Συναισθήματα 23.2.2021

Σήμερα μετά το καθιερωμένο ημερολόγιο μας, είχαμε ξανά στη παρέα μας τον κ. Νίκο, το ψυχολόγο του σχολείου μας. Συζητήσαμε για την έννοια της “σκέψης” και τα συναισθήματα. Μερικές από τις ερωτήσεις και απαντήσεις:

Ποια είναι μερικά παραδείγματα θετικής και αρνητικής σκέψης;

Μπορεί κάποιος να καταλάβει τη σκέψη μας; 

-Από το πρόσωπό μας

Εκτός από τις εκφράσεις στο πρόσωπο του όπως παρατηρήσαμε τι άλλο μπορεί να κάνει για να μάθει κάποιος τη σκέψη μας;

Μπορεί κάποιος να καταλάβει τη θετική ή αρνητική μας σκέψη, δηλαδή τα συναισθήματα μας;

Που βρίσκονται τα συναισθήματα;

-Τα σκεφτόμαστε στο μυαλό και τα αισθανόμαστε στη καρδιά!

Και τι μπορούμε να κάνουμε για να μάθουν οι άλλοι τη σκέψη μας;

-Μα φυσικά να τον ρωτήσουμε!

Οταν μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας ξέρουμε πραγματικά τι μπορούμε να κάνουμε, να βοηθήσουμε αν χρειάζεται και να δημιουργήσουμε μαζί θετικές σκέψεις και πράξεις!

Ακόμη, μιλήσαμε φυσικά, για τις θετικές και αρνητικές σκέψεις που κάνουμε στη περιόδο αυτή που είμαστε σπίτι και είναι κλειστό το σχολείο. Αρκετοί νιώθουμε ότι έχουμε χαρά και λύπη για τη κατάσταση. Χαρά για το περισσότερο χρόνο στο σπίτι με την οικογένεια μας και λύπη γιατί μας λείπει το σχολείο, οι φίλοι, η ομάδα μας… και οι δασκάλες :).

Τέλος, ο κ. Νίκος μοιράστηκε μια εικόνα μαζί μας.  Μια γάτα και ένα ποντίκι. Τι κάνουν στην εικόνα και κυρίως τι σκέφτονται; Στα συνεφάκια θα γράψουμε ή θα ζωγραφίσουμε τη σκέψη τους. Μπορούμε να μαντέψουμε τι σκέφτονται; Τα παιδιά θα τη ζωγραφίσουν και θα συμπληρώσουν τις σκέψεις των ηρώων στην εικόνα ώστε θα τις δειξουνε την επόμενη Τρίτη (2/3/2021) στο ψηφιακό μάθημα ή (ελπίζουμε) στο σχολείο μας. Μπορείτε να την εκτυπώσετε οι γονείς-βοηθοί ή να προσπαθήσουν τα παιδιά να ζωγραφίσουν τα ίδια το σχέδιο.

 

 

και μια δευτερη επιλογή για εκτύπωση ή επαναδημιουργία.