Ας μιλήσουμε για τον εαυτό μας!

Κάθε παιδί μας παρουσιάζει τα αγαπημένα του αντικείμενα (παιχνίδι, φωτογραφία, βιβλίο, ζωγραφιά), που έφερε από το σπίτι. Μας εξηγεί γιατί διάλεξε τα συγκεκριμένα, ποιος του τα χάρισε, πότε παίζει με αυτά…Μας μιλάει για τον εαυτό του,  την οικογένεια του και τους φίλους του.

Έτσι  δίνεται η ευκαιρία στα παιδιά να μιλήσουν για τον εαυτό τους και  να γνωριστούν καλύτερα με τους  φίλους τους στην τάξη!

ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

Οργανώνουμε παιχνίδια και δραστηριότητες για να γνωριστούν τα παιδιά της ομάδας μας μεταξύ τους με διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο και να γίνουν μια δυνατή ομάδα!

Τα παιδιά συστήνονται λέγοντας το όνομά τους και χτυπώντας τις συλλαβές στο ταμπουρίνο.

Μιλούν για τον εαυτό τους, την οικογένειά τους έχοντας ως σκυτάλη μια μπάλα.

Γίνονται ζευγάρια και παίζουν το παιχνίδι «καθρέφτης».

Επίσης παίζουμε “την μικρή Ελένη” και αλλάζουμε κάθε φορά το όνομα με ενός παιδιού.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ

Ο αγιασμός για τη σχολική χρονιά 2025-26, θα πραγματοποιηθεί την  Πέμπτη  11 Σεπτεμβρίου 2025, στις 9.00 π.μ. στον αύλειο χώρο του συστεγαζόμενου 4ου Δημοτικού Σχολείου, μπροστά από το κτίριο του παραρτήματος του Νηπιαγωγείου μας .

Ευχόμαστε σε  όλους, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, να αισθάνονται αισιόδοξοι, γεμάτοι ελπίδα και ενθουσιασμό για τις νέες προκλήσεις που θα φέρει το νέο έτος.

kalh scholikh chronia

Η εικόνα είναι από το pinterest

Γλυκό καλοκαιράκι!

kalokairi Το νηπιαγωγείο  τελείωσε και φέτος και το τέλος του  μας άφησε όπως κάθε χρόνο μια γλυκόπικρη γεύση και μια στάλα συγκίνησης, όμως σίγουρα μας χάρισε και έναν μοναδικό κόσμο αναμνήσεων και εμπειριών κάθε λογής. Ήρθε όμως το καλοκαιράκι  και οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας,  ευχόμαστε σε όλους,  να περάσετε ένα ξέγνοιαστο, δροσερό και όμορφο καλοκαίρι!

Η εικόνα είναι από το pinterest.

Διάχυση του σχέδιου δράσης στους γονείς

Την Παρασκευή 6 Ιουνίου, έγινε παρουσίαση  στους γονείς των νηπίων, από τα ίδια τα παιδιά ,των συμπερασμάτων που αποκομίσαμε μετά την υλοποίηση του σχεδίου δράσης με θέμα τις φυσικές καταστροφές. Τραγουδήσαμε και το παρακάτω τραγούδι!

Βεβαίωση Δικτύου ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας 2024-2025 για τη συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας

Το εθνικό θεματικό δίκτυο που συντονίζει το ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας – Νεάπολης  μας ευχαρίστησε για τη συμμετοχή μας  και τη φετινή σχολική χρονιά 2024-2025.
Το υλικό του δικτύου είναι αναρτημένο στο padlet:
https://padlet.com/kpeierap/padlet-fvd4byplahbrbzh5

Η βεβαίωση συμμετοχής μας:

Screenshot 7 1

Βεβαίωση Δικτύου ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας 2024-2025 4ο Νηπιαγωγείο Μενεμένης

Ολοκλήρωση σχεδίου δράσης 2024-2025: ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ

Στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης με θέμα τις φυσικές καταστροφές και αφού έχουμε ολοκληρώσει όλες τις θεματικές ενότητες,  τα νήπια του σχολείου μας ,φτάνοντας στο στάδιο της αξιολόγησης, έφτιαξαν αφίσες σχετικές με το θέμα, μια για τις συνέπειες και την αντιμετώπιση της πυρκαγιάς και μια  ενημέρωσης για την προστασία από τον σεισμό. Ακόμη, αποφασίσαμε να δράσουμε όλοι μαζί και να  στείλουμε στον δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης μια ζωγραφιά με μήνυμα, με σκοπό να ενημερώσουμε  και να υπενθυμίσουμε για τις φθορές που έχει υποστεί το σχολείο μας, από μεγάλη βροχόπτωση ζητώντας την άμεση αποκατάστασή τους!AFISA DHMOs PYRKA ASEIS

Μέλισσα : μικρή νοικοκυρά , μεγάλη πίτα φτιάχνει!

Μάϊος ο μήνας , που μιλάμε για τα έντομα και κυρίως για τη μέλισσα .Η μέλισσα είναι ένα έντομο , που θεωρείται από όλα γενικά τα έντομα το πιο σπουδαίο για τον άνθρωπο αλλά και για τη φύση. Ζει σε μια οργανωμένη κοινωνία , στην κυψέλη της, την οποία δημιουργεί μόνη της, εργάζεται ακατάπαυστα, συλλέγει το μέλι, , αποθηκεύει τη γύρη, τρέφει το γόνο της και περιποιείται τη βασίλισσα. Παράλληλα συμβάλει στην επικονίαση των φυτών και στην παραγωγή των καρπών της φύσης. Είναι πάρα πολύ σημαντική για το οικοσύστημα.

Την Πέμπτη 22 Μαϊου  επισκέφθηκε το σχολείο μας ο κύριος Γιώργος από τον Μελισσοκομικό Συνεταιρισμό Θάσου και μας μίλησε για τις μέλισσες και πως παράγεται το μέλι. Τα παιδιά γνώρισαν  τα εργαλεία (καπνιστήρι ) που χρησιμοποιεί ένας μελισσοκόμος και δοκίμασαν τη στολή του που μοιάζει με αυτή του αστροναύτη.  Ακόμη, γνωρίσαμε τα προϊόντα που παράγει η μέλισσα,τα διάφορα είδη μελιού που υπάρχουν, είδαμε τον βασιλικό πολτό αλλά και το αυθεντικό κερί μέλισσας.

Ευχαριστούμε για την παρουσίαση τον κ. Γιώργο!

Και οι κατασκευές μας…….

melisa katask meli ntina

 

“ΟΑΣΠ: Ενημέρωση μαθητών για θέματα αντισεισμικής προστασίας”.

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του σχεδίου δράσης που αφορά στις “φυσικές καταστροφές”,  την Δευτέρα 19 Μαΐου το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην τηλεδιάσκεψη με θέμα “ΟΑΣΠ: Ενημέρωση μαθητών για θέματα αντισεισμικής προστασίας”. Οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, τους τρόπους που μπορούν να προστατευτούν σε περίπτωση σεισμού και τα αντικείμενα που πρέπει να περιέχει ένα σακίδιο έκτακτης ανάγκης.

Η Δρ. Ασημίνα Κούρου, Προϊσταμένη του Τμήματος Εκπαίδευσης-Ενημέρωσης του Ο.Α.Σ.Π. παρουσίασε στα παιδιά τις σεισμογενείς περιοχές του πλανήτη και προσδιόρισε τη θέση της Ελλάδας σε αυτόν τον χάρτη. Αναφέρθηκε στους μύθους για τον σεισμό σε διάφορες χώρες, καθώς ο σεισμός προκαλούσε πάντα δέος στους ανθρώπους και γι’ αυτό οι αρχαίοι λαοί προσπαθούσαν να εξηγήσουν τη γένεσή του με βάση τη μυθολογία ή τους θρύλους.

Ενημέρωσε τους μαθητές/τριες για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι ενήλικες σε κάθε χώρο, ώστε να προστατευτούν όλοι από τον σεισμό, πως να αντιδράσουμε κατά τη διάρκεια του σεισμού και τέλος για τα μέτρα προστασίας μετά το τέλος του σεισμού.

