Ενόψει της γιορτής των Ταξιαρχών καθώς και αυτής της Πολεμικής Αεροπορίας ασχοληθήκαμε με τον μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου, που κατάφεραν να πετάξουν.
Παρακολουθήσαμε τον μύθο, τον συζητήσαμε και τον δραματοποίησαμε.
Μέσα από την δραματοποίηση τα παιδιά μπόρεσαν να βιώσουν με το σώμα τους στον χώρο τις χωρικές έννοιες: πάνω, κάτω, ανάμεσα, χαμηλά και ψηλά.
Ο μύθος μας έδωσε την ωραία ευκαιρία να ασχοληθούμε με ένα πείραμα, στο οποίο παρατηρήσαμε πως με την θερμότητα λιώνει το κερί και τι ιδιότητες αποκτά.
Με τα παιδιά προβληματιστήκαμε για τα εξής:
Ποιες ιδιότητες έχει το κερί όταν θερμανθεί ή όταν ψύχεται; Τι κάνουμε για να λιώσει το κερί; Πως ο Δαίδαλος κόλλησε με αυτή τη μέθοδο τα φτερά; Μήπως είναι μόνο ένας μύθος;
Κάναμε τις υποθέσεις μας και δοκιμάσαμε για να το ανακαλύψουμε…
Υλικά πειράματος:φτερά, κερί, αναπτήρας
Τα παιδιά ζωγράφισαν τον Ίκαρο…
Στις ελεύθερες δραστηριότητες αποφάσισαν να φτιαξουν το κάστρο, στο οποίο ήταν φυλακισμένος ο Δαίδαλος με τον γιο του.























