Μετάβαση σε περιεχόμενο

  • Αρχική
  • Εκπαιδευτικό υλικό – Διαθεματικές προσεγγίσεις
    • 4 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ζώων
    • 2 Απριλίου, Παγκόσμια μέρα παιδικού βιβλίου
    • Εθνικές γιορτές
      • 25η Μαρτίου (2025)
      • 28η Οκτωβρίου 1940 (2024)
      • Η επέτειος του Πολυτεχνείου (2024)
      • 28η Οκτωβρίου 1940 (2023)
      • Η επέτειος του Πολυτεχνείου (2023)
      • Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων (2024-2025)
      • Δημιουργώ και Καινοτομώ– Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
      • Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
      • Ζω καλύτερα -Ευ ζην
      • Φροντίζω το περιβάλλον
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων (2023-2024)
      • Ενδιαφέρομαι και ενεργώ
      • Φροντίζω το περιβάλλον
      • Ζω καλύτερα – Ευ ζην
      • Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία -STE(A)M
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων (2022-2023)
      • Ζω καλύτερα-Ευ ζην
      • Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ
      • Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία – STE(A)M
        • Α’ μέρος εργαστηρίου
        • Β΄ μέρος εργαστηρίου
      • Φροντίζω το περιβάλλον
    • Καλοκαίρι (2025)
    • Άνοιξη (2025)
    • Πάσχα (2025)
    • Απόκριες (2025)
    • Χειμώνας (2025)
    • Πάσχα (2024)
      • Ευχές
    • Άνοιξη (2024)
    • Απόκριες (2024)
    • Χριστούγεννα (2024)
    • Χειμώνας (2024)
    • Χριστούγεννα (2023)
    • Φθινόπωρο (2023)
    • Καλοκαίρι (2023)
  • eTwinning
    • “Walking on the paths of the history of our place” eTwinning
    • “Little artists on the paths of great creators” eTwinning
    • Archimboldo “Healthy art” , Exchange of cards – eTwinning
  • Δράσεις Νηπιαγωγείου
    • Δράση Ενεργού Πολίτη
    • Σχέδιο δράσης
      • “Στον κόσμο του σχολείου, Εγώ κι Εσύ, ταξιδεύουμε μαζί”
      • Διαμόρφωση αύλειου χώρου παραρτήματος
      • Δημιουργία σχολικού ιστολογίου
      • Καλλωπισμός αύλειου χώρου
    • Εκπαιδευτικά προγράμματα
      • Κινητό και Τάμπλετ στη νηπιακή ηλικία
      • Η ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
      • “Άμα το θέλεις γίνεται”
    • Καλοκαιρινή γιορτή λήξης
  • Επικοινωνία
  • Το σχολείο μας
    • Ωράριο λειτουργίας
    • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων 2024-2025
    • ‘Ωρες ενημέρωσης γονέων
  • Ανακοινώσεις
    • Εγγραφές μαθητών/τριών σχ. έτους 2025-2026
    • Εγγραφές μαθητών/τριών σχ. έτος 2024-2025
    • Ενημέρωση για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

  • Αρχική
  • 2023
  • Ιούνιος
  • 20
  • Δημιουργία σχολικού ιστολογίου

Δημιουργία σχολικού ιστολογίου

4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ 20 Ιουνίου 2023



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύτηκε στο Δράσεις
Με ετικέτα: σχολικό ιστολόγιο
Προηγούμενο άρθρο: Διαμόρφωση αύλειου χώρου παραρτήματος
Επόμενο άρθρο: Ενημέρωση για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Βασική πλευρική στήλη

