού!!! Και … μαντέψτε!!! τη βρήκαμε τη χαρά! Κι ήταν τόσο γλυκιά!!

Η πρωτότυπη ιστορία, που είναι εμπνευσμένη από τη βραβευμένη ταινία «Τα μυαλά που κουβαλάς» και το υπέροχο βιβλίο «Το ξενοδοχείο των συναισθημάτων», βοηθάει τα παιδιά να αναγνωρίσουν και να αποδεχθούν τα συναισθήματά τους, αλλά και να κατανοήσουν την ανάγκη να συνυπάρχουν μαζί τους. Τα βοηθάει επίσης να κατανοήσουν ότι χωρίς την αποδοχή όλων των συναισθημάτων, δεν θα υπήρχε και η «Χαρά».(από την παρουσίαση της παράστασης)

ΙΑΝΟΥΡΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

Του Γενάρη το φεγγάρι λάμπει σαν μαργαριτάρι…έλεγαν οι πρόγονοι μας….και συναντήσαμε την οπτικοποίηση του στο έργο του Van Gogh… που το αντιγράψαμε με ιδιαίτερη επιτυχία… ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ.jpgΩ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ.jpgΩ.jpg1

Χρησιμοποιήσαμε κι έναν ακόμα τρόπο για τη δημιουργία των δινών που στροβιλίζονται γύρω από το φεγγάρι….  Λεπτή κινητικότητα με τα παιδιά  ασκούμενα να δημιουργούν αυτές τις δίνες με λεπτές λωρίδες χαρτιού. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 6

IMG 5258a6c059bce8d39fe5c9715ba35f1b VIMG a5aad59af60e31e7ead1c01a85a2c467 V Αντιγραφή

Δε συζητάμε την αναπαραγωγή της Τζοκόντα… Ίδια! Φυσικά συζητήσαμε για το χαμόγελό της… Μιας και ασχολούμαστε και με τα συναισθήματα.! “Ούτε χαίρεται ούτε λυπάται… !”

ΤΖΟΚΟΝΤ 1ΤΖΟΚΟΝΤ 3 ΤΖΟΚΟΝΤΑ 2 ΤΖΟΚΟΝΤΑ 3

Κι ο Μιρό;;; Τι συναισθήματα μπορεί να δείχνουν τα ανθρωπάκια του;;;

ΜΙΡΟ 4 ΜΙΡΟ ΜΙΡΟ 1 ΜΙΡΟ 3

Κι οι πλανήτες;; Μπορούμε και εκεί να βρούμε συναισθήματα;;… Εμείς επισκεφθήκαμε πλανήτες που στον καθένα συναντούσαμε και από ένα συναίσθημα… Κι έτσι βιώσαμε τις διάφορες συναισθηματικές αντιδράσεις μέσα από θεατρικό παιχνίδι. πειραματισμούς και  παιχνίδια, πολλά παιχνίδια! ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 13

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 17 ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΜ 2 5IMG c5763a883d2b86421bd6cc739cc2d890 V1.jpg

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΜ 2 ΠΕΙΡΑΜΑ

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΜ 2

Είδαμε την αντίδραση που συμβαίνει όταν ρίξουμε ξύδι στη σόδα που φουσκώνει και ξεσπάει… Κάπως έτσι δε συμβαίνει και με το θυμό Ευκαιρία να εξερευνήσουμε αυτό το δύσκολο συναίσθημα που μπορεί να μας δημιουργήσει διάφορα προβλήματα… Με τη βοήθεια των τροχών του Μουσείου Συναισθημάτων…ΘΥΜ ΘΥΜΟΣ ΓΕΥΣΗ ΘΥΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΘΥΜΟΣ ΜΥΡΩΔΙΑ ΘΥΜΟΣ ΣΧΗΜΑ ΘΥΜΟΣ ΥΦΗ ΘΥΜΟΣ

 

IMG c1e5f3675fb98ff153d6998567c0bbd1 V Αντιγραφή

Και λίγη από την τέχνη του κινηματογράφου “Χορεύοντας και τραγουδώντας στη βροχή!”

Μέσα στα παραμύθια συναντάμε επίσης συναισθήματα όπως και μέσα στους μύθους όπως αυτός της αμυγδαλιάς IMG 5d66fd119fca211e5499586e69202216 V IMG bfa8f6d8437f669f60a2d3c86ae66859 V IMG da56111bca1c2baec006b222a4427a23 V IMG fca8b8d4c3a677b9554c297d16b91602 V

Φτιάξαμε και το σπίτι των συναισθημάτων για να παίζουμε… Μαζί!!!

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 8ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ 10

και τελικά πώς θα πούμε στους φίλους μας πώς αισθανόμαστε;;; Ο “ραφτάκος των λέξεων” το υπέροχο παραμύθι του Αντώνη Παπαθεοδούλου, μας έδωσε ιδέες για να φτιάξουμε ζεστές λέξεις και να ζεσταίνουμε τις καρδιές των φίλων μας. ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ 10 ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ 11 ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ.2 ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ.2.jpg00 ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ

Κι έτσι βλέποντας αυτές τις ζεστές λεξούλες τις αντιγράφουμε σε χαρτάκια και τις βάζουμε στα φακελάκια των φίλων μας για να βλέπουν τα μηνύματά μας!!!