ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ- Η ΝΥΦΟΥΛΑ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ

Στο ολοήμερο- διευρυμένο:

Προβολή βίντεο με το μύθο της Φυλλίδας. Δημιουργία έργων τέχνης με θέμα την Αμυγδαλιά  συνδυάζοντας το δέντρο με το μύθο της Φυλλίδας. Μάθαμε για την αξία του άμυγδαλου και τα παράγωγα του. Παιχνίδι με τη μελισσούλα- ρομπότ στα αμύγδαλα, αποφεύγοντας τους άλλους ξηρούς καρπούς. Ακούσαμε και χορέψαμε το τραγούδι του Καλαντζή “Η μυγδαλιά”.

Messenger creation 24CA3D7E B744 4A45 8564 FFF5FD2205A5 Messenger creation 49E2B9B8 C893 454A A667 A9314494E0D0 1 Messenger creation 49E2B9B8 C893 454A A667 A9314494E0D0 Messenger creation 57C2D5F6 0088 4421 814A 2DF256E96793 Messenger creation 95A9A93E 343F 41FE 9ADE 3E3D4AF190EE Messenger creation EF26A977 B63C 47E8 BF03 974483703421

ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ

Το ολοήμερο- διευρυμένο τμήμα του σχολείου μας διάβασε σχετικό ενημερωτικό υλικό, είδαν βίντεο με τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Αφήγηση της ιστορίας “τα ζώα του δάσους προετοιμάζονται για το χειμώνα”. Συνέθεσαν παζλ – επανάληψη αριθμών. Παιχνίδι quiz με ερωτήσεις για τη χειμερία νάρκη, ζωγραφική του αγαπημένου ζώου κάθε παιδιού και ατομικά καδράκια με την αρκουδίτσα που κοιμάται.  Παιχνίδι ντόμινο και παιχνίδι- οδήγησε την αρκουδίτσα στη φωλιά της. Τέλος, σύνθεση βιβλίου με τα ζώα που κοιμούνται.

Messenger creation 0C49186D EA55 4371 A26E CCAEFFE58518 Messenger creation 3F2251D1 FA48 4770 9438 4CE00568E1E9 Messenger creation 4C25227C E2C9 4A2D 8377 1378CE6DE6F0 Messenger creation 4EF2104E 2353 42CC 9BFF C10B5BF1C41C Messenger creation 8F9BE5F9 5895 4C52 9DB9 B5E1AA79BF19 Messenger creation DDD40B5A BCF0 456B 8016 0888C02B98CA Messenger creation E3D95119 0A7A 4CD1 A7E6 C933B8E77C17

 

ΠΟΛΙΚΑ ΖΩΑ

Διαβάσαμε αρχικά, “τον Μεγάλο Χνουδώτο” της Γιολάντα- Τσορώνη.  Μιλήσαμε για τα ζώα των Πόλων και για τους Εσκιμώους.  Πραγματοποιήσαμε ομαδική εργασία με παγόβουνα και πιγκουίνους, ατομική χειροτεχνία με ιγκλού και εσκιμώο και πολική αρκούδα.

GridArt 20250131 100659369 αρχείο λήψης 6

Στη συνέχεια, εστιάσαμε στους αγαπημένους των παιδιών ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥΣ.  διαβάσαμε το βιβλίο “ένας πιγκουίνος  όχι και τόσο τέλειος” της Γιολάντα- Τσορώνη. Έπειτα, είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο διαδραστικά με ερωτήσεις προς τους μαθητές για τη ζωή των πιγκουίνων. Ακόμη, παίξαμε παιχνίδια γνώσεων για το ίδιο θέμα. Κάναμε γυμναστική παρέα με τους πιγκουίνους. Επιπλέον, δημιουργήσαμε τον κύκλο ζωής των πιγκουίνων και το ατομικό βιβλίο του Πιγκουίνου για κάθε παιδί. Τέλος, “ταΐσαμε “τον πιγκουίνο τόσα ψάρια, όσα έτυχε στο ζάρι.

αρχείο λήψης 7   20250214 112731  20250212 11014020250212 09465620250210 114157

ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ

Οι αλκυονίδες μέρες αναφέρονται σε ένα ήπιο και ήρεμο διάστημα του χειμώνα, συνήθως στα τέλη Ιανουαρίου ή στις αρχές Φεβρουαρίου.

Η ονομασία προέρχεται από το πουλί αλκυόνα, το οποίο σύμφωνα με τον μύθο, φτιάχνει φωλιά στην θάλασσα και φέρνει ήρεμες και καλές καιρικές συνθήκες.

Αυτές οι μέρες χαρακτηρίζονται από ηλιοφάνεια και ήπιες θερμοκρασίες, που δημιουργούν μια προσωρινή αίσθηση άνοιξης, αν και πρόκειται για ένα φαινόμενο που διαρκεί μόνο λίγες μέρες.

Με αφορμή τις όμορφες και ηλιόλουστες μέρες που πέρασαν ασχοληθήκαμε με την Αλκυόνη. Προβάλαμε στον προτζέκτορα το μύθο της Αλκυόνης. Επίσης, ακόμη ένα βίντεο που δείχνει πως ψαρεύει και τρώει. Ακολούθησε φύλλο εργασίας με την ζωγραφική διαδοχικά αρχή- μέση- τέλος  του βίντεο. Ζωγραφίσαμε την αλκυόνα που ψαρεύει. Κάναμε σταυρόλεξο  με τις λέξεις αλκυόνα, φωλιά, ψάρι και μαθηματικά- συμπληρώνοντας τον αριθμό των αλκυόνων.  Επιπλέον, παιχνίδι με ζάρι και ερωτήσεις σχετικά με τα  χαρακτηριστικά του πουλιού. Τέλος, αίνιγμα αλκυόνας και φύλλο εργασίας

Το ολοήμερο διευρυμένο τμήμα βρήκαν τα παιδιά τις διαφορές ανάμεσα σε δύο πανομοιότυπες εικόνες με αλκυόνη. Προβολή βιντέο με τον σχετικό μύθο, συζήτηση για τα χαρακτηριστικά του πουλιού και τον τρόπο διαβίωσης τους. Ζωγράφισαν τις δικές τους αλκυόνες και δημιούργησαν έργα τέχνης με θέμα τη ζωή της.

 

Messenger creation 1347AE11 7F3F 4EC1 B7E5 4B7B637C8568Messenger creation 2A7B878F 440F 40A0 90C8 210FBE515CFF

GridArt 20250207 110504954 1Messenger creation 20D12990 55D5 49E8 A6D9 491EE11E745D

GridArt 20250207 113009152αίνιγμα

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ/ ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ/ ΖΕΣΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

Η μεγάλη γιορτή των εκπαιδευτικών και των μαθητών. Οι 3 Ιεράρχες με το λαμπρό παράδειγμα τους ας γίνουν το φως που θα μεταλαμπαδέψουμε στους μαθητές μας. Χρόνια Πολλά.

Παρακολούθηση εκπαιδευτικού  βίντεο για το βίο και τον εορτασμό των 3 Ιεραρχών.  Σταυρόλεξο με τα ονόματα των μεγάλων προστατών των μαθητών και των δασκάλων. Κατασκευή πάπυρου με την εικόνα των Αγίων.  Το ολοήμερο- διευρυμένο διαβάσανε  το βιβλίο “Οι τρεις Ιεράρχες πάνε σχολείο”, ζωγράφισαν πως φαντάζονται τα παιδιά τον καλό/ή δάσκαλο/α, συνέθεσαν την εικόνα με τους αριθμούς από το 1-10, παιχνίδι memory με τις εικόνες των Αγίων και τέλος, κατασκευή φαναριού για την προστασία των μαθητών μας.

Messenger creation AE060B98 A7FA 40E4 96E5 4766859916E5 1 Messenger creation 09BE47E5 49D2 43AB 8EA5 9948378AA38A 1 Messenger creation 3EBAADC3 3D08 422F 8C70 76CB2A999459 Messenger creation C4A66DE8 D7CE 4C81 9C5F 88EF5FE4B6E8 1 20250130 115817 1

Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε η κοπή της Βασιλόπιτας. Με τους δύο πολύ χαρούμενους μαθητές μας.

GridArt 20250131 100336452

Τέλος, η μέρα ολοκληρώθηκε πίνοντας ένα ζεστό ρόφημα σοκολάτας.

GridArt 20250131 101827562

4 ΕΠΟΧΕΣ

 

Οι 4 εποχές του χρόνου. Αφήγηση  “Η κυρά-Καλή” και  του “Μύθου της Περσεφόνης”.

Μαθηματικά με τη διαδοχή των εποχών. Ζωγραφική της εποχής που προτιμά κάθε παιδί.

Σχολιασμός των συναισθημάτων της θεάς Δήμητρας κάθε φορά που η Περσεφόνη πήγαινε στον Άδη.

Ατομική κατασκευή με τον τροχό των εποχών.

20250124 130014 1 Messenger creation C7B887B6 03AB 4E99 B9F4 0833563D034A Messenger creation BBF221E1 0251 4C8E 95C9 58BCBD08C859 Messenger creation F25F37CB 91F6 4339 88D0 9088F8B592C7

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Ο κύκλος του νερού. Επιτραπέζια παEikonografhma To taxidi mias stagonas neroyζλ, δραματοποίηση του κύκλου του νερού, κατασκευή σταγονούλας και κύκλου, εκπαιδευτική ρομποτική με τα στάδια του κύκλου του νερού.  Δημιουργία χιονιού με σόδα και κρέμα μαλλιών. Ζωγραφική βήμα- βήμα ενός χιονάνθρωπου, προσθέσαμε αξεσουάρ και καταμετρήσαμε τελικά τι χρειάστηκε για να τον δημιουργήσουμε. Προβολή βίντεο του Paxi για τον κύκλο του νερού.

