Ο Άκης Φθινοπωράκης κατέφτασε στη τάξη μας κάπως μελαγχολικός, καθότι είχε χάσει όλα εκείνα τα στοιχεία, που θύμιζαν την εποχή του. Μέσα από αινίγματα και παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού, οι λιλιπούτειοι μαθητές μας, συνέλεξαν αντιπροσωπευτικά πράγματα, που θυμίζουν το Φθινόπωρο, όπως φθινοπωρινά φρούτα, σύννεφο βροχής, σκαντζόχοιρους κ.α.

Με τη φαντασία μας δημιουργήσαμε ένα τρισδιάστατο φθινοπωρινό τοπίο, όμοιο με πίνακα ζωγραφικής, ενώ γνωρίσαμε και το Φφ του Φθινοπώρου, μέσα από παιχνίδια αντιστοίχισης και προγραφής.

Δημιουργήσαμε τα δικά μας τρισδιάστατα γράμματα με τη βοήθεια του οικοδομικού υλικού της τάξης μας, καταμετρήσαμε και ομαδοποιήσαμε διάφορα φθινοπωρινά φύλλα και φιλοτεχνήσαμε τα δικά μας φθινοπωρινά δεντράκια.


Τέλος, μέσω της Dot Art, της τεχνικής, που εκφράζεται μέσα από τις πρωτότυπες δημιουργίες της Yayoi Kusama, φιλοτεχνήσαμε τις δικές μας μοναδικές πουά κολοκύθες. Εμπνευσμένοι από τις κολοκύθες της Yayoi Kusama, που ζωντανέψαμε καλλιτεχνικά, κάναμε μια πρώτη γνωριμία με τη διαδικασία της σποράς, μέσα από το παραμύθι του Αλεξέι Τολστόι, «η Πελώρια Κολοκύθα». Με βιωματικό τρόπο, δραματοποιήσαμε την ιστορία, ζωγραφίσαμε την αγαπημένη μας σκηνή και ανακαλύψαμε τον κύκλο ζωής της.




Πρόσφατα σχόλια