ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ

Μια φορά κι έναν καιρό, σ’ έναν τόπο μακρινό, ζούσαν όμορφα, πολλά, τερατάκια ζωηρά.

Στο σχολειό πρωί πρωί, ύστερα ζεστό φαϊ , τραγουδάκια, παιχνιδάκια και πολλά παραμυθάκια.         

Έτσι πέρναγε ο καιρός, ώσπου ήρθε ένας κακός…

 Ζήλεψε τα τερατάκια και τα πήρε μακριά! Δεν μπορούσαν πια να δουν τον μπαμπά και τη μαμά!

Ήταν μόνα, λυπημένα και πεινούσανε πολύ. Πόσο θέλουν στο σχολείο να βρεθούν όλα μαζί!

Όμως ο κακός απαγωγέας, δεν είχε πολύ μυαλό. Υπάρχει μια ΣΟΥΠΕΡ ΠΑΡΕΑ που πάντα κάνει το καλό!

 

Τι λέτε ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ; Θα τα καταφέρετε να σώσετε τα τερατάκια για να μπορέσουν να βρεθούν και πάλι με την οικογένεια και τους φίλους τους;

  • Αυτή τη φορά πρέπει να λύσετε ΓΡΙΦΟΥΣ. Ο απαγωγέας έχει βάλει τα τερατάκια σε κελιά. Παρατηρήστε που βρίσκεται το καθένα, ακολουθήστε τις οδηγίες του καλύτερου ντετέκτιβ της πόλης και κάθε φορά που θα βρίσκετε τη λύση, η πόρτα του κελιού θα ανοίγει και ένα τερατάκι  θα ελευθερώνεται! ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ!

(Μπορείτε να εκτυπώσετε την παρακάτω εικόνα ή να την παρατηρήσουν στον υπολογιστή. Αν επιλέξετε το δεύτερο, θα βοηθήσει να φτιάξετε σε ένα χαρτί έναν παρόμοιο πίνακα με δύο γραμμές και τρεις στήλες, χωρίς τερατάκια,  για να σημειώνετε ποιο τερατάκι ελευθερώνεται κάθε φορά)

1.Έχει δύο μάτια/έχει χέρια/έχει δύο πόδια

2. Έχει δύο μάτια/είναι κόκκινο/δεν έχει χέρια

3. Έχει ανοιχτό στόμα/βρίσκεται στη δεύτερη γραμμή/έχει δύο χέρια

4. Δεν είναι μοβ/έχει τρία δόντια/έχει τρία πόδια

5. Έχει δύο πόδια/έχει κεραίες/βρίσκεται στην πρώτη γραμμή

ΜΠΡΑΒΟ! Έχεις ελευθερώσει 5 τερατάκια. Φτιάξε εσύ τον τελευταίο γρίφο για να ελευθερώσεις και το έκτο, πες σε κάποιον μεγαλύτερο να το γράψει και στείλε μας τον γρίφο για να τον διαβάσουμε! (ενθαρρύνετε το παιδί να περιγράψει το τερατάκι που δεν έχει ελευθερωθεί και καταγράψτε τα λόγια του) Τα τερατάκια είναι πολύ χαρούμενα που είναι ασφαλή στις οικογένειές τους και που μπορούν να παίζουν με τους φίλους τους. Σου εύχονται να μπορέσεις κι εσύ να πας σύντομα στο σχολείο σου και να παίξεις με τους συμμαθητές σου!

  • Ένα ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ που μπορείς να παίξεις στον υπολογιστή. Μπορείς να το δεις ΕΔΩ.
  • Πόσα τερατάκια βλέπεις; Μέτρησέ τα και ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΔΩ.

 

  • Παρατήρησε την παραπάνω εικόνα και απάντησε στις ερωτήσεις:

Πόσα τερατάκια κρατάνε βιβλίο;

Πόσα έχουν κεραίες;

Πόσα κάθονται σε βιβλία;

Πόσα είναι πράσινα;

  • Πάρε μαρκαδόρους, λαδοπαστέλ, ξυλομπογιές ή ό,τι άλλο θέλεις κι ας ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ την πιο ωραία παρέα:

1. Ένα μεγάλο, στρογγυλό τερατάκι με τρία μάτια, στρογγυλή μύτη, τέσσερα μακριά χέρια και δύο κοντά πόδια. Πάνω στο κεφάλι του σχεδιάστε δύο κεραίες. Τι χρώμα θα του βάλεις;
2. Κάνε ένα μικρό ορθογώνιο τερατάκι με ένα μάτι, ίσια μύτη, χαμογελαστό στόμα και πεταχτά αυτιά. Έχει δύο μικρά χέρια και τα πόδια του δεν φαίνονται. Το σώμα του έχει βούλες. Χρωμάτισέ το όπως σου αρέσει.
3. Σχεδίασε ένα μακρόστενο ψηλό τερατάκι με τέσσερα πεταχτά μάτια, μικρή μύτη και κλειστό στόμα. Έχει δύο λεπτά χέρια και κοντά πόδια. Στο σώμα του έχει διάφορες χρωματιστές γραμμές. Πώς θα συνδυάσεις τα χρώματά του;

Ανυπομονούμε να δούμε τις ζωγραφιές σας!

ΟΙ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΣΩΖΟΥΝ ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ- Μέρος Β΄ Οι Πεταλούδες

Αγαπημένοι μας Σούπερ Ήρωες, μπράβο σας!!!

Καταφέρατε να ελευθερώσετε σχεδόν όλα τα ΕΝΤΟΜΑ. Τα μόνα που δεν ελευθερώθηκαν ήταν οι κάμπιες που ήταν μέσα στο κουκούλι τους και δεν μπορούσαν να κινηθούν. Μα τι είναι οι κάμπιες και πως τώρα εμφανίστηκαν και κάποιες πεταλούδες; Ας διαβάσουμε τις παρακάτω πληροφορίες για να καταλάβουμε τι συνέβη κι ίσως μπορέσουμε να ελευθερώσουμε και τις τελευταίες ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ που είναι παγιδευμένες στο κλουβί. Μην ξεχνάτε, κάθε φορά που κάνετε κάποιες δραστηριότητες από τις παρακάτω, το κλουβί ανοίγει για λίγο και οι ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ελευθερώνονται!

Η βοήθειά σας είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!!!!!!!

Η πεταλούδα είναι ένα πανέμορφο έντομο με έναν πολύ εντυπωσιακό ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ. Η ζωή της πεταλούδας ξεκινάει από ένα πολύ μικρό αυγό από το οποίο βγαίνει μία κάμπια. Η κάμπια υφαίνει το κουκούλι της και μεταμορφώνεται σε χρυσαλλίδα. Μετά από 15 περίπου ημέρες από την χρυσαλλίδα θα βγει η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ. Δείτε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας σε εικόνες:

 

  

 

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ένα εντυπωσιακό βίντεο με τον κύκλο ζωής της πεταλούδας.

Το βίντεο θα το βρείτε ΕΔΩ

 

 

 

 

Μάθαμε πολλά για τις πεταλούδες. Ας ασχοληθούμε με τα παρακάτω παιχνίδια. Θα τα βρείτε ΕΔΩ 

(Τις δραστηριότητες τις αντλήσαμε από το blog ” Los Ninos”)

 

 

Μπορείτε να μας βοηθήσετε να λύσουμε το παρακάτω πρόβλημα; Οι κάμπιες που βλέπετε έγιναν χρυσαλλίδες και στη συνέχεια πεταλούδες. Πόσες πεταλούδες εμφανίστηκαν; Ζωγραφίστε τις μισές κόκκινες και τις μισές γαλάζιες. Γράψτε τον αριθμό που δείχνει το σύνολο των πεταλούδων.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ  

 

 

Μάθαμε πληροφορίες για τις πεταλούδες, τις ζωγραφίσαμε, παίξαμε, ας κάνουμε και μια χειροτεχνία.

Ένα πρωτότυπος τρόπος είναι με φίλτρα από καφέ και μανταλάκι. Τα φίλτρα καφέ μπορούμε να τα χρωματίσουμε με μαρκαδόρο ή με νερομπογιές.  Εδώ βλέπετε το δείγμα.

Περιμένουμε και τις δικές δημιουργίες.

 

Υπάρχει ένας Παραμυθάς που πριν από χρόνια έλεγε ιστορίες στους γονείς σας. Για ρωτήστε τους…..

Ε, αυτός ο Παραμυθάς θα μας αφηγηθεί μια ιστορία για μια κάμπια που έγινε πεταλούδα και μας μαθαίνει ότι πιο σημαντικό δεν είναι να είμαστε όμορφοι εξωτερικά, στο πρόσωπο ή στα μαλλιά, αλλά στο μέσα μας. Να έχουμε δηλαδή όμορφη ψυχή και να αγαπάμε τους φίλους μας.

Τον Παραμυθά θα τον δείτε ΕΔΩ

Στην τηλεσυνάντηση (webex) που είχαν τα παιδιά του τμήματος της Κυρίας Ναταλίας, μεταξύ άλλων έφτιαξαν και μια ιστορία με την περιπέτεια μιας ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ. Διαβάστε την ιστορία και ζωγραφίστε ό,τι σας άρεσε. Θα συγκεντρώσουμε τις ζωγραφιές όλων των παιδιών, και από τα δύο τμήματα, και θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ένα βιβλίο- βιντεάκι με συγγραφείς και εικονογράφους τα παιδιά.

 

 

ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΙΑΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ     

Μια φορά κι ένα καιρό ήταν μια πεταλούδα σε ένα δάσος. Όμως η πεταλούδα αυτή δεν μπορούσε να πετάξει γιατί είχε σπάσει το φτερό της. Τότε ήρθε μια μέλισσα και για να τη βοηθήσει της έβαλε ένα ψεύτικο φτερό.  Η πεταλούδα χάρηκε πολύ, ευχαρίστησε τη μέλισσα  και πέταξε μακριά.

Λίγο παρακάτω, η πεταλούδα βρήκε μια σαρανταποδαρούσα. Τα δύο έντομα έπαιξαν μαζί κι έγιναν αχώριστες φίλες. Στη συνέχεια, βρήκαν μια καλύβα κι έζησαν εκεί, μαζί για πάντα.

Κι έζησαν αυτές καλά κι εμείς καλύτερα

ΟΙ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΣΩΖΟΥΝ ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ

Αγαπητοί μας Σούπερ Ήρωες και Ηρωίδες, ήρθε η ώρα να δράσουμε.

Ένας κυνηγός εντόμων  έχει παγιδεύσει ένα σμήνος εντόμων.  Πρέπει να τα ελευθερώσουμε. Τα κρατάει σε ένα κλουβί και κάθε φορά που περνάμε μια δοκιμασία, το κλουβί αυτό ανοίγει για λίγο κι ελευθερώνονται κάποια έντομα. Είστε έτοιμοι να βοηθήσετε σε αυτή τη δύσκολη αποστολή; 

Για να τα καταφέρουμε, πρέπει πρώτα να μάθουμε κάποια πράγματα για τα έντομα για να μπορούμε να περνάμε τις δοκιμασίες

Και μην ξεχνάτε……Η βοήθεια σας είναι πολύτιμη. ΦΥΓΑΜΕ!!!!

 Ας μάθουμε τι είναι τα έντομα:

Έντομα είναι τα μικρά ζώα που έχουν:

  • σώμα που αποτελείται από τρία μέρη ( κεφάλι- θώρακα- κοιλιά)
  •  6 πόδια
  • 2 κεραίες
  • τα περισσότερα έχουν δύο ζεύγη φτερών (δηλάδη 4 φτερά)

 

Εσείς ποια έντομα γνωρίζετε;

Τώρα, βγείτε στο μπαλκόνι, στον κήπο ή σε κάποιον άλλον εξωτερικό χώρο και ψάξτε προσεκτικά να βρείτε ΕΝΤΟΜΑ. Τα γνωρίζετε; Ρωτήστε κάποιον μεγάλο πώς λέγονται, αν μπορείτε αντιγράψτε τα ονόματα αυτών που βρήκατε σε ένα χαρτί και δίπλα ζωγραφίστε τα.

Αν πάλι ο κυνηγός εντόμων πρόλαβε και πήρε όλα τα έντομα που βρίσκονταν κοντά σας, δείτε παρακάτω μερικά και παρατηρήστε τα καλά.

Ήδη η πόρτα άνοιξε για λίγο κι ελευθερώθηκαν κάποια έντομα.

ΛΙΒΕΛΟΥΛΑ

ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ

ΑΚΡΙΔΑ

ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ

ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ

ΚΟΥΝΟΥΠΙ

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

ΑΛΟΓΑΚΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

ΜΥΓΑ

Τώρα που μάθαμε κάποια πράγματα για τα έντομα ας προσπαθήσουμε να ελευθερώσουμε περισσότερα, κάνοντας τις δραστηριότητες:

Η πρώτη δραστηριότητα είναι να αντιστοιχίσετε το όνομα του εντόμου με την σωστή εικόνα. Την δραστηριότητα θα την βρείτε ΕΔΩ

 

Με την δεύτερη δραστηριότητα θα σώσουμε μερικές ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ. Πρέπει πρώτα να τις μετρήσουμε.

Την δραστηριότητα θα την βρούμε ΕΔΩ

 

(Τα παραπάνω δύο εκπαιδευτικά παιχνίδια τα δημιούργησε η νηπιαγωγός Χριστίνα Καραπά και τα αντλήσαμε από το blog ” Έλα να παίξουμε στο νηπιαγωγείο”)

Στη συνέχεια, μπορούμε να παρακολουθήσουμε μια παραλλαγή του γνωστού μύθου του παραμυθά Αίσωπου “Ο τζίτζικας κι ο μέρμηγκας”. Τι θέλει να μας μάθει αυτή η ιστορία; Συζητήστε το με κάποιον μεγάλο.

Τον μύθο θα τον βρείτε ΕΔΩ

Ήταν πολύ κουραστική αυτή η αποστολή μας. Τα καταφέραμε όμως πολύ καλά. Ας κλείσουμε ακούγοντας το παραμύθι “Ούπι το Κουνούπι” από τις εκδόσεις ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ.

Το παραμύθι θα το ακούσετε ΕΔΩ.

Λόγω τεχνικών προβλημάτων του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου η προγραμματισμένη δραστηριότητα της Δευτέρας (Σούπερ Ήρωες) καθυστέρησε να αναρτηθεί. Αντίστοιχα προβλήματα είχαμε κι εχθές Παρασκευή. Για τους παραπάνω λόγους, δεν θα προσθέσουμε καινούρια δραστηριότητα μέχρι την επόμενη Δευτέρα, κι έτσι θα έχουν και τα παιδιά όλο το Σαββατοκύριακο να ολοκληρώσουν την “αποστολή ” τους.

Εξ άλλου μέχρι στιγμής μόνο δύο Σούπερ Ήρωες κέρδισαν την σούπερ δύναμη της ΦΙΛΙΑΣ. Συνεχίστε την προσπάθεια!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2020-2021

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

Οι εγγραφές θα γίνουν από 15 έως 30 Μαΐου 2020.

Δικαίωμα εγγραφής έχουν τα παιδιά που έχουν γεννηθεί το 2015 και το 2016 και η φοίτηση στο Νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτική.

Τα προνήπια που φοίτησαν την τρέχουσα χρονιά στο Νηπιαγωγείο γράφονται αυτεπάγγελτα. Για ενδεχόμενη κατάθεση δικαιολογητικών θα ενημερωθείτε όταν λάβουμε διευκρινίσεις.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  • Κατάθεση ηλεκτρονικής αίτησης (δείτε παρακάτω)
  • Κατάθεση δικαιολογητικών στο Ν/γείο (για το χρονικό περιθώριο θα ενημερωθείτε όταν λάβουμε διευκρινίσεις, σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να κατατεθούν άμεσα)

Αν κάποιος αδυνατεί να υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση, μπορεί να έρθει στο Ν/γείο με ΟΛΑ τα απαραίτητα δικαιολογητικά. 

 Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και την αποφυγή συνωστισμού παρακαλείστε να έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με τη Διεύθυνση του Ν/γείου. Το τηλέφωνο είναι 2104322948 και οι ώρες που μπορείτε να καλείτε 10:00-12:00.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ο γονέας θα πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του (για τα όρια του Ν/γείου μας δείτε παρακάτω).
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ)το ονοματεπώνυμο άλλου τέκνου που φοιτά στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα (ΔΕΝ αφορά το Ν/γείο μας)

δ)εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ,

ε)τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ)επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά περιλαμβάνονται τα:

  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο βρίσκετε εδώ ή στο Ν/γείο
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  • Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
  • Για τη φοίτηση στο ολοήμερο/πρωινή ζώνη δείτε παρακάτω.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Μετά την υποβολή της αίτησης,  ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Περισσότερες λεπτομέρειες για την κατάθεση της αίτησης μπορείτε να δείτε στις  Οδηγίες Χρήσης Εφαρμογής για Κηδεμόνες

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

α. Προϋποθέσεις εγγραφής στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00)

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται:

  1. Μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα και κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.
  2. Μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: Ι) Πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης / φυλακισμένοι.
  3. II) Πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

 Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

ΟΡΙΑ ΤΟΥ 4ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

 

Ανδριανουπόλεως 15 έως 31 18 έως 46
Αϊδινίου 61 έως 133 (τέλος) 70 έως 152 (τέλος)
Ακτή Ιωνίας 2 έως 36
Βόλου ΟΛΗ
Βύρωνος 17έως 47 26 έως 60
Βυτινιώτου ΟΛΗ
Δημοκρατίας Λεωφ. 101 έως τέλος
Δωδεκανήσου 17 έως 87 (τέλος) 36 έως 100(τέλος)
Κανδάνου ΟΛΗ
Κίου 9 έως 15 4 έως 16
Κομνηνών 7 έως 33 4 έως 42
Κουντουριώτου 64 έως 108
Κυζίκου ΟΛΗ
Λυκούργου ΟΛΗ
Μπουμπουλίνας ΟΛΗ ΟΛΗ
Πανόρμου 69 έως 159 54 έως 128
Πλαστήρα Στρατηγού 89 έως 121 (τέλος) 118 έως 174 (τέλος)
Προύσσης 1 έως 43 2 έως 48
Φλογητά ΟΛΗ
Χαλκηδόνος 35 έως τέλος 38 έως τέλος
Χρυσοστόμου Σμύρνης 22 έως 64