Ήταν μια εξαιρετική παρουσίαση που κέντρισε το ενδιαφέρον των παιδιών. Ευχαριστούμε πολύ.

Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

Στα πλαίσια του προγράμματος  ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό πραγματοποιήθηκαν δυο επισκέψεις των νηπίων μας  στα όμορα Δημοτικά σχολεία του Νηπιαγωγείου μας, το 2ο και το 4ο .

Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο μας υποδέχθηκε η κυρία Χριστίνα, δασκάλα της 1η τάξης η οποία  μας σύστησε τους μαθητές της , που πολλοί από αυτούς ήταν παλιοί συμμαθητές  των παιδιών . Μας ξενάγησε στην αίθουσα και στους υπόλοιπους χώρους του Δημοτικού. Μας ρώτησε για τα συναισθήματα μας ,που κοντεύει η στιγμή που θα γίνουμε και εμείς μαθητές στην πρώτη τάξη .          Τα παιδιά χάρηκαν που είδαν τους παλιούς τους συμμαθητές οι οποίοι  διάβασαν κάρτες με ευχές για την επόμενη σχολική χρονιά που έγραψαν ειδικά για αυτά και στη συνέχεια  ζήτησαν από τα νήπια να χρωματίσουν  αυτές τις κάρτες ενισχύοντας την συνεργασία  μεταξύ τους . Τα νήπια  αλλά και τα παιδιά της πρώτης τάξης αποκόμισαν τις καλύτερες  εμπειρίες και συναισθήματα για την συνεργασία τους στη δραστηριότητα αυτή. Με το αίσθημα της σιγουριάς ότι μπορούν να τα καταφέρουν, τα νήπια πέτυχαν την αποβολή του φόβου και της ανασφάλειας και την προσμονή για την ώρα που πλέον θα είναι και αυτά μαθητές του δημοτικού σχολείου.

Πριν φύγουμε τραγουδήσαμε όλοι μαζί το «Αν όλα τα παιδιά της γης».

2o2o 4 2o 3 2o 2 2o1

Στο 4ο Δημοτικό Σχολείο μας υποδέχθηκε ο διευθυντής κος Κώστας Συργούδης. Μας ξενάγησε σε όλους τους χώρους του σχολείου όπου συναντήσαμε κι εκεί  παλιούς συμμαθητές  αλλά και αδέρφια  των παιδιών και στο τέλος μας μοίρασε δώρα που μιλούσαν για αγάπη, χαρά και συνεργασία και πολύχρωμα μπαλόνια.

Ακόμη, ο  γυμναστής του 4ου δημοτικού κος Αθανάσιος Ντάμπος , μας φιλοξένησε στο γυμναστήριο του Δημοτικού . Με μεγάλη χαρά οργάνωσε παιχνίδια και έκανε γυμναστική με την ομάδα των νηπίων και την ομάδα των  παιδιών της Α΄ τάξης, ενισχύοντας το ενδιαφέρον για την άθληση, τη συμμετοχή, τη συνεργασία, τη γνωριμία με τους χώρους και τη μεθοδολογία του δημοτικού. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και δεν ήθελαν να φύγουν!

Η επίσκεψη είχε επιτυχία καθώς από συζήτηση που ακολούθησε με τα παιδιά καταλήξαμε στα εξής
συμπεράσματα: Τα παιδιά το διασκέδασαν, αναπτύχθηκε εμπιστοσύνη ανάμεσα σε αυτά και τις
δασκάλες  και τους δασκάλους του δημοτικού.  Η βιωματική επαφή με το χώρο και εξοικείωση με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και δραστηριότητες της Α τάξης, βοήθησαν στην αποβολή της αγωνίας ,των αποριών, του άγχους και γενικότερα της αρνητικής εικόνας που έχουν σχηματίσει ή φαντάζονται τα νήπια για το νέο περιβάλλον.

Ευχαριστούμε πολύ το 2ο και το 4ο Δημοτικά Σχολεία Μενεμένης για την φιλοξενία και την συνεργασία!