Την Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου παρακολουθήσαμε την παράσταση : “Το γαϊτανάκι”, από την θεατρική ομάδα La strada. Μάθαμε ελληνικά έθιμα, όπως τα αλευρομουτζουρώματα, τη γύρα του Μπέη, τον καλόγερο και φυσικά το γαϊτανάκι. Γίναμε μέρος της παράστασης, γελάσαμε και φυσικά χορέψαμε γύρω από το γαϊτανάκι!




