Η 6η Μαρτίου, Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας, αποτέλεσε για το Νηπιαγωγείο μας την κορύφωση μιας διαρκούς πορείας ευαισθητοποίησης που ξεκίνησε ήδη από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Με σταθερό μας στόχο την καλλιέργεια ενός ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος, συνεχίσαμε τις βιωματικές δραστηριότητες ενσυναίσθησης που δουλεύουμε συστηματικά στην τάξη μας, χτίζοντας πάνω στις βάσεις που τέθηκαν από τον Οκτώβριο, με το εξειδικευμένο σεμινάριο της Ψυχολόγου μας προς γονείς και εκπαιδευτικούς και των αντίστοιχων Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.
Στο πλαίσιο αυτό, τις τελευταίες μέρες, τα παιδάκια μας εξέφρασαν τα συναισθήματά τους μέσα από την παιδική λογοτεχνία, τη δημιουργία ατομικών κατασκευών και τη σύνθεση του δικού μας ψηφιακού storybook (https://gemini.google.com/share/23f64ecade83). Το “Δέντρο της Αγάπης” μας άνθισε ξανά, θυμίζοντάς μας τη δύναμη της φιλίας, ενώ ανατρέξαμε με υπερηφάνεια στην ομαδική μας δράση “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ” σε συνεργασία με το “Χαμόγελο του Παιδιού”, που είχε ήδη πραγματοποιηθεί και αναρτηθεί. Όλες αυτές οι δράσεις ενώθηκαν σε ένα δυνατό μήνυμα: Για εμάς, η μάθηση δεν σταματά στη γνώση· επεκτείνεται στην αξία του να μιλάς, να ακούς και να αποδέχεσαι. Χτίζουμε χαρακτήρες με αυτοπεποίθηση, που έχουν τη δύναμη να εκφράζονται και την καρδιά να αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα.