Kατηγορίες

Ετικέτες

25η Μαρτίου 28η Οκτωβρίου 1940 eTwinning Άνοιξη Δράσεις Εγγραφές μαθητών/τριών 2025-2026 Πάσχα έντομα ανακύκλωση απόκριες αυτοπεποίθηση αύλειος χώρος δενδροφύτευση διάστημα διατροφή διαφορετικότητα δράση ενεργού πολίτη εγγραφές μαθητών/τριών 2024-2025 εγκύκλιος εγγραφών εκπαιδευτικά προγράμματα ελιά επαγγέλματα ευχές ηφαίστεια καλειδοσκόπιο καλοκαίρι κύκλος νερού ομαδικότητα πάσχα (2025) παγκόσμια ημέρα ζώων παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου πασχαλινές ευχές πλανήτες πλημμύρα πολικά ζώα πολιτιστική κληρονομια πολυτεχνείο σεισμός στοματική υγιεινή συνεργασία σχέδιο δράσης σχέσεις μαθητών/τριών φιλία χειμώνας χειμώνας 2025

Copyright © 2025 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ. Με την δύναμη των blogs.sch.gr και Stargazer.

Δήλωση προσβασιμότητας
  • Αρχική
  • Εκπαιδευτικό υλικό – Διαθεματικές προσεγγίσεις
    • 4 Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ζώων
    • 2 Απριλίου, Παγκόσμια μέρα παιδικού βιβλίου
    • Εθνικές γιορτές
      • 25η Μαρτίου (2025)
      • 28η Οκτωβρίου 1940 (2024)
      • Η επέτειος του Πολυτεχνείου (2024)
      • 28η Οκτωβρίου 1940 (2023)
      • Η επέτειος του Πολυτεχνείου (2023)
      • Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων (2024-2025)
      • Δημιουργώ και Καινοτομώ– Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
      • Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
      • Ζω καλύτερα -Ευ ζην
      • Φροντίζω το περιβάλλον
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων (2023-2024)
      • Ενδιαφέρομαι και ενεργώ
      • Φροντίζω το περιβάλλον
      • Ζω καλύτερα – Ευ ζην
      • Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία -STE(A)M
    • Εργαστήρια Δεξιοτήτων (2022-2023)
      • Ζω καλύτερα-Ευ ζην
      • Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ
      • Δημιουργώ και καινοτομώ- Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία – STE(A)M
        • Α’ μέρος εργαστηρίου
        • Β΄ μέρος εργαστηρίου
      • Φροντίζω το περιβάλλον
    • Καλοκαίρι (2025)
    • Άνοιξη (2025)
    • Πάσχα (2025)
    • Απόκριες (2025)
    • Χειμώνας (2025)
    • Πάσχα (2024)
      • Ευχές
    • Άνοιξη (2024)
    • Απόκριες (2024)
    • Χριστούγεννα (2024)
    • Χειμώνας (2024)
    • Χριστούγεννα (2023)
    • Φθινόπωρο (2023)
    • Καλοκαίρι (2023)
  • eTwinning
    • “Walking on the paths of the history of our place” eTwinning
    • “Little artists on the paths of great creators” eTwinning
    • Archimboldo “Healthy art” , Exchange of cards – eTwinning
  • Δράσεις Νηπιαγωγείου
    • Δράση Ενεργού Πολίτη
    • Σχέδιο δράσης
      • “Στον κόσμο του σχολείου, Εγώ κι Εσύ, ταξιδεύουμε μαζί”
      • Διαμόρφωση αύλειου χώρου παραρτήματος
      • Δημιουργία σχολικού ιστολογίου
      • Καλλωπισμός αύλειου χώρου
    • Εκπαιδευτικά προγράμματα
      • Κινητό και Τάμπλετ στη νηπιακή ηλικία
      • Η ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
      • “Άμα το θέλεις γίνεται”
    • Καλοκαιρινή γιορτή λήξης
  • Επικοινωνία
  • Το σχολείο μας
    • Ωράριο λειτουργίας
    • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων 2024-2025
    • ‘Ωρες ενημέρωσης γονέων
  • Ανακοινώσεις
    • Εγγραφές μαθητών/τριών σχ. έτους 2025-2026
    • Εγγραφές μαθητών/τριών σχ. έτος 2024-2025
    • Ενημέρωση για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
  • Δραστηριότητα
  • Ιστολόγια
  • Ομάδες
  • Μέλη
  • Βοήθεια
  • Επικοινωνία
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή