Έφτασε και η χρονιά αυτή στο τέλος της….Όλα έτοιμα λοιπόν Τα δωράκια από τις κυρίες τους… Και οι τσαντούλες με όλα τα πράγματά τους.. ΈΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ…
Καλοκαιρινές δημιουργίες΄ Κάποιες από τις δημιουργίες που φτιάξαμε τις πρώτες μέρες του καλοκαιριού Στολίσαμε λίγο και την αίθουσα, για όσο τη χαρήκαμε!!!