Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων οι μαθητές είχαν την ευκαιρία μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων να γνωρίσουν καλύτερα το πλανητικό μας σύστημα.
Γνωρίσαμε τους πλανήτες και τη σειρά τους σε σχέση με τον ήλιο, κάναμε κατασκευές με αυτούς, παίξαμε βιωματικά παιχνίδια στην αυλή και παιχνίδια μέσα στην τάξη με τη χρήση της ρομποτικής (bee bot) και του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Στη συνέχεια, το κάθε παιδί ζωγράφισε, ονομάτισε και παρουσίασε τον δικό του πλανήτη.
Έπειτα, μιλήσαμε εκτενέστερα για τον ήλιο. Μάθαμε πληροφορίες για τις ιδιότητές του και τη σχέση του με τη γη και τις εποχές και για τη σχέση του με τη γη και την ημέρα και τη νύχτα. Εικονογραφήσαμε τον μύθο του Φαέθοντα και δημιουργήσαμε ηλεκτρονικό βιβλίο.
Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ ΦΑΕΘΟΝΤΑ
Ο Ήλιος κάθε πρωί οδηγούσε το άρμα του με τέσσερα άλογα με πύρινες γλώσσες από την Ανατολή έως τη Δύση. Ο Φαέθων, ο γιος του Ήλιου, ανέλαβε για μια μέρα τα ηνία του άρματος του πατέρα του. Εκείνη την ημέρα λόγω της απειρίας του, παραλίγο να καταστραφεί η γη. Αρχικά, τα άλογα πλησίασαν πολύ κοντά στη γη και δημιουργήθηκαν έρημοι και ηφαίστεια και στη συνέχεια, απομακρύνθηκαν τόσο πολύ από αυτή, με αποτέλεσμα να γεμίσει με πάγους και χιόνια. Ο Δίας με έναν κεραυνό σταμάτησε την τρελή πορεία του άρματος και έτσι σώθηκε η γη.
Τέλος, μιλήσαμε για τη σελήνη και το μέγεθός της σε σχέση με τη γη και για τις φάσεις της. Φτιάξαμε σεληνιακό τοπίο, διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Φεγγαροσκεπαστής” και κάναμε κατασκευή βασισμένη σε αυτό.
Πρόσφατα σχόλια