Ενδεικτικές δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στο δεύτερο μέρος του εργαστηρίου ήταν οι ακόλουθες:

Μιλήσαμε για την εναλλαγή μέρας και νύχτας αλλά και των εποχών…

…και παίξαμε ψυχοκινητικά παιχνίδια !

Τα παιδιά γνώρισαν τις ιδιότητες ενός μαγνήτη και αναπαρέστησαν με τη βοήθειά του την περιστροφή της Γης γύρω από τον Ήλιο

Διαβάσαμε το βιβλίο “Ο Φεγγαροσκεπαστής” του Eric Puybaret και “πετάξαμε καραμέλες” στο φεγγάρι ! Τέλος τα παιδιά ενθαρρύνθηκαν να ζωγραφίσουν “Πώς φαντάζονται τη ζωή τους στο φεγγάρι”!

Στη συγκεκριμένη φάση του εργαστηρίου μιλήσαμε για τη ζωή των αστροναυτών στο διάστημα και παρακολουθήσαμε videos που μας περιγράφουν την καθημερινότητά τους.  Με αφορμή την ιστορία  “Μιχάλης ο Άβαρος” από το βιβλίο Λογοτεχνία και Φυσικές Επιστήμες”, τα παιδιά γνώρισαν τις ιδιότητες της βαρύτητας και κατέληξαν σε συμπεράσματα, καλλιεργώντας την κριτική τους σκέψη. Τέλος, τα παιδιά ξεδίπλωσαν το καλλιτεχνικό τους ταλέντο ζωγραφίζοντας έναν κόσμο… άβαρο!

Μιλήσαμε για τον τρόπο που δημιουργούνται οι κρατήρες και πειραματιστήκαμε με πέτρες και χώμα…

Στη συνέχεια του εργαστηρίου υλοποιήθηκαν δραστηριότητες που αποσκοπούσαν στην εισαγωγή των παιδιών στη ρομποτική και στον προγραμματισμό μέσω λογικών χωροχρονικών ακολουθιών και δραστηριοτήτων προσανατολισμού.

Τα παιδιά μεταμφιέστηκαν σε αστροναύτες και περπάτησαν έως το φεγγάρι και…

…κατασκεύασαν αστροναύτες και διαστημόπλοια και τραγούδησαν το τραγούδι “Ο αστροναύτης”!

 

Τέλος, τα παιδιά γνώρισαν το ρομποτάκι της τάξης μας, το bee bot, εξοικειώθηκαν με τις λειτουργίες του και πραγματοποίησαν διαδρομές έως τον αγαπημένο τους πλανήτη!