 

 

Messenger creation E7151697 96EB 4C3D A77E 2273DD52FE32

Messenger creation 3DEF5025 CDD8 4F5A 9F96 4BF03C1340BC Messenger creation 05DE325E 0A58 480F 82D7 BE0382083DBE Messenger creation 056A5C86 F546 48D1 A9C3 9126ED04A18D Messenger creation 7EA70589 8DA3 48D2 A178 35A2015A3AA1 Messenger creation 895695AC BE9C 4FB2 8654 B9F46FFD22E2 Messenger creation 91C51B03 C3CC 4DA9 9445 F5B948CFB1AB Messenger creation FB983BFC CCAE 457D B141 E5DDEE1517D2 Messenger creation E8DC948C 216C 4D5B A9C0 DCC7CCCE8B78

ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ

Με τον ερχομό της νέας χρονιάς ακολουθούν ενδεικτικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν.

Διαβάσαμε την ιστορία της βασιλόπιτας από το ανθολόγιο λογοτεχνικών κειμένων για το Νηπιαγωγείο του Υπουργείου Παιδείας. Μάθαμε για το έθιμο και για το τυχερό φλουρί.

Παίξαμε με τους αριθμούς της νέας χρονιάς και το παιχνίδι φλουρί εδώ φλουρί εκεί ποιος αριθμός το κρύβει;

Οδηγήσαμε τη bee-bot στους αριθμούς του 2025 και σε δεύτερο παιχνίδι στον αριθμό που κρυβόταν το φλουρί.

Μιλήσαμε για το χρόνο, τους μήνες και τις εποχές. Παρακολουθήσαμε την Κυρά- Καλή και τους δώδεκα μήνες. Κατασκευή ημερολογίου από τους μαθητές. Φιλοτέχνισαν οι μαθητές μας μεταμορφώνοντας το 2025 σε έργο τέχνης.

 

Επιπλέον, αφηγηθήκαν οι εκπαιδευτικοί το παραμύθι “Το γάντι” ως εναύσμα για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη. Δόθηκαν φύλλα εργασίας, κρυπτόλεξα, παροιμίες  με τα ζώα σε χειμερία νάρκη για τη διαπίστωση της αποκτούμενης γνώσης. Τέλος, ατομική κατασκευή του γαντιού από τα παιδιά.

Messenger creation E90CE8C2 2609 46EB A893 48DA7E307E54 Messenger creation 0B52D73A FE8B 446E B22D E1682B87048A Messenger creation 8C51D4BB A3EE 41EA A7CF 997C9B7748F0 Messenger creation 26767B4F C9EE 4C36 BD2C EA5AF4C3E021 Messenger creation 6D1C01DA 75F4 4DC1 AA36 0B1971B92DF5 20250124 130014

 

20250129 124704

 

 

 

 

 

 

Αγαπητοί γονείς πριν τα Χριστούγεννα είχαμε στείλει γράμμα στον Αη Βασίλη των ΕΛΤΑ και άρχισαν να καταφθάνουν οι απαντήσεις σε κάθε παιδί ατομικά.

Παρακάτω σας επισυνάπτουμε την απάντηση που έλαβαν οι μαθητές μας.

ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

 

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

Με αφορμή την όμορφη γιορτή των Χριστουγέννων ενισχύσαμε τη φιλαναγνωσία με τη διήγηση των παρακάτω βιβλίων:

αρχείο λήψης 6    perimenontas ton ai vasili 600x315 1

αρχείο λήψης 8           αρχείο λήψης 7 1

αρχείο λήψης 9     9786180117523 1

 

Παρακολουθήσαμε την ιστορία της γέννησης του Χριστού και το Ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι

to pontikaki pou ithele na aggiksei ena asteraki metaixmio cover

Έπειτα, πραγματοποιήσαμε διάφορες δραστηριότητες και καλλιεργήσαμε τη δημιουργικότητα των παιδιών με κατασκευές. Ακολουθούν ορισμένες ενδεικτικά:

20241217 124636 20241217 085119 20241210 124546

Επιπλέον, στο ολοήμερο- διευρυμένο τμήμα του σχολείου πραγματοποιήθηκαν εκπαιδευτικά παιχνίδια με θέμα τα Χριστούγεννα. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 ομάδες(κόκκινη και πράσινη) η Νηπιαγωγός απεύθυνε ερωτήσεις και όποια ομάδα απαντούσε σωστά χρωμάτιζε μια μπάλα από το δέντρο της. Κέρδισε η ομάδα με τις περισσότερες χρωματισμένες μπάλες.

Messenger creation 16A0926F D348 4584 BB5D C2B91CAF3BD1 Messenger creation 21CB70CB 4856 4B87 B811 56DC57E83856

Τέλος, στις 20/12/2024 οι γονείς παρακολούθησαν τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείο μας

“Ο Καρυοθραύστης”

20241220 085601        20241220 090951

Το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου μας σας εύχεται Καλές Γιορτές με υγεία και όμορφες στιγμές με τις οικογένειες σας.