Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα – Προγραμματισμού (14-27 Οκτωβρίου 2024).

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (14-27 Οκτωβρίου).

461594266 10233158693259482 8788439752167824978 nΤο σχολείο μας συμμετέχει στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού (14-27 Οκτωβρίου). Στόχος είναι να εισάγει τα παιδιά προσχολικής ηλικίας στις βασικές έννοιες τους προγραμματισμού με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο. Οι μαθητές καλούνται να προγραμματίσουν την Bee-bot να φτάσει στην αποστολή της. Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές αναπτύσσονται δεξιότητες επίλυσης προβλήματος και η κατανόηση προσανατολισμού στον χώρο.

1η Δραστηριότητα: Ο Έλμερ και τα χρώματα

Παρουσίαση3

Βοηθοί του Έλμερ γίναμε εμείς τους γρίφους λύσαμε, μην ανησυχείς!

Χεράκια ενώσαμε, χρώματα νέα φτιάξαμε

και τους φίλους του Έλμερ,όλους τους αλλάξαμε!

Δύο ζάρια, μία πίστα και η bee-bot μας διασκέδασαν πολύ!

Σε ευχαριστούμε Έλμερ για  την εμπειρία την μοναδική!

 2η Δραστηριότητα: ΠΕΣ ΒΡΕΣ

collage 1 462545130 10233256180616605 5975552989609025337 n

Ποια είναι η πρώτη φωνούλα από το όνομά μου; Προγραμματίσαμε την Bee-bot να οδηγηθεί στο αντικείμενο που έχει την πρώτη φωνούλα από το όνομά μου! Αποστολή ολοκληρώθηκε! Περάσαμε υπέροχα!

Πήραμε και τα πιστοποιητικά μας!!!!εικόνα Viber 2024 10 21 19 10 00 185

 Χωρίς τίτλο 1    0tfG3qAVq6 318216 page 0001

Eυρωπαϊκό πρόγραμμα erasmus+ 2021-2022 / 2022-2023
Screenshot 1 300x185

Συμμετοχή του σχολείου μας σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα erasmus+ σχολικά έτη 2021-2022,  2022-2023.

To σχολείο μας συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα erasmus+ που συντονίζει η διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και ο Δήμος Καλαμαριάς σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας. Τίτλος του προγράμματος :«Προώθηση της ευημερίας των παιδαγωγών μέσω της ενίσχυσης της θετικής συμπεριφοράς στην Αγωγή Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας». Το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εφαρμόζεται από μια κοινοπραξία έντεκα(11) εταίρων στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Πορτογαλία και τη Ρουμανία.  Το έργο στηρίζεται στο μοντέλο PERMA, το ακρωνύμιο της χαράς και της ευτυχίας. P=Positive emotions(θετικά συναισθήματα), E= engagement(δέσμευση), R= relationship(θετικές σχέσεις). M=meaning(νόημα) και Α= accomplisment(επίτευξη).

Το έργο στοχεύει :

  • στην  υποστήριξη και η ενίσχυση της ευημερίας των εκπαιδευτικών.
  • στην αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων συμπεριφοράς.
  • στην εφαρμογή πρακτικών εργαλείων για την προσωπική ανάπτυξη και  υποστήριξη νηπιαγωγείων/ παιδικών σταθμών.
  • στη βελτίωση της ευημερίας και της ασφάλειας των μαθητών.
  • στο βελτιωμένο σχολικό κλίμα.
  • στη δημιουργία ενός σχολικού πλαισίου που θα προωθεί τη δημιουργία μιας θετικής σχολικής κουλτούρας.  

Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί κατά τις σχολικές χρονιές 2021-2022 και 2022-2023.

Παρακάτω σας παραθέτουμε την ενημερωτική επιστολή προς τους γονείς
Πατώντας πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΓΟΝΕΩΝ

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το έργο

https://prowproject.eu/el/about/   

640px Erasmus Logo

6ε

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΓΟΝΕΩΝ

Πατώντας πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο ¨λήψη αρχείου¨ μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή



Λήψη αρχείου

7ε 1

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΓΟΝΕΩΝ

Πατώντας πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο ¨λήψη αρχείου¨ μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή



Λήψη αρχείου

.png

ΟΠΤΙΚΕΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ

Πατήστε  πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο ¨λήψη αρχείου¨



Λήψη αρχείου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ

Πατήστε  πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο ¨λήψη αρχείου

https://blogs.sch.gr/4nipkoufal/files/2023/02/ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ.pdf.jpg

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ

Πατώντας πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο ¨λήψη αρχείου¨ μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή



Λήψη αρχείου

Screenshot 5

ΟΠΤΙΚΕΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ

Πατήστε  πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο ¨λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ

Πατήστε  πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο ¨λήψη αρχείου”



Λήψη αρχείου

ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ  ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

1ο τμήμα

ι page 0001

Πατήστε  πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο

https://read.bookcreator.com/4xA6dvW9qxS7aBV6OBDXUYBofPk1/BlUBBiA3QRKqtFkMWkUwkA

2ο τμήμα

Screenshot 12

Πατήστε  πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο

https://read.bookcreator.com/4xA6dvW9qxS7aBV6OBDXUYBofPk1/1HtnCqNgSL6kIG6z1ZJH9w

Ψηφιακό βιβλίο

Screenshot 14

Πατήστε  πάνω στον παρακάτω σύνδεσμο

https://read.bookcreator.com/4xA6dvW9qxS7aBV6OBDXUYBofPk1/OxPzV8F1S-SjesZfMYHLkg