Πραγματοποιήσαμε φέτος με μεγάλο ενθουσιασμό την αποκριάτικη γιορτή της τάξης μας, τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας για την πανδημία.
Ευχαριστούμε πολύ τις καλές μας τις μανούλες για τον υπέροχο μπουφέ που μας βοήθησαν να δημιουργήσουμε με τα <<καλούδια>> που μας προσέφεραν με χαρά!
Και του χρόνου με ΥΓΕΙΑ!


















Πρόσφατα σχόλια