Ξεκίνησε στη τάξη μας το ταξίδι των χρωμάτων
Αρχικά η νηπιαγωγός φώναζε ένα χρώμα και τα παιδιά έπρεπε μέσα στη τάξη ανά μία ομάδα ή όλες οι ομάδες μαζί να πιάσουν κάτι που έχει το χρώμα που φώναξε η νηπιαγωγός.
Δεύτερη δραστηριότητα στη παρεούλα είχαμε φτιάξει έναν κύκλο με χρώματα τα παιδιά ανά δυάδες η νηπιαγωγός φώναζε ένα χρώμα κ όποιος το έπιανε πρώτο ήταν ο νικητής.
Τέλος κάναμε ταξινόμηση χρωμάτων συνδιασαμε την πρόσθεση και την αφαίρεση ανα δυάδες τα παιδιά τους δίνοντας ένα καρτέλα κι με ένα συγκεκριμένο χρώμα έπρεπε να βάλουν τόσα χαρτάκια επάνω όσα τους έλεγε η νηπιαγωγός από το ίδιο χρώμα στη συνέχεια προσθεταμε κ αφαιρουσαμε χαρτάκια επάνω στο αρχικό χαρτόνι.
Κάναμε αντιστοίχιση των χρωμάτων και πόσα χτυπήματα είχε το κάθε χρώμα και καταγράψαμε ο καθένας το αγαπημένο του χρώμα και βγάλαμε ποιο χρώμα είχε περισσότερες ψήφους.
Εμπνευστκαμε από δύο ζωγράφους τον Πωλ Κλε και τον Πόλοκ και φτιάξαμε και εμείς τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής.
Ταξινομησαμε τα χρώματα με βάση την αρχική τους φωνουλα και καταγράψαμε τα αποτελέσματα.
Και για τις ελεύθερες δραστηριότητες είχα ετοιμάσει ένα παιχνίδι ταξινόμησης των αντικειμένων με βάση το χρώμα τους.
Ξεκινήσαμε για την 28η Οκτωβρίου μιλήσαμε για την Ειρήνη τον πόλεμο
Φτιάξαμε το περιστέρι της ειρήνης καθως και το σήμα της ειρήνης και μάθαμε το τραγουδάκι της ειρήνης.
Μιλήσαμε τί γιορτάζουμε στις 28η Οκτωβρίου κατασκευάσαμε το ΟΧΙ, τις ελληνικες μας σημαίες και ανασυνθεσαμε τις λέξεις Ειρήνη Πόλεμος Αέρα Όχι κ.α
Ξεκινήσαμε το Ο του ΟΧΙ
Το γράψαμε το περπατήσαμε συνθεσαμε τη λέξη Όχι είπαμε λέξεις που αρχίζουν από Ο και τις καταγράψαμε και τέλος το γράψαμε όπως μπορούσαμε.
Ξεκινήσαμε τις μίξεις των χρωμάτων ένα παιδί έβαζε το ένα χρώμα στη παλάμη του το άλλο παιδί το άλλο χρώμα και τριβαμε τις παλάμες και έβγαινε ένα χρώμα.
Στη συνέχεια κάναμε ένα πείραμα με τα ξυλάκια με τα βασικά χρώματα τα τοποθετήσαμε σε νερό συνδιάζοντας δύο χρώματα την φορά και περιμεναμε να δούμε τί χρώμα θα γίνει το νερό.
Και τέλος φτιάξαμε το δικό μας πλυντήριο ανακατεύοντας δύο χρώματα και δημιουργώντας ένα άλλο.













































