Τέλος 3ου εργαστηρίου δεξιοτήτων
Τα παιδιά δημιούργησαν ακριβώς ίδιες εικόνες: ένα ίδιο δέντρο και ένα μήλο, μία γκρι γάτα και ένα παιδί. Στη συνέχεια ενθαρρύνθηκαν να παίξουν με τις κάρτες σα να ήταν κούκλες παρέα με άλλα παιδιά. Με μια βόλτα ανάμεσά τους διέκρινες απλό, βασικό διάλογο με φτωχό σε ποικιλία λεξιλόγιο (πχ. πχ, γεια σου τι κάνεις, πάμε στο δέντρο, κοίτα μια γάτα).
Σε επόμενη δραστηριότητα τα παιδιά με οδηγό τη φαντασία τους δημιούργησαν ξανά ένα φυτό, ένα ζώο κι ένα άτομο. Αυτή τη φορά τα αποτελέσματα ήταν πολύ διαφορετικά! Έβλεπες χρώματα, υλικά και πρωτότυπες ιδέες! Κανένα δεν ήταν ίδιο με το άλλο! Με μια βόλτα ανάμεσά στο παιχνίδι με τις κούκλες-καρτέλες, δεν άκουγες να επαναλαμβάνεται τίποτα και οι ιστορίες και οι διάλογοι γίνονταν όλο και πιο περίπλοκα και ευφάνταστα!
Τέλος τα παιδιά κρέμασαν τα έργα τους στον τοίχο, κατηγοριοποιώντας τα σε ίδια και διαφορετικά.
Και είπαν ότι τα διαφορετικά τους αρέσουν πιο πολύ!
“Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο”
“Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο”
3ο εργαστήριο Δεξιοτήτων
Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη
“Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο”
Τι είναι η διαφορετικότητα; Μπορείς να την αναδείξεις, να τη διακρίνεις, να τη ζωγραφίσεις, να τη σωματοποιήσεις;
Τα παιδιά με ελευθερία αποτύπωσαν τις πρώτες σκέψεις τους για το τι είναι η διαφορετικότητα.
Συζητώντας σε ζευγάρια, έπειτα από ένα κινητικό δυαδικό παιχνίδι συγκέντρωσης και ισορροπίας, τα παιδιά διέκριναν τις ομοιότητες και διαφορές ζωντανών οργανισμών (ζώων και φυτών).
Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Φιλοζωίας 2024
Σήμερα είχαμε μια υπέροχη επίσκεψη στο νηπιαγωγείο μας!
Ο σκύλος “Μακιάτο” παρέα με τον κτηνίατρο Ανδρόνικο Μελισσαράτο ήρθαν στο σχολείο μας. Ο κ. Ανδρόνικος μας έδωσε πολλές πληροφορίες για τη φροντίδα του σκύλου, τη σωματική, αλλά και την ψυχική του υγεία.
Επιπλέον, επισήμανε τη σημασία της στείρωσης και της τοποθέτησης τσιπ στο ζώο μας, σύμφωνα με τη νομοθεσία.
ΥΓ: Υιοθετούμε, δεν αγοράζουμε
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο “δρω”
Το “δρω”, Περιβαλλοντικό κέντρο Ναυπάκτου, εξειδικεύεται στη βιωματική εκπαίδευση και πραγματοποιεί δράσεις που προάγουν την ομαδικότητα. https://dro.gr/child/
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολουθήσαμε ήταν η κατασκευή και διακόσμηση μιας πασχαλινής λαμπάδας από την αρχή. Είδαμε, μυρίσαμε και αγγίξαμε κηρήθρα, συλλέξαμε πληροφορίες για αυτή και τέλος τυλίξαμε την κηρήθρα γύρω από το φυτίλι, κατασκευάζοντας έτσι το δικό μας κερί!
Φυσικά υπήρξε και ελεύθερος χρόνος για παιχνίδι στη φύση και εξερεύνηση!