Εορτή Τριών Ιεραρχών
Κοπή πίτας
Κάλαντα στη γειτονιά μας
Τα οφέλη συνεργασίας μεταξύ σχολείου και οικογένειας
Σχεδιασμός Σχεδίου Δράσης 2022-23
Εσωτερικός κανονισμός 2022-23
“Μικρά βήματα, Μεγάλα επιτεύγματα”
Κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, θα υλοποιηθεί στο νηπιαγωγείο μας πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με τίτλο «Μικρά βήματα, Μεγάλα επιτεύγματα». Βασίζεται στο καινοτόμο πρόγραμμα «Βήματα για τη ζωή», που δημιουργήθηκε με την υποστήριξη του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Οι κυριότεροι στόχοι του Προγράμματος είναι:
- Η ενδυνάμωση των παιδιών, ώστε να χρησιμοποιούν τη σκέψη τους, για να ενεργούν υπεύθυνα και ώριμα.
- Η ενίσχυση των θετικών συναισθημάτων τους, κυρίως της αυτοεκτίμησής.
- Η αναγνώριση και διαχείριση των συναισθημάτων αλλά και η ανάπτυξη ενσυναίσθησης.
- Η καλλιέργεια της δεξιότητας επίλυσης προβλημάτων.
Οι γονείς είναι τα πιο σημαντικά πρότυπα ενός παιδιού, άρα και η πιο σημαντική επίδραση στην ανάπτυξη του. Αυτό σημαίνει, πως η βοήθειά σας στο εκπαιδευτικό έργο είναι πολύτιμη. Στο πλαίσιο αυτό, θα σας ζητηθεί να οργανώσετε και να πραγματοποιήσετε μαζί με το παιδί σας την παρουσίασή του στην τάξη, να συζητήσετε μαζί του έννοιες που πραγματευόμαστε στο μάθημα και να το βοηθήσετε στη συμπλήρωση σχετικών φύλλων εργασίας.
Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!
“Απαγορεύεται η μουσική!”
Τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2022 επισκεφθήκαμε το ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση ¨Απαγορεύεται η μουσική¨. Ξεκινήσαμε τη βδομάδα μας με μια παράσταση γεμάτη χιούμορ, δράση και εξαιρετικές ερμηνείες όλων των ηθοποιών! Το θεατρικό πέρασε πολύ ωραία μηνύματα, αξίες και ιδανικά στα παιδιά, με έμμεσο και συγχρόνως ζωντανό και ευχάριστο τρόπο! Οι μικροί μας μαθητές χάρηκαν πολύ καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να συμμετέχουν και οι ίδιοι στα δρώμενα! Διασκέδασαν, χειροκρότησαν, τραγούδησαν και γέλασαν πολύ!
Επίσκεψη στο “Εργαστήρι κεραμικής”
Την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου επισκεφθήκαμε το «Εργαστήρι Κεραμικής». Τα παιδιά παρακολούθησαν παράσταση κουκλοθέατρου με τίτλο «Ο βασιλιάς και ο αγγειοπλάστης» και μέσω αυτής γνώρισαν τις πρώτες ύλες και τα στάδια κατασκευής ενός αγγείου. Στη συνέχεια, ο αγγειοπλάστης κατασκεύασε, χρησιμοποιώντας τροχό, αγγεία που πρότειναν τα νήπια. Ακολούθως τα παιδιά έμαθαν για την ιστορία της αρχαίας πήλινης κούκλας «πλαγγόνα» και με τη βοήθεια των εκπαιδευτών, δημιούργησαν τη δική τους κατασκευή, την οποία και πήραν φεύγοντας